Flitsmeister maakt fileflirten mogelijk

Flitsmeister staat bekend als de app die de gebruiker normaliter om files heen leidt. Wanneer gebruikers ondanks dat toch in de file belanden, biedt de app nu een mogelijkheid om het file rijden leuker te maken. De gebruikers met versie 7.3 kunnen vanaf aankomende vrijdag gebruik maken van een nieuwe feature: Flirtmeister.

Flirten met Flirtmeister
Gebruikers kunnen één keer per half uur een flirt versturen naar de medegebruiker in dezelfde file. De flirt komt bij de juiste persoon terecht wanneer je op het hart klikt in de app. De gebruikers krijgen aan het einde van de rit een overzicht met het totaalaantal ontvangen flirts met een link naar het forum van Flirtmeister.

Forum van Flirtmeister
Hebben de gebruikers van Flitsmeister een leuk persoon gezien in de file en willen zij in contact komen met diegene? Dan kunnen zij vanaf nu op het forum van Flirtmeister een oproep plaatsen met informatie over een persoon (auto, uiterlijk en geslacht), om zo de mogelijkheid te bieden om elkaar te ontmoeten.

Community
Door middel van deze feature wilt Flitsmeister het reeds aanwezige community gevoel nog verder versterken. Naast het helpen van elkaar met verschillende verkeersmeldingen biedt de app nu meer manieren tot elkaar te verbinden. Het uiteindelijke doel is om meer gebruikersgroei te realiseren wat als gevolg oplevert dat verkeersinformatie verbeterd wordt.

Over Flitsmeister B.V.
Sinds de oprichting in 2012 is Flitsmeister zowel als web- als mobiele applicatie uitgegroeid tot de grootste verkeersinformatiedienst van Nederland. Dankzij onder andere Floating Car Data is het bedrijf in staat om verkeersstromen in heel Nederland in kaart te brengen. Het streven naar continue verbetering en innovatie leidt tot een hechte community van gebruikers die elkaar via de apps voor iOS en Android voorzien van actuele en nauwkeurige verkeersinformatie.

Via ons contactpersoon voor de pers:
Jorn de Vries
T: +31 6 81 49 50 75