ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 146 dagen geleden)

IGEL en Lakeside Software geven gedetailleerd inzicht in werkplekgebruik

Nieuwe SysTrack tool verzamelt gegevens over wie, wanneer en waar welke werkplekapparatuur componenten worden gebruikt met koppeling naar de centrale beheeromgeving

Breukelen, 14 maart 2018IGEL, wereldwijd toonaangevend op het gebied van endpoint-managementsoftware, presenteert de IGEL Thin Client assessment-tool, aangedreven door SysTrack Workspace Analytics van Lakeside Software. Deze SysTrack software monitort alle digitale prestaties van de werkplekomgeving. Dit gedetailleerde inzicht geeft de IT-afdeling de gelegenheid problemen te voorkomen en productiviteit en veiligheid van de werkplekomgeving te verhogen.

Via een virtueel kanaal wordt een uitgebreide set aan data verzameld over bijvoorbeeld CPU-prestaties, systeemgeheugen, schijfgebruik, randapparatuur, netwerkconnectiviteit en onverhoopte vertragingen in gebruik van hard- en software. Deze informatie komt direct vanuit de IGEL werkplekoplossing en wordt rechtstreeks aan de actieve Citrix Virtual Desktop Infrastructure (VDI) gekoppeld. Daarmee kan de IT-afdeling haar complete werkplekomgeving op een zeer gedetailleerde manier analyseren, bewaken en waar nodig optimaliseren.

"Tot nu toe hadden IT-organisaties slechts beperkt inzicht in de manier waarop prestatieproblemen in het werkplekdomein van invloed zijn op de productiviteit van eindgebruikers”, zegt Hans Vogel, Country Manager van IGEL in Nederland. “En belangrijker nog, ze hadden geen mogelijkheid om data over Citrix VDI-sessies van gebruikers te koppelen aan het gebruik van externe bronnen binnen de infrastructuur. Daar komt nu verandering in. IGEL biedt samen met SysTrack van LakeSide Software inzicht vanuit het perspectief van de gebruiker van de werkplekoplossing.”

Onder de Citrix Ready®-endpoint-oplossingen van IGEL die nu met SysTrack kunnen worden gemonitord, bevinden zich de Universal Desktop (UD) multi-protocol thin clients met IGEL OS, de voor VDI-omgevingen geoptimaliseerde zero clients uit de IZ Series en de IGEL Universal Desktop Converter (UDC), die ieder x86-endpoint, ongeacht de fabrikant of het platform, naar een desktop met IGEL OS kan converteren. Dit alles wordt beheerd met de toonaangevende IGEL Universal Management Suite (UMS) waarmee gecentraliseerd beheer mogelijk is van alle type werkplekapparatuur.

"Samen met IGEL maken wij een einde aan het ‘nattevingerwerk’ rondom optimalisatie van VDI-implementaties en prestaties van werkplekoplossingen. IT-afdelingen kunnen voortaan profiteren van meetbare ervaringen en daarmee nog beter bepalen wat goed is voor een optimaal presterende werkplekinfrastructuur”, zegt Dan Salinas, Vice President Sales & Business Development van Lakeside Software, die zeer verheugd is met de samenwerking met IGEL.
Laatste van IGEL Technology
IGEL breidt samenwerking met Login VSI uit met de integratie van Login Enterprise en IGEL OS

IGEL realiseert omzetgroeirecord van 57% in hardware en 175% in software

Desiree Bats is nieuwe marketing manager Benelux van IGEL
Verstreken tijd: 3 jaar en 146 dagen
IGEL Technolog.. contact

Logo IGEL Technology

info@igel.com
  www.igel.com
IGEL Technolog.. sociaal

IGEL Technolog.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo Orange Cyberdefense
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.