www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Interoute krijgt hoogste score als marktleider op het gebied van High-Performance Networking in Europees Critical Capabilities for Network Services rapport van Gartner

Amsterdam, 20 maart 2018Interoute, de wereldwijde cloud- en netwerkprovider, is door Gartner aangewezen als marktleider op het gebied van High-Performance Networking. Dit blijkt uit het Critical Capabilities for Network Services, Pan-European-rapport dat het bedrijf deze maand publiceerde. Met dit jaarlijkse rapport kunnen bedrijven product- en servicescores vergelijken aan de hand van belangrijke use cases.

Gartner vergeleek 13 Network Service Providers aan de hand van een High-Performance Network use case. In deze vergelijking haalde Interoute de hoogste score.

Mark Lewis, EVP Products & Development bij Interoute, licht toe: “High-performance, betrouwbare netwerken met een lage latency zijn onmisbaar om Europese bedrijven te kunnen ondersteunen bij hun overstap naar IaaS en SaaS-oplossingen. Onze netwerkoplossingen zijn geoptimaliseerd voor de cloud en samen met onze Interoute Edge Access SD-WAN oplossingen ondersteunen zij bedrijven die hun legacy IT-infrastructuur aan willen laten sluiten op hun digitale toekomst.”

Interoute biedt verschillende managed networking diensten aan om IT-omgevingen te versnellen en te optimaliseren. Hieronder vallen onder meer SD-WAN, Internet Access, private connectivity solutions en SIP trunking. Interoute heeft een enterprise platform ontwikkeld dat de SD-WAN Edge, de nummer één High-Performance Networking Core, integreert met de cloud. Dit platform levert zo een private digitale basis voor bedrijfsgroei, met een optimale verbinding tussen kantoren, datacenters en clouddiensten.

Het rapport is geschreven door Gartner-analisten Katja Ruud en Neil Rickard.

‘Gartner Critical Capabilities for Network Services, Pan-European’ kan hier worden gedownload.

Meer informatie over de producten en diensten van Interoute vindt u hier.

Over het Critical Capabilities onderzoek

Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst aan die is afgebeeld in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste ratings of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet worden gezien als feitelijke verklaringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Gartner, “Critical Capabilities for Network Services, Pan-European”, Katja Ruud, Neil Rickard, 9 maart 2018.

Over Interoute
Interouteis eigenaar en operator van een van Europa's grootste netwerken en een wereldwijd cloud services platform, dat 15 datacentra, 17 Virtual Data Centres, 51 colocatiecentra en nog eens 206 aangesloten partner datacentra door geheel Europa omvat. Het full-service Unified ICT-platform van Interoute bedient grootzakelijke klanten en multinationals, alle grote Europese telecomaanbieders, overheden en universiteiten. De Unified ICT-strategie van het bedrijf is bij uitstek geschikt voor organisaties die zoeken naar een schaalbaar en veilig platform zonder beperkingen, wat de basis vormt voor hun voor hun spraak-, video-, computing- en datadiensten. Interoute heeft kantoren op het gehele Europese vasteland en in de VS, en is eigenaar en operator van 24 stedelijke netwerkringen in de belangrijke Europese zakencentra. Voor meer informatie: http://www.interoute.nl. Volg Interoute ook op Twitter: @InterouteNL.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat bepaalde verklaringen over de toekomst. Een toekomstgerichte verklaring is een verklaring die niet verwijst naar feiten of gebeurtenissen in het verleden en is te herkennen aan het gebruik van termen als ‘volgens verwachting’, ‘heeft als doel’, ‘gaat ervan uit’, ‘gelooft’, ‘kan’, ‘zal’, ‘verwacht’, ‘schat in’, ‘voorspelt’, ‘van plan’, ‘is van mening’, ‘mogelijk’, ‘voorziet’ en vergelijkbare of ontkennende variaties daarvan, die bedoeld zijn om een toekomstgerichte verklaring te verwoorden. Dit geldt met name voor verklaringen die gaan over toekomstige financiële resultaten, plannen of over zakelijke of managementverwachtingen, toekomstige groei of winstcijfers en over algemene economische omstandigheden en wetten en regelgeving en andere zaken die op Interoute betrekking hebben.

Toekomstgerichte verklaringen geven de huidige visie van het management van Interoute (hierna: het management) op toekomstige gebeurtenissen weer; die visie is gebaseerd op de aannames van het management en is onderhevig aan bekende en nog niet bekende risico’s, onzekerheden en andere factoren die ervoor kunnen zorgen dat de daadwerkelijke resultaten, prestaties en successen van Interoute feitelijk kunnen verschillen van de toekomstige resultaten, prestaties en successen zoals die zijn uitgesproken of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen. Het zich voordoen of juist het zich niet voordoen van bepaalde aannames kan ervoor zorgen dat de daadwerkelijke financiële situatie en resultaten van Interoute feitelijk verschillen van, of niet voldoen aan de verwachtingen die in deze toekomstgerichte verklaringen uitgesproken of geïmpliceerd zijn.

De zakelijke activiteiten van Interoute kunnen beïnvloed worden door verschillende risico’s en onzekerheden die er ook voor kunnen zorgen dat de toekomstgerichte verklaringen, schattingen of voorspellingen feitelijk verschillen van de verklaringen die zijn uitgesproken of geïmpliceerd door de toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht. De informatie, meningen en toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht gaan alleen over dit moment en kunnen zonder bericht gewijzigd worden. Interoute is niet verplicht om wijzigingen, updates of bevestigingen van een toekomstgerichte verklaring te publiceren of te verspreiden als er ontwikkelingen of gebeurtenissen zijn die betrekking hebben op de inhoud van dit persbericht.

Interoute Persdesk
Marjolein Jonker