www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed introduceert Digital Performance Platform en nieuwe merkidentiteit, voor meer klantwaarde en groeikansen in $30 miljard+-markt

Riverbed Digital Performance Platform omvat een portfolio met Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die organisaties in staat stellen mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken

De nieuwe identiteit van Riverbed als ‘The Digital Performance Company’ weerspiegelt zijn gunstige marktpositie, technologie en go-to-marketinvesteringen, en relevantie in het digitale tijdperk

Hoofddorp Riverbed Technology, The Digital Performance Company™, introduceert het Riverbed Digital Performance Platform™, een nieuwe merkidentiteit en een nieuw bijpassend logo. Zowel het platform als de nieuwe identiteit versnelt de strategie van het bedrijf om toonaangevende oplossingen te leveren, die de digitale prestaties maximaliseren en nieuwe groeikansen aanboren in een markt die meer dan 30 miljard dollar waard is. Deze ontwikkelingen zijn het resultaat van een gefundeerde Riverbed-strategie om toonaangevend te worden op het gebied van digital performance, en omvatte verschillende strategische acquisities, de organische ontwikkeling van digital performance- en cloudfeatures en -functionaliteit, en integratie binnen verschillende oplossingen.

“Digitale bedrijfsvoering is tegenwoordig heel normaal en digital performance staat aan de basis van bedrijfssucces. Ook Riverbed heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld met een compleet nieuwe aanbod dat ons in staat stelt IT-architecturen te leveren voor het moderne digitale bedrijf”, zegt Subbu Iyer, SVP en Chief Marketing Officer van Riverbed. “Het resultaat is het Riverbed Digital Performance Platform dat organisaties in staat stelt nieuwe mogelijkheden te ontplooien door ze te helpen hun performance te maximaliseren. Het platform en onze nieuwe identiteit zijn een betere weerspiegeling van de waarde die wij onze klanten, partners en miljarden mensen over de gehele wereld kunnen bieden. En dankzij onze gunstige marktpositie en toegang tot een markt die meer dan 30 miljard dollar waard is, zijn wij in staat om te groeien in een digitale wereld.”

De digitale ontwikkeling stimuleert innovatie, transformeert industrieën en is inmiddels het middelpunt van veel bedrijfsstrategieën. Klanten ondergaan steeds vaker een digitale transformatie door nieuwe digitale diensten, systemen, businessmodellen en processen te leveren. Volgens IDC is ten minste vijftig procent van het wereldwijde bbp in 2021 gedigitaliseerd.[1] Daarnaast verwachten IDC-experts dat de uitgaven omtrent digitale transformatie in 2021 rond de 2 biljoen dollar liggen.[2]

Maar hoewel de digitale transformatie voor veel bedrijven een kritisch element wordt, maken veel organisaties nog gebruik van een legacy IT-infrastructuur die de digitale initiatieven niet aankan. IDC meent zelfs dat zestig procent van de digitale-transformatie-initiatieven niet zal kunnen schalen vanwege het gebrek aan een strategische architectuur.[3] Om concurrerend te blijven, is het dan ook belangrijk dat bedrijven een moderne IT-architectuur en next-generation netwerk omarmen.

Riverbed Digital Performance Platform biedt moderne IT-architectuur voor digitale onderneming
Het veelomvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform van Riverbed combineert Digital Experience Management-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten.
  • Cloud Networking: toegang tot next-generation networking met een oplossing die SD-WAN, wifi, applicatieacceleratie en netwerkvisibiliteit omvat. Riverbed bundelt en vereenvoudigt hiermee de connectiviteit en het beheer van LAN’s, WAN’s en WLAN’s, en biedt tegelijkertijd directe, veilige en geoptimaliseerde cloudconnectiviteit.
  • Digital Experience: bundelt device-based monitoring van de gebruikerservaring, applicatie, infrastructuur en het netwerk voor een holistisch overzicht van de digitale-gebruikerservaring.
  • Cloud Edge: centraliseert verschillende infrastructuureilandjes om honderd procent van de data veilig te stellen en biedt gebruikers daarnaast een soepele, vrijwel lokale ervaring aan de netwerkrand.
Het Riverbed Digital Performance Platform omvat ook uitstekende ondersteuning van Riverbed en professionele diensten. Daarnaast werkt Riverbed samen met verschillende partners, zoals AWS, Microsoft, Palo Alto Networks, ServiceNow en Zscaler, voor verbeterde integratie en nog meer klantwaarde.

Meer weten over het nieuwe Riverbed Digital Performance Platform? Ga naar https://www.riverbed.com/digital-performance/index.html.

image
[1] IDC, FutureScape: Worldwide IT Industry 2018 Predictions, IDC #US43171317, October 2017.
[2] IDC, Worldwide Semiannual Digital Transformation Spending Guide, December 2017
[3] IDC, 2016 IDC FutureScape CIO Agenda Prediction 8: Sustainable DX Requires Strategic Architecture, IDC #US40545715, November 2015

Volg Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen ieder onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Voor meer informatie:
LVTPR