Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Amsterdam — CRM-marktleider Salesforce verwelkomt Trailblazers van meer dan 43 landen op TrailheaDX. De jaarlijkse ontwikkelaarsconferentie, die gisteren van start ging en ondertussen al aan zijn derde editie toe is, wordt bovendien vanuit nog eens 265 landen live gevolgd. Het tweedaagse event staat in het teken van leren, netwerken, plezier maken maar ook het engagement om iets terug te geven aan de maatschappij. Salesforce gebruikt de uitverkochte conferentie om uit te pakken met zijn recentste ontwikkelingen over het hele Salesforce-platform. Vernieuwingen in onder andere Lightning, Einstein en Trailhead en de introductie van de nieuwe Salesforce Integration Cloud geven iedereen nieuwe tools om de relaties met klanten te versterken.

In dit tijdperk van digitalisering moeten bedrijven, ongeacht hun grootte of de sector waarin ze actief zijn, hun manier van werken transformeren”, vindt President en Chief Product Officer van Salesforce Bret Taylor. “Die transformatie begint en eindigt met de klant. Het Salesforce-platform laat onze Trailblazer-gemeenschap toe om de nieuwste technologische vernieuwingen in te zetten om verbonden klantervaringen aan te bieden, los van de technische capaciteiten die ze bezitten. Zo lanceren ze hun bedrijven naar ongekende hoogtes.

Salesforce Integration Cloud: Verbind elke ervaring

Allerlei systemen en databronnen met elkaar verbinden om daar klantervaringen uit op te bouwen, blijft één van de grootste uitdagingen voor ontwikkelaars. De nieuwe Salesforce Integration Cloud is uitgerust met verschillende diensten en tools die het eenvoudiger maken om relevante data naar boven te halen, ongeacht de locatie van die gegevens. Salesforce Integration Cloud levert slimme en verbonden klantervaringen af via alle kanalen en contactpunten met de klant. Integration Cloud krijgt drie lagen:
  • Integration platform: Salesforce heeft een definitieve overeenkomst gesloten voor de aankoop van MuleSoft. Dat platform faciliteert de bouw van applicatienetwerken die data, apps en toestellen van bedrijven met elkaar verbinden. Het maakt daarbij niet uit of de gegevens in de publieke cloud dan wel on premise staan. MuleSoft blijft bouwen aan zijn eigen visie van het applicatienetwerk met zijn Anypoint-platform. Dat wordt vandaag al gebruikt door enkele van ’s werelds meest innoverende merken, en zal ook Innovation Cloud aandrijven. (Alle referenties naar MuleSoft en zijn producten zijn onderhevig aan het afronden van de acquisitie.)
  • Integration Builder: Administrators kunnen een totaalbeeld van klanten opbouwen aan de hand van al hun Salesforce-implementaties net als het gehele netwerk van bedrijfssystemen. Dat kan allemaal met enkele muisklikken, zonder dat er code aan te pas komt. Bijkomend kunnen administrators alle verbindingen tussen systemen en datasets managen langs een eengemaakte console.
  • Integration Experiences: Door klantdata uit Salesforce automatisch te linken op compleet nieuwe manieren, kunnen administrators een naadloze en gepersonaliseerde klantervaring maken over sales, service en marketing heen. Een admin kan bijvoorbeeld eenvoudig de Lightning App Builder gebruiken om de bestelgeschiedenis in te voeren in de Lightning Service Console. Dat geeft de klantendienst de mogelijkheid om de interacties met de klant om te buigen naar opportuniteiten voor extra verkoop, zonder dat ze daarvoor uit hun vertrouwde console hoeven weg te klikken.
Lightning Flow: De kracht van CRM-procesautomatisatie voor iedere klantervaring

Met Salesforce Lightning kunnen Trailblazers beter en sneller dan ooit samenwerken om applicaties en componenten te bouwen via zowel muisklikken als code. Met een uitgebreid spectrum aan tools en diensten, van de codeloze App Builder tot de programmeerinterface Heroku, kunnen ontwikkelaars van alle niveaus de juiste tools kiezen voor hun team over de hele ontwikkelingscyclus op Salesforce.

Lightning Flow geeft iedere Trailblazer de tools in handen om de kracht van procesautomatisering naar CRM te brengen. Vandaag gebruiken nog heel wat bedrijven oude Legacy-toepassingen om hun klantprocessen te beheren, en die zijn niet geïntegreerd met de klantendata. Dat brengt naast kostelijke vertragingen ook gemiste opportuniteiten met zich mee. Met Lightning Flow Components kunnen ontwikkelaars en zakelijke gebruikers processen bouwen met duidelijke visuele tools, geïntegreerd met klantdata en verwerkt in ieder contactpunt met de klant. Dat zorgt ervoor dat klanten minder lang moeten wachten, en brengt zo een hogere productiviteit met zich mee.

Een farmaceutisch bedrijf kan Lightning Flow bijvoorbeeld gebruiken om een geautomatiseerd proces op te zetten dat de data die patiënten invoeren in verzekeringsdocumenten optimaliseert, zodat het eenvoudiger wordt om de juiste medicatie op tijd af te leveren.

Maak elke applicatie slimmer met Einstein Analytics en de Quip Live Apps

Doorbraken in AI en app-integratie zorgen ervoor dat gebruikers intelligentie midden in hun applicaties kunnen integreren. Zo krijgen ze met enkele klikken toegang tot bijkomende mogelijkheden waarmee ze hun organisatie voorwaarts kunnen blijven stuwen.
  • Einstein Analytics Developer Experience: Voortaan kunnen ontwikkelaars Lightning-componenten gebruiken om Einstein Analytics en live updates in hun op maat gemaakte applicaties te integreren. Dat kan met een visuele klik-interface, zonder dat er code bij komt kijken. Zo kunnen ze slimmere beslissingen maken.
  • Quip Live Apps van derden: Interactieve en aanpasbare applicaties kunnen meteen in Quip gebruikt worden. Apps van verschillende partners zoals Altify, draw.io en Vidyard zijn per direct toegankelijk via de Salesforce AppExchange. Klanten kunnen zo snel en eenvoudig door deals, infographics en video’s navigeren, allemaal binnen een enkel Quip-document.
Trailhead versnelt de volgende generatie van bijscholing voor ontwikkelaars

Trailhead is een online gegamificeerd leerplatform van Salesforce. Het platform begeleidt gebruikers doorheen gratis leertrajecten waarmee ze nieuwe vaardigheden kunnen opdoen die ze nodig hebben om te floreren in de werkomgeving van de toekomst. Sinds de lancering in 2014 hebben Trailblazers meer dan 6,5 miljoen badges verdient die rechtstreeks correleren met werkvaardigheden waar veel vraag naar is.

Vandaag breidt Salesforce Trailhead uit met enkele nieuwe mogelijkheden:
  • Google Trailhead Content: Nieuwe trajecten gerelateerd aan Google Analytics en de Google Cloud. Het Google Analytics-parcours helpt Trailblazers te ontdekken hoe ze belangrijke inzichten kunnen verwerven over hun website met de hulp van Google Analytics-rapporten en dashboards. Met het Google Cloud-traject leren gebruikers dan weer hoe ze krachtige queries moeten draaien met BigQuery, een budgetvriendelijk en volledig gemanaged datawarehouse voor analytics op grote schaal.
  • Trail Guides: Gepersonaliseerde trajecten laten iedereen toe om de vaardigheden van de toekomst te leren. Trail guides stippelen de juiste weg uit naar iedere rol of ieder ervaringsniveau met gesuggereerde content, mails en notificaties om gebruikers te begeleiden. Zo heeft iedereen een pad recht naar zijn droombaan.
Avontuur op TrailheaDX: twee dagen leren, connecteren, plezier maken en teruggeven

TrailheaDX, de derde jaarlijkse ontwikkelaarsconferentie van Salesforce, vond gisteren en vandaag plaats in San Francisco. Het uitverkochte event is een viering van diversiteit, inclusie en gelijkheid, en laat een nieuwe generatie van ontwikkelaars toe om connected experiences te maken, snel apps te bouwen, applicaties slim te maken en hun eigen vaardigheden bij te schroeven. Op het event vind je:
  • Inspirerende sprekers waaronder CEO Marc Benioff, COO Keith Block, CTO Parker Harris en Chief Product Officer Bret Taylor.
  • Meer dan 200 break-outsessies, leertrajecten voor ontwikkelaars en administrators, lessen van experten en de kans om hands-on ervaring op te doen met de nieuwste innovaties van Salesforce.
  • De tweede jaarlijkse Salesforce Equality Awards, waarmee we mensen in de kijker zetten die hun carrières en levens inzetten om de wereld een mooiere plek met meer gelijkheid te maken.
Prijs en beschikbaarheid
  • De prijs van de functies binnen de Integration Cloud wordt bekend gemaakt wanneer die functies worden uitgerold.
  • Lightning Flow is breed beschikbaar en is inbegrepen bij iedere Platform- Sales Cloud-, Service Cloud- en Community Cloud-licentie.
  • Einstein Analytics Developer Experience is breed beschikbaar en is inbegrepen bij iedere Einstein Analytics platformlicentie.
  • Quip Live Apps van Altafy, draw.io, Vidyard en meer zijn sinds gisteren beschikbaar. Meer informatie vind je via de Salesforce AppExchange, of de respectievelijke partners.
  • Trail Guides zijn gratis beschikbaar op http://trailhead.salesforce.com.
  • Nieuwe content van Google is gratis beschikbaar voor iedereen via http://trailhead.salesforce.com.
Bijkomende informatie
######

Over Salesforce

Salesforce, hét customer success platform, en ‘s werelds marktleider op het gebied van CRM, stelt bedrijven in staat op een geheel nieuwe manieren verbinding te maken met hun klanten.
Tags bij dit bericht
Eerder van Salesforce.com
28 okt 2019 Wereldwijd 4,2 miljoen banen dankzij ecosysteem Salesforce

29 mrt 2018 Salesforce lanceert Integration Cloud en geeft Trailblazers de tools om verbonden klantervaringen te maken met het Salesforce-platform

9 mrt 2018 Dropbox en Salesforce sluiten strategisch partnership
Persberichten van maandag 18 november 2019
Zie ginds komt de Sintbot

NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl