www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 177 dagen geleden)
PR: LVTPR

EasyPark introduceert Find & Park: snel een vrije parkeerplaats vinden via de app

EasyPark, de grootste parkeerapp van Europa, introduceert Find & Park, een nieuwe feature waarmee automobilisten snel een beschikbare parkeerplaats kunnen vinden. Eerste testresultaten laten zien dat de tijdsbesparing van parkeren met Find & Park kan oplopen tot vijftig procent. De veelbelovende service was al genomineerd voor de Intertraffic Innovation Awards in de categorie Slimme Mobiliteit.

Find & Park leidt automobilisten naar hun bestemming via een route waarop de meeste kans is dat er parkeerplaatsen vrij zijn. Automobilisten krijgen met kleurcodes (groen, geel en oranje) te zien of er in dat gebied veel of weinig kans is op vrije parkeerplaatsen. De functionaliteit van Find & Park is uniek: gebruikers kunnen nu via één app navigeren, parkeren en betalen. En waar andersoortige apps of functies zich alleen baseren op sensoren of transactie-informatie, maakt de EasyPark-app daarnaast gebruik van verschillende databronnen en geavanceerde, zelflerende algoritmes.

“Uit onafhankelijk onderzoek blijkt dat ruim de helft van de Nederlanders stress ervaart bij de zoektocht naar een beschikbare parkeerplek”, zegt André Wielaard, Country Manager EasyPark Nederland en bestuurslid van Vexpan, het Nederlandse platform voor parkeren. “Doordat onze app de zoektijd verlaagt, reduceert deze niet alleen stress, maar zorgt uiteindelijk ook voor een lagere CO2-uitstoot. Het feit dat we met Find & Park zijn genomineerd voor de Intertraffic Innovation Awards, laat zien dat de service op waarde wordt geschat en markeert het belang van dit soort innovaties.”

De EasyPark-app inclusief de Find & Park-functie is in Nederland gratis te downloaden voor iOS- en Android-toestellen. De Find & Park-functie is vanaf vandaag beschikbaar in Rotterdam en wordt verder uitgerold naar de rest van Nederland.

Over EasyPark
Sinds 2001 hebben de slimme parkeerdiensten van EasyPark automobilisten geholpen met parkeren in 700 steden in 12 verschillendelanden. Op grotere schaal helpt de technologie van EasyPark bedrijven, uitvoerders en steden met parkeeradministratie, -planning en -management. Zo maakt EasyPark het leven in de stad makkelijker – één parkeerplek tegelijk. Ga voor meer informatie naar www.easyparknederland.nl.

Noot voor de redactie:
  • U kunt de EasyPark-app downloaden in de App Store en Google Play.
  • Afbeeldingen en video’s van Find & Park zijn hier te vinden; algemene afbeeldingen van EasyPark vindt u hier.
  • In deze video wordt de werking van Find & Park uitgelegd; in deze video ziet u gebruikerservaringen.
  • EasyPark is aanwezig van 20 tot en met 23 maart op Intertraffic in de RAI in Amsterdam. U kunt EasyPark bezoeken op stand 02.312.
  • Het onderzoek waaraan André Wielaard refereert is uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau YouGov in februari 2018 onder 10.408 respondenten in Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië, Duitsland en Oostenrijk. In totaal namen 836 Nederlandse respondenten deel.
  • Voor interviewaanvragen met André Wielaard (Country Manager EasyPark Nederland) of Johan Birgersson (CEO EasyPark), meer informatie of beeldmateriaal kunt u zich richten tot LVTPR via onderstaande gegevens.
Laatste van Easypark
EasyPark start met een nieuwe service: digitale voorspelling van parkeergedrag

Nederlanders meest veilige bestuurders van Europa – volgens Nederlanders

Parkeerapp EasyPark biedt vanaf nu ook iDEAL als betaalmethode
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 4 jaar en 177 dagen

Logo LVTPR
Easypark contact

Logo Easypark

Easypark sociaal

Logo Huisabc.nl
Logo Prof-IT4all
Logo Drimpy
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials