www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 148 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks levert ‘Elasticity Everywhere’ met Zero-Code automatisering voor multi-cloud omgevingen

‘Intent-based’-systeem vereist geen specifieke scripting om moderne applicaties te leveren

Amsterdam, 27 maart 2018Avi Networks, leider op het gebied van next-gen load balancing en applicatiediensten, lanceert vandaag nieuwe features die het automatiseren van de uitrol en het schalen van applicaties in hybride en multi-cloud omgevingen vereenvoudigt. Verbeteringen in de integratie met datacenterbeheerplatformen Ansible en Terraform, gecombineerd met machine learning-mogelijkheden van Avi, stellen IT-teams in staat infrastructuurvoorzieningen en applicatiediensten te leveren zonder de noodzaak complexe logica te coderen. Deze oplossing kan worden uitgerold bij de grote cloudproviders, waaronder AWS, Microsoft Azure en Google Cloud Platform, evenals privé datacenters.

Tot op heden moesten organisaties handmatig applicaties configureren en applicatiespecifieke scripts gebruiken om voorzieningen beschikbaar te stellen in hun omgevingen. De architecturale innovaties in Avi’s platform halen deze drempels weg en leveren automatisering, elasticiteit en self-service. Zodra de vraag naar een bepaalde applicatie toeneemt, start Avi automatisch extra servers en levert het platform cloudinfrastructuur, netwerkvoorzieningen en applicatiediensten zodat de beschikbaarheid optimaal blijft. “Het automatiseren van de uitrol en de voorziening van applicaties is vandaag de dag essentieel voor organisaties. Toch moeten organisaties nog veel coderen en complexe scripts onderhouden om applicaties uit te rollen in elke specifieke omgeving en in elk specifiek scenario. De verhuizing naar hybride en multi-cloud omgevingen maakt deze ervaring alleen maar pijnlijker,” aldus Gaurav Rastogi, Automation en Analytics Architect bij Avi Networks. “We hebben dit gedoe opgelost. Je hoeft niet meer na te denken over input of code. Bepaal simpelweg de gewenste uitkomst en laat Avi’s intent-based systeem de rest doen.”

“Automatisering zet de manier waarop applicaties worden uitgerold en hoe deze opschalen op zijn kop,” zei Jim Duffy, Senior Analyst for Networking bij onderzoeksbureau 451 Research. “Avi’s intent-based mogelijkheden, gecombineerd met de integratie van automatiseringtools, zijn ontworpen om elastische applicatienetwerkdiensten te leveren middels een enkel platform waarbij kennis van de infrastructuur niet nodig is. Dit kan de drempel om naar de cloud te migreren verlagen en de migratie stroomlijnen.”

Avi’s platform Avi Vantage is een software-only application delivery platform dat gedetailleerde analytics en automatisering van load balancing en web application firewalls biedt. Organisaties zoals Adobe Systems en Swisslos, de Zwitserse loterij, gebruiken Avi om te migreren en te schalen in de cloud en om cloud-achtige behendigheid naar het datacenter te halen.

Ook ZOLL Data, een divisie van ZOLL Medical Corporation, ontwikkelaar van medische apparaten voor noodhulp, zette Avi Networks en Ansible in om hun nieuwe dienst te lanceren in Amazon AWS.

“Avi Networks’ analytics en zero-code automatisering en Ansible vormen een krachtige combinatie,” stelt Garrett Zorigian, Director of Site Reliability Engineering bij ZOLL Data. “De automatisering zorgt voor een snelle uitrol en efficiëntie. De analytics bieden ons inzicht die wij voorheen niet hadden. Een ideale oplossing voor AWS én het geeft ons enorme flexibiliteit als we besluiten uit te breiden naar andere clouds.”

De intent-based en machine learning mogelijkheden zijn inherent aan het platform van Avi. De integratie met Ansible en Terraform voor multi-cloud automatisering is nu beschikbaar zonder extra kosten voor alle nieuwe en bestaande klanten van het Avi Vantage Platform.

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman
Gunstige werktijden populairste onderwerp bij contractonderhandeling

Relined Fiber Network verhuist naar nieuw pand om verdere groei van de organisatie te kunnen realiseren

Veracode publiceert State of Software Security deel 11

NorthC Datacenters benoemt Bart van Aanholt tot Chief Commercial Officer

Cisco benoemt Avit tot Partner of the Year Noord-Europa 2020

Sitecore maakt de winnaars bekend van de Ultimate Experience Award 2020

Ctac boekt hogere omzet, EBITDA en nettoresultaat in derde kwartaal

Workday genoemd als leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Ruime meerderheid werkgevers heeft opleidingsbudget niet ingetrokken in coronatijd

Onderzoek Auth0: bedrijven die SaaS-componenten gebruiken, innoveren en lanceren sneller

Entrust onderzoek vindt IoT, authenticatie en cloudservices als drijvende kracht achter duizelingwekkende toename van PKI-adoptie en certificatie-volume

Haaglanden Medisch Centrum (HMC) stapt als eerste Nederlandse ziekenhuis over naar publieke ERP Cloud

E-mailquarantaine-tool PhishRIP van KnowBe4 nu ook beschikbaar voor G Suite-software

NRC Media versnelt groei in audiomarkt met overname SUBLIME

Helft zakelijk Nederland bestelt producten online
Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Verstreken tijd: 3 jaar en 148 dagen

Logo Marcommit
Avi Networks contact

Logo Avi Networks

Gosse de Reus
  +31 (0)35-5822730
  avinetworks@marcommit.nl
  avinetworks.com
Avi Networks sociaal

Avi Networks tweets

Logo Salure
Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen