www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

Dell EMC benoemt nieuwe Managing Director Enterprise voor de Benelux

Amsterdam / Brussel - Dell EMC heeft Arnaud Bacros aangesteld als Managing Director Enterprise van Dell EMC Benelux. In deze functie zal hij verantwoordelijk zijn voor de Enterprise-divisie in België, Nederland en Luxemburg.

Arnaud BacrosArnaud Bacros startte in 2000 bij EMC Belux. Hij bekleedde de afgelopen jaren verschillende verkoop- en managementfuncties. Sinds 2013 is hij verantwoordelijk voor de Belgische en Luxemburgse kantoren als country manager. Na de fusie met Dell werd hij Managing Director Enterprise van Dell EMC BeLux en was hij verantwoordelijk voor de succesvolle uitbreiding van deze divisie in België en Luxemburg. Zijn regio wordt nu uitgebreid naar Nederland en bestrijkt nu de hele Benelux-regio.

Stephane Pate, Vice President & General Manager Europe West Enterprise bij Dell EMC: "We zijn verheugd dat Arnaud Bacros zijn huidige rol zal uitbreiden en onze Enterprise-teams zal leiden in Nederland, Luxemburg en België. Als Enterprise Benelux leader zal Arnaud zijn sterke regionale kennis, relationele expertise en sales managementvaardigheden ten dienste stellen van onze klanten in deze nieuwe regionale indeling, waarbij optimaal gebruik wordt gemaakt van synergie over de grenzen heen, zowel extern (partners en klanten) als intern.”

Arnaud Bacros kijkt uit naar zijn nieuwe functie bij Dell EMC Benelux: "De timing is voor zowel Dell EMC als voor mij optimaal. We hebben het afgelopen decennium een weg afgelegd met veel interessante overnames. Ik ben van mening dat we vandaag de dag beter en sterker gepositioneerd staan in de markt dan ooit tevoren. Ik vind het een ongelooflijk voorrecht om deze divisie verder te leiden in de Benelux."

Klanttevredenheid is een fundamentele mindset voor Arnaud Bacros: "Het samengevoegde Dell EMC moet nog relevantere gesprekken met klanten voeren over hun echte uitdagingen, zoals bijvoorbeeld digitalisering. Op basis van onze diepgaande ervaring in de sector zullen we aan onze klanten het best mogelijke advies geven over hun infrastructuur", benadrukt Bacros.

*-*-*-*-*-*

Over Dell EMC
Dell EMC maakt onderdeel uit van Dell Technologies, en stelt organisaties in staat hun datacenter te moderniseren, automatiseren en transformeren middels een converged infrastructuur, servers, storage en databeschermingstechnologie. Dit zorgt voor een betrouwbare fundering voor bedrijven om hun IT te transformeren op basis van een hybrid cloud en hun business te transformeren met de inzet van cloud-native applicaties en big data-oplossingen. Dell EMC bedient klanten in 180 landen, inclusief 98 procent van de Fortune 500, met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio van edge tot core tot cloud.

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand / Charlotte van Zuthpen
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell EMC
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek

Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Dell EMC contact

Logo Dell EMC

www.dellemc.com/nl-nl
Dell EMC sociaal

Dell EMC tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl