www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PR#Herken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 170 dagen geleden)
PR: LVTPR

Riverbed benoemt Paul Mountford tot nieuwe CEO; medeoprichter en huidige CEO Jerry M. Kennelly gaat met pensioen

Hoofddorp Riverbed Technology, The Digital Performance Company™, heeft Paul Mountford benoemd tot nieuwe CEO. Hij volgt Jerry M. Kennelly op, die met pensioen gaat. Kennelly was in 2002 een van de oprichters van Riverbed. Mountford werkt bijna vier jaar bij Riverbed. Hij startte als senior vicepresident en Chief Sales Officer. In die functie leidde hij de transformatie van de wereldwijde salesorganisatie en het partnerprogramma tegen de achtergrond van Riverbeds evolutie naar een multiproduct platformbedrijf dat voorziet in moderne IT-architectuuroplossingen voor de digitale onderneming. Mountford heeft een cruciale rol gespeeld in de uitvoering van Riverbeds meerjarenstrategie die wordt gekenmerkt door enkele strategische overnames, een organische ontwikkeling van features op het gebied van ‘digital performance’ en cloud, en integratie van verschillende oplossingen. Op dit moment is Riverbed actief in een markt waarin meer dan 30 miljard dollar omgaat.

“Ik ben erg trots op alles wat ons team in de afgelopen zestien jaar heeft opgebouwd. We groeiden van een start-up naar een miljardenbedrijf met meer dan dertigduizend klanten. Elk Forbes Global 100-bedrijf is klant”, zegt Kennelly. “Riverbed ervaart een enorm momentum in de digitale wereld van nu en ik heb nog nooit zoveel vertrouwen gehad in de toekomst van ons bedrijf, en in de bijbehorende kansen. Na meer dan veertig jaar actief te zijn geweest in de technologiesector en gezien de sterke positie van Riverbed, is het nu tijd om terug te treden en de leiding over te dragen aan Paul Mountford. Paul beschikt over de ervaring, de leiderschapskwaliteiten, de klantfocus en de passie om Riverbed door de volgende groeifase heen te leiden, waarbij de verwachtingen van klanten voortdurend worden overtroffen.”

“Namens de raad van bestuur bedank ik Jerry voor zijn leiderschap, de vele bereikte mijlpalen en zijn toewijding in de afgelopen zestien jaar, en voor het creëren van de huidige basis en cultuur van Riverbed, die zorgen voor een gezonde toekomst”, zegt Orlando Bravo, lid van de raad van bestuur van Riverbed en Managing Partner van Thoma Bravo. “De raad van bestuur heet Paul van harte welkom als de nieuwe CEO van Riverbed. Paul neemt deze rol over op een belangrijk moment, nu elk type bedrijf zoekt naar manieren om te digitaliseren. Dat vereist een volgende-generatie IT-architectuur die Riverbed op een unieke manier kan leveren. Paul is een sterke leider met dertig jaar ervaring in het leiden van grote bedrijven in de technologie- en infrastructuurmarkten. Hij heeft laten zien dat hij een sterke strategie en visie kan ontwikkelen, teams kan inspireren en sterke resultaten kan behalen, die aan klanten, partners en aandeelhouders ten goede komen.”

“Riverbed is een geweldig bedrijf met een geschiedenis van disruptieve innovatie in de markt. Het is een eer om het team te leiden als de volgende CEO”, zegt Paul Mountford. “Er liggen enorme kansen voor ons, nu bedrijven hun digitale strategieën versnellen en hun IT-architecturen moderniseren om volop te profiteren van cloud- en mobiele technologieën. Jerry heeft een fantastische cultuur gecreëerd bij Riverbed, die uitgaat van samenwerking, klantfocus, innovatie en gemeenschapsdenken. Ik kijk ernaar uit om in die cultuur voort te bouwen met de duizenden medewerkers en partners over de gehele wereld.”

Voor zijn indiensttreding bij Riverbed was Mountford CEO van Sentillian, een in New York gevestigde start-up op het gebied van web-intelligence. Mountford werkte ook zestien jaar bij Cisco in leidinggevende functies. Hij is per direct benoemd tot CEO van Riverbed. Kennelly blijft de maand april 2018 nog actief als adviseur om de transitie naar de nieuwe situatie te begeleiden.

Paul Mountford, CEO Riverbed Technology

Neem contact op met Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Voor meer informatie:

LVTPR
Edmee Verbeek / Mari Carmen RiveraCampos
riverbed@lvtpr.nl
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 4 jaar en 170 dagen

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix