Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 56 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP en Accenture ontwikkelen planningsoplossingen op basis van SAP S/4HANA

‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2018 – SAP en Accenture gaan op basis van SAP S/4HANA samen planningsoplossingen voor de maakindustrie bedenken, ontwikkelen en introduceren. Deze moeten bedrijven helpen bij het optimaliseren van de return on investment (ROI) via meer responsieve, realtime digitale supplychains. Ook vergroot de samenwerking de mogelijkheden van SAP S/4HANA.

De gezamenlijke oplossingen breiden vraaggedreven material requirements planning (MRP) uit met de predictive MRP-functionaliteit in SAP S/4HANA. Dit maakt snelle en eenvoudige MRP-simulaties mogelijk voor analyses en prognoses op het gebied van bijvoorbeeld capaciteitsvraagstukken, technische wijzigingen en de impact van een veranderende vraag of leveringsproblemen. De oplossingen worden toegevoegd aan SAP’s portfolio voor de digitale supplychain en planning.

Een team met experts van Accenture draagt best practices aan, analyseert businesscases en ondersteunt bij de implementatie. Dit moet de klantadoptie van vraaggedreven MRP versnellen.

Intelligent enterprises
“De consument rekent op korte levertijden en een grotere flexibiliteit bij het bestellen van producten”, zegt Eric Schaeffer, senior managing director en het hoofd van de industriële tak van Accenture. “Door de kracht van SAP S4/HANA te combineren met de branchekennis en best practices van Accenture, kunnen we klanten helpen bij hun transformatie naar lean en agile intelligent enterprises met meer controle over en inzicht in hun activiteiten.”

“Wij verwachten dat dit werk leidt tot een uitbreiding van ons gezamenlijk portfolio met oplossingen gebaseerd op SAP S/4HANA”, zegt Hans Thalbauer, senior vice president Digital Supply Chain en IoT bij SAP. “Samen met Accenture willen we klanten nieuwe mogelijkheden geven voor planning en tegelijkertijd bijdragen aan een realtime, end-to-end zichtbaarheid en reactievermogen in de supplychain.”

SAP en Accenture maakten deze week ook bekend dat de gezamenlijk ontwikkelde applicatieversie van SAP Predictive Analytics-software nu beschikbaar is. De aankondigingen zijn onderdeel van een bredersamenwerkingsprogramma tussen beide bedrijven met een focus op de ontwikkeling en go-to-marketstrategie voor SAP S/4HANA.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP) kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 378.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Kijk voor meer informatie op www.sap.com/netherlands.
Laatste van SAP
Enexis bereidt zich voor op energietransitie met SAP S/4HANA

NS vervangt ERP-systemen door SAP S/4HANA

Bob Stutz neemt het roer over bij SAP Customer Experience als President Product Engineering & Operations
Verstreken tijd: 3 jaar en 56 dagen

Logo Marcommit
SAP contact

Logo SAP

SAP sociaal

SAP tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack