www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

Dell EMC benoemt nieuwe Managing Director Enterprise voor de Benelux

Amsterdam / Brussel - Dell EMC heeft Arnaud Bacros aangesteld als Managing Director Enterprise van Dell EMC Benelux. In deze functie zal hij verantwoordelijk zijn voor de Enterprise-divisie in België, Nederland en Luxemburg.

Arnaud BacrosArnaud Bacros startte in 2000 bij EMC Belux. Hij bekleedde de afgelopen jaren verschillende verkoop- en managementfuncties. Sinds 2013 is hij verantwoordelijk voor de Belgische en Luxemburgse kantoren als country manager. Na de fusie met Dell werd hij Managing Director Enterprise van Dell EMC BeLux en was hij verantwoordelijk voor de succesvolle uitbreiding van deze divisie in België en Luxemburg. Zijn regio wordt nu uitgebreid naar Nederland en bestrijkt nu de hele Benelux-regio.

Stephane Pate, Vice President & General Manager Europe West Enterprise bij Dell EMC: "We zijn verheugd dat Arnaud Bacros zijn huidige rol zal uitbreiden en onze Enterprise-teams zal leiden in Nederland, Luxemburg en België. Als Enterprise Benelux leader zal Arnaud zijn sterke regionale kennis, relationele expertise en sales managementvaardigheden ten dienste stellen van onze klanten in deze nieuwe regionale indeling, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van synergie over de grenzen heen, zowel extern (partners en klanten) als intern.”

Arnaud Bacros kijkt uit naar zijn nieuwe functie bij Dell EMC Benelux: "De timing is voor zowel Dell EMC als voor mij optimaal. We hebben het afgelopen decennium een weg afgelegd met veel interessante overnames. Ik ben van mening dat we vandaag de dag beter en sterker gepositioneerd staan in de markt dan ooit tevoren. Ik vind het een ongelooflijk voorrecht om deze divisie verder te leiden in de Benelux."

Klanttevredenheid is een fundamentele mindset voor Arnaud Bacros: "Het samengevoegde Dell EMC moet nog relevantere gesprekken met klanten voeren over hun echte uitdagingen, zoals bijvoorbeeld digitalisering. Op basis van onze diepgaande ervaring in de sector zullen we aan onze klanten het best mogelijke advies geven over hun infrastructuur", benadrukt Bacros.

*-*-*-*-*-*

Over Dell EMC
Dell EMC maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.

Whizpr

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl