www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Securitas Verbetert Wereldwijde Efficiëntie en Dienstverlening door gebruik Zebra Technologies

Bewakers verhogen hun reactietijd met 10% door het gebruik van de TC75 mobiele computers met touchscreen toepassing

HEERENVEEN, Nederland – 27 Maart 2018Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), marktleider in robuuste mobiele computers, barcode scanners en barcode printers die zijn uitgerust met software en diensten om real time zichtbaarheid binnen bedrijven mogelijk te maken, heeft aangekondigd dat beveiligingsbedrijf Securitas haar beveiligers heeft uitgerust met de TC75 mobiele computer met touchscreen om hen te assisteren tijdens hun patrouille rondes.

Securitas, een van de grootste beveiligingsbedrijven ter wereld, moest haar patrouille teams voorzien van een toekomstbestendig, robuust Android ™ -apparaat met een geïntegreerde barcodelezer om zo hun productiviteit en efficiency te verhogen. Securitas selecteerde Zebra Technologies, en haar lange termijn partner Indicium, om over een periode van drie maanden, de op Android gebaseerde TC75 mobiele computers uit te rollen in 23 vestigingen in Nederland. Sinds de implementatie van de apparaten samen met het nieuwe Guard Control- en rapportagesysteem van Securitas, heeft het bedrijf een verbetering van 10% geboekt als het gaat om de alarmreactietijd. Daarnaast is de flexibiliteit tijdens patrouilles verhoogd, evenals de bewakingsproductiviteit, en is er sprake van een positieve impact op de ervaring van de Securitas-klanten.

BELANGRIJKSTE FEITEN
  • Mobiele bewakers gebruiken de TC75 om in te checken voor hun dienst en om toegang te krijgen tot taak-specifieke instructies, inclusief aanbevolen routes op locaties die bijdragen aan het maximaliseren van de dekking. De geïntegreerde barcodescanner kan de huidige locatie van seniormedewerkers aangeven, en bijdragen aan de controle van locaties en daarmee de productiviteit van bewakers verhogen.
  • Als de meldkamer een alarmmelding binnenkrijgt wordt er een sms met prioriteit verstuurd naar de bewakingspatrouille zodat die op basis van haar locatie snel kan reageren. Dit zorgt voor de benodigde flexibiliteit tijdens kritieke oproepen en het verkorten van de reactietijd.
  • De TC75-scanners dragen bij aan uitgebreidere rapporten voor Securitas-klanten door de nieuwe bedrijfsapplicatie Securitas Mobile Platform (SMP). Klanten hebben hiermee de volledige zichtbaarheid van de datum- en tijdstempels van bewakingsscans, samen met eventuele opmerkingen en foto's die door hen zijn toegevoegd.
  • De betrouwbaarheid van de TC75, gecombineerd met de operationele continuïteit verzekerd door Zebra OneCare Support Services, verhoogt de efficiëntie van de operaties en het niveau van dienstverlening.
  • De TC75 mobiele computer wordt aanbevolen als het Android-apparaat van keuze. Ook Securitas in België gebruikt de TC75 om zo de prestaties van haar bewakers te verbeteren.
ONDERSTEUNENDE QUOTES

Jeroen van Haastrecht, Business Development Manager bij Securitas
"We hadden behoefte aan een robuuste, toekomstbestendige, zakelijke computer met touchscreen gebaseerd op het Android-besturingssysteem dat gemakkelijk in ons backoffice back-upsysteem van Guard Reporting kon worden geïntegreerd. Zebra's robuuste TC75-apparaten hebben ons dit, en meer, kunnen leveren. Onze bewakingspatrouilles hebben aangegeven dat ze er graag gebruik van maken. Ze zijn betrouwbaar, veilig en net zo gemakkelijk te gebruiken als smartphones, met uitstekende scan- en verwerkingssnelheden en een lange levensduur. Zebra en Indicium hebben nauw met ons samengewerkt om het succes van deze implementatie te garanderen."

Casper Zweers, Director Benelux, Zebra Technologies
"Zebra heeft Securitas geholpen door haar bewakingspatrouilles te voorzien van de juiste mobiele Android-apparaten die hen direct de operationele zichtbaarheid geven die ze nodig hebben om weloverwogen beslissingen te kunnen nemen. In samenwerking met Indicium bieden we de bewakingspatrouilles een product dat hen helpt om hun controles efficiënter uit te voeren en te beheren, waarbij de veiligheid toeneemt en waarmee uiteindelijk de algehele kwaliteit van beveiligingsservices die zij leveren aan hun zakelijke klanten verbetert.’’

+++

EINDE PERSBERICHT

OVER ZEBRA
De producten van Zebra (NASDAQ: ZBRA) hebben operationele voordelen en geven ondernemingen de mogelijkheid te groeien in de digitale wereld. Actuele informatie en visionaire oplossingen in hardware, software en services, geven bedrijven in het huidige mobiele tijdperk net dat beetje extra wat ze nodig hebben om hun operaties te vereenvoudigen, hun personeel te ondersteunen en op de behoefte van hun klanten in te spelen. Kijk voor meer informatie op: www.zebra.com. Om nieuwsberichten te ontvangen kun je je hier inschrijven. Volg ons op socialmedia via LinkedInTwitter en Facebook.

Media Contact:
Valerie Berrivin
Zebra Technologies
Tel +33 (0) 607 956 184
Valerie.Berrivin@zebra.com

Maxine de Wilde
Burson-Marsteller
Tel +3170 302 11 00
Maxine.de.wilde@bm.com

# # #

ZEBRA en het logo zijn handelsmerken van ZIH Corp, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Android is een handelsmerk van Google, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de respectievelijke eigenaren. ©2018 ZIH Corp. en/of dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden.
Eerder van Zebra
28 okt 2019 Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

27 jun 2019 De opmars van de barcode

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nl