www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

Erasmus MC en Qmatic breiden partnerschap verder uit

Katwijk, 21 maart 2018 - Het Erasmus MC, één van de top medische centra van Nederland, gevestigd in Rotterdam heeft het partnerschap met Qmatic, marktleider in customer journey management technologie, uitgebreid om de dienstverlening aan patiënten bij de bloedafname van het ziekenhuis comfortabeler en ontspannen te laten verlopen.

Grenzen verlegen en vooroplopen

Erasmus MC staat voor excellente zorg. Dit doen zij door baanbrekend werken, grenzen verleggen en vooroplopen, zodat ze -samen met hun (para)medische partners - waaronder Qmatic - patiënten én mensen met een zorgvraag nog beter kunnen helpen en tegelijkertijd gezonde mensen gezond houden. Vanuit dit streven is besloten de reeds bestaande samenwerking met Qmatic verder uit te breiden.

De bloedafname van het Erasmus MC, onder verantwoordelijkheid van de afdeling Klinische Chemie, maakt gebruik van de customer journey management technologie van Qmatic. Het systeem ondersteunt de bloedafname bij het primaire proces van het aanmelden, oproepen en doorverwijzen van patiënten. Onderdeel van deze oplossing is een koppeling met de applicatie Labtrain van Bodegro, welke bijdraagt aan een nog efficiënter patiëntlogistiek proces. Binnenkort verhuist de bloedafname van haar huidige locatie naar twee locaties in de nieuwbouw van het Erasmus MC. Ook zal de polikliniek KNO (Keel, Neus, Oor) en de inschrijfbalie in de nieuwbouw van het medisch centrum gebruik gaan maken van de geavanceerde oplossing van Qmatic.

“Erasmus MC is één van de beste ziekenhuizen die we in Nederland hebben, zij streven dan ook continue naar het verbeteren van de zorg aan alle patiënten die het ziekenhuis bezoeken. Om dit te kunnen realiseren moeten alle randvoorzieningen van topniveau zijn. Zo kan alle aandacht van de zorgverleners op het medische aspect worden gericht. Het patiënt logistieke proces is onze zorg”, aldus Renze de Ruiter, algemeen directeur Qmatic Benelux.

Lees meer over hoe Erasmus MC en andere ziekenhuizen de patiëntervaring verbeteren zodat zij kosten kunnen besparen en de operationele efficiency verhogen: http://bit.ly/EramusMC_Qmatic

Over Qmatic
Qmatic Group is marktleider in Customer Journey Management technologie en advies. Al meer dan 30 jaar helpen we publieke en private organisaties onvergetelijke customer experiences te creëren,  waarbij onze software en hardware zorgen voor naadloze online en offline klantinteracties. Ons geïntegreerde enterprise platform geeft inzicht in de optimalisatiemogelijkheden voor klantinteractie, personeel- en resourceplanning. Elk jaar verzorgen wij 2 miljard customer journeys in meer dan 120 landen. Qmatic heeft haar hoofdkantoor in Zweden en wordt wereldwijd vertegenwoordigd door een breed netwerk van dochterondernemingen en partners.
www.qmatic.com/nl

Pers contact:

Liza Koolhoven
Qmatic Holland B.V.
Adres: Lageweg 35, Katwijk
Postbus 3138, 2220 CC Katwijk
Holland
Tel: +31 (0)71-402 33 44
Email: Liza.koolhoven@qmatic.com
Eerder van Qmatic
21 mrt 2018 Erasmus MC en Qmatic breiden partnerschap verder uit

15 dec 2017 Customer experience ‘differentiator’ in nieuwe XXL-winkels van Coolblue

6 sep 2017 Hoe creëert u een succesvolle customer journey – survival guide op basis van 2 miljard ervaringen
Qmatic contact

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com