www.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 172 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Intersnack tekent miljoenen clouddeal met Infor

Eigenaar van onder andere Chio kiest Infor om digitale transformatie te ondersteunen

Barneveld, 30 maart 2018 – Infor, leverancier van branchespecifieke cloudoplossingen, kondigt aan dat Intersnack, producent van hartige snacks en eigenaar van 20 merken waaronder Chio en POM-BÄR, Infor heeft geselecteerd voor een cloudtransformatieproject van 10 jaar. Intersnack zal behalve Infor CloudSuite Food & Beverage nog 18 andere Infor-oplossingen gaan gebruiken. Infor ondersteunt Intersnack’s strategie voor digitale transformatie, ontwikkelt een modern platform om groei te realiseren en ondersteunt met zijn oplossingen vrijwel elk proces van alle merken van Intersnack in Europa.

Infor vervangt 17 verschillende ERP-systemen, waarvan een groot deel van SAP en Oracle zijn. Bijna elke grote bedrijfsapplicatie voor enterprise resource planning zal op Infor draaien, waaronder: human resources en talent management; financiële systemen; risicobeheer; onkostenbeheer; performance management; business intelligence; enterprise asset management; customer relationship management; inkoop en supply chain management.

Na een selectieprocedure viel de keuze op Infor vanwege zijn kennis en ervaring op cloudgebied. Daarnaast is de leverancier in staat oplossingen in een multi-tenant cloudomgeving te leveren en de digitale visie van Intersnack te ondersteunen. Ook de sterke referenties, uitgebreide F&B-functionaliteiten en de innovatieve visie rond digitale transformatie en Artificial Intelligence (AI) speelden een belangrijke rol in de keuze.

Intersnack heeft meer dan 20 iconische merken en huismerken voor chips, noten en producten zoals tortilla’s. De samenwerking met Infor maakt deel uit van Intersnack’s digitaliseringsprogramma dat is ontworpen om wereldwijde processen te standaardiseren en harmoniseren. Naast het realiseren van een modern, schaalbaar platform om de integratie van nieuwe Intersnack-acquisities te versnellen, beoogt men ook groei te ondersteunen.

“Deze overeenkomst versterkt ons cloudleiderschap in de markt voor bedrijfsapplicaties. Het toont ook onze toewijding om digitale transformatie bij bedrijven te ondersteunen door branchespecifieke en schaalbare oplossingen te leveren,” zegt Stephan Scholl, President van Infor. “We zijn door Intersnack geselecteerd op basis van onze unieke positie om het volledige applicatieportfolio via de cloud aan te kunnen bieden, evenals de geweldige synergiën tussen onze bedrijven. We kijken uit naar een verdere uitbreiding van onze relatie. We zijn al met ons digitale transformatieteam van H&L Digital in gesprek over hoe we de implementatie naar de volgende fase kunnen brengen zodat Intersnack een framework krijgt om innovatie te stimuleren en nieuwe markten te veroveren.”

“Als marktleider in de snackindustrie moeten we goede praktijkvoorbeelden laten zien die de waardecreatie op de lange termijn ondersteunen. Technologie is een cruciale pijler geworden om dit te bereiken,” aldus Maarten Leerdam, CEO van Intersnack. “Bij de selectie van een partner om onze digitale transformatie te ondersteunen was Infor een duidelijke winnaar. We zijn zeer onder de indruk van de breedte en diepte van de mogelijkheden van de applicaties, Infor’s visie en leiderschap in gebieden zoals digitale transformatie en Artificial Intelligence, en de mogelijkheid dat alles binnen onze offerte en via de cloud geleverd wordt. Wij kijken ernaar uit om nieuwe technologieën verder te verkennen in ons streven om te innoveren en een stevige basis te leggen voor onze volgende groeiperiode.”

Over Infor
Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428
Laatste van Infor
Infor kondigt ondersteuning aan voor AWS for Health

Infor verkoopt EAM-activiteiten aan Hexagon AB en vormt strategische relatie met Hexagon AB

Infor kondigt nieuwe samenwerking aan met partner Korade
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 3 jaar en 172 dagen

Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis