www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Red Hat brengt de kracht en flexibiliteit van Red Hat Virtualization naar SAP HANA-omgevingen

Opensource-virtualisatieoplossing nu gecertificeerd voor virtuele SAP HANA-workloads, waardoor kosteneffectiviteit, hoge prestaties en schaalbaarheid voor zakelijke big data-activiteiten worden bereikt

Amsterdam, 9 maart 2018 – Red Hat, Inc. (NYSE: RHT), leverancier van opensourceoplossingen, maakt bekend dat Red Hat Virtualization het SAP HANA-platform, een in-memory data- en applicatieplatform, ondersteunt. Red Hat kan nu een besturingssysteem (Red Hat Enterprise Linux voor SAP HANA) en hypervisor aanbieden die beide gevalideerd zijn voor het gebruik met SAP HANA-omgevingen. Dit levert voor biedt organisaties die op zoek zijn naar een grotere keuze aan gevirtualiseerde oplossingen, operationele efficiëntie en  kostenbesparing een hoger niveau van open standaardisatie op.

Red Hat Virtualization, een virtualisatieoplossing die op een schaalbare, flexibele, Kernel-gebaseerde Virtual Machine (KVM) is gebaseerd, biedt een open, gebruiksvriendelijk en veiliger virtualisatieplatform dat verschillende workloads aankan, waaronder van big data-applicaties en -analyses, zonder uitgebreide aanpassingen of speciale hardware. Door SAP HANA-implementaties te ondersteunen, helpt Red Hat Virtualization klanten met het consolideren van fysieke hardware om IT-uitgaven te verlagen zonder operationele capaciteit of functionaliteit te verliezen. Daarnaast is Red Hat Virtualization een solide basis voor innovatieve technologie, zoals Linux-containers en cloud computing, en kan het eenvoudig met bestaande IT-investeringen geïntegreerd worden.

Red Hat Virtualization is de basis voor de nieuwe generatie computing-technologie van Red Hat. Klanten kunnen voor hun SAP HANA-implementaties zodoende verder standaardiseren op het Red Hat-portfolio. Dit kan helpen om de flexibiliteit van big data-operaties van klanten te vergroten en meer opties te bieden als het gaat om schaalvergroting zodat men extreme computertaken kan aanpakken.

Beschikbaarheid
Red Hat Virtualization-ondersteuning voor SAP HANA-workloads is per direct beschikbaar.

Quotes
Gunnar Hellekson, senior director, Product Management, Platforms Business Unit, Red Hat “Red Hat streeft ernaar klantkeuze op alle niveaus van de technologie-stack te bieden, van fundamentele technologieën zoals het besturingssysteem en hypervisor tot oplossingen gebouwd op Linux-containers en OpenStack. Red Hat-virtualisatie voor SAP HANA laat deze toewijding zien door een schaalbaar, flexibel en open platform te bieden waarop big data-workloads en bijbehorende applicaties kunnen worden uitgevoerd zonder de noodzaak voor propriëtaire software of aangepaste hardware.”

Christoph Theis, head of SAP Services,Finanz Informatik Technologie Services “Om de betrouwbare en snelle prestaties te leveren die onze financiële en verzekeringsklanten voor hun kritieke bedrijfstransacties verwachten, hebben we een robuust virtualisatieplatform nodig. Door voor Red Hat Virtualization te kiezen, kunnen we een goed presterende, cloudgebaseerde SAP HANA-oplossing leveren die voldoet aan de eisen van onze klanten. En dat doen we bovendien op een kosteneffectieve manier.”

Extra informatie
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc
Red Hat staat wereldwijd aan de top als leverancier van opensourceoplossingen. Met een communitygedreven benadering biedt Red Hat een betrouwbare en high-performance cloud, Linux, middleware, storage en virtualisatietechnologieën. Daarnaast biedt Red Hat ondersteuning, training en consultancy. Als de verbindende factor in een wereldwijd netwerk van enterprises, partners en open source communities helpt Red Hat essentiële en innovatieve technologieën te creëren die groei faciliteren en klanten voorbereiden voor de toekomst. Kijk voor meer informatie op: http://www.redhat.com/.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
mailto:anke@lubbersdejong.nl
020 2050428

Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; fluctuations in exchange rates; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; risks related to data and information security vulnerabilities; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations; and changes in and a dependence on key personnel, as well as other factors contained in our most recent Quarterly Report on Form 10-Q (copies of which may be accessed through the Securities and Exchange Commission's website athttp://cts.businesswire.com/ct/CT?id=smartlink&url=http://www.sec.gov&es…), including those found therein under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations". In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

SAP, SAPPHIRE NOW and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP SE (or an SAP affiliate company) in Germany and other countries. Seehttp://www.sap.com/corporate-en/legal/copyright/index.epxhttp://www.sap.com/cor… for additional trademark information and notices. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies.

Red Hat, Red Hat Enterprise Linux and the Shadowman logo are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries. Linux® is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. The OpenStack Word Mark is either a registered trademark/service mark or trademark/service mark of the OpenStack Foundation, in the United States and other countries, and is used with the OpenStack Foundation's permission. Red Hat is not affiliated with, endorsed or sponsored by the OpenStack Foundation, or the OpenStack community.
Eerder van Red Hat, Inc.
4 nov 2019 Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

23 okt 2019 Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

17 okt 2019 Red Hat breidt Kubernetes-ontwikkelaarservaring uit met nieuwe versie Red Hat OpenShift 4
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com