www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

On the right track tijdens kenniscongres IT Galaxy

Trendwatcher Ruud Veltenaar over de rol van IT binnen organisaties in een wereld waarin ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen.

De Meern, 8 maart 2018 – Voor de negende keer op rij organiseert PQR het kenniscongres IT Galaxy, met dit jaar het thema ‘On the right track’. Tijdens het congres, op 17 april in de Amsterdam ArenA, staan de nieuwste IT-technologieën, -oplossingen en -concepten om zakelijke doelstellingen te realiseren centraal. Via diverse sessies wordt inzicht gegeven in de trends en mogelijkheden rondom onder andere future workspaces, datacenter transformation, gebruik van de cloud, security en innovatie.

Kenniscongres IT Galaxy

Jeroen Kok, Sales & operations director PQR: “IT Galaxy is hét PQR-congres van het jaar, waarbij inhoud de boventoon voert, zowel in technische als in strategische business sessies. Een kijkje achter de schermen van de future workspace en de datacenter transformation geeft de aanwezigen meer handvatten rond het bepalen van de eigen werkplek en datacenter visie en strategie.”

The right track
Het programma tijdens IT Galaxy wordt door de ontwikkelingen in de markt gedicteerd. Dat vertaalt zich in een divers programma, met onder andere een keynote van trendwatcher en filosoof Ruud Veltenaar, die ingaat op de rol van IT binnen organisaties in een wereld waarin ontwikkelingen elkaar steeds sneller opvolgen en hoe organisaties zich kunnen voorbereiden op de toekomst. Ook dit jaar zijn alle belangrijke IT-spelers vertegenwoordigd op de informatiemarkt. Hier kunt u gedurende de dag netwerken met circa 15 partners, waaronder VMware, Rubrik, Nutanix, HPE en Citrix.

Kok: “Het is nu de negende keer dat PQR IT Galaxy organiseert en elk jaar trekt IT Galaxy weer veel bezoekers. Samen met onze partners laten we zien wat de ongekende mogelijkheden van IT-oplossingen zijn en wat zij kunnen betekenen voor organisaties. Ik kijk erg uit naar 17 april en ga graag met de aanwezigen in gesprek hoe bijvoorbeeld cloud as-a-service, blockchain, secure by design of SaaS-oplossingen (nóg beter) toegepast kunnen worden.”

Inschrijven
IT Galaxy richt zich op geïnteresseerden verantwoordelijk voor of betrokken bij IT en IT gerelateerde vraagstukken en werkzaam bij organisaties met minimaal 200 werkplekken. Deelname aan IT Galaxy is gratis, aanmelden is vereist. Dit kan via www.it-galaxy.nl.

Over PQR
PQR adviseert, levert én beheert hybride cloud-omgevingen voor een groot aantal klanten in heel Nederland. Dankzij jarenlange kennis op het gebied van veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken, inclusief bijbehorende managed services, transformeert PQR infrastructuren tot stabiele en dynamische werkomgevingen. PQR heeft diepgaande kennis van de verticale markten educatie, overheid, profit en zorg.

PQR gelooft dat IT hét middel is om voorop te lopen en ambities waar te maken. De IT-professionals van PQR streven op een plezierige en verrassende manier, elke dag naar de hoogste kwaliteit producten, diensten en service voor hun klanten én hun eindgebruikers. PQR is opgericht in 1990 en heeft kantoren in De Meern en Amsterdam. Kijk voor meer informatie op www.pqr.com.

Voor meer informatie:

PQR