www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 128 dagen geleden)
PR: Turnaround Communicatie

Wereldwijd best verkochte neusdouches nu ook in Nederland en België verkrijgbaar

Neusdouche goede remedie tegen verstopte neus

“Je houdt je neus open door te spoelen met een neusdouche”, zegt Gertine Bobeldijk, oprichter van NeilMed Nederland. “Nu de griepepidemie lang aanhoudt en mensen een verstopte neus hebben, is dit een goede remedie.” Sinds kort importeert zij officieel NeilMed neusdouches en KNO-producten uit Amerika. “Wij geven volwassenen, kinderen en baby’s letterlijk weer lucht.”

NeilMed Nederland is de officiële dealer van NeilMed Pharmaceuticals in Californië, USA. Na een tijd proefdraaien met haar webshop www.neilmednederland.nl heeft Bobeldijk hierover afspraken gemaakt met haar Amerikaanse zakenpartner. Zij levert nu NeilMed KNO-producten voor Nederland en België.

Aanbevolen door artsen
De NeilMed Sinus Rinse neusdouche wordt wereldwijd het meeste verkocht en door artsen aangeraden. Ook Nederlandse KNO-artsen raden dit product aan. Bobeldijk: “Mijn man is geopereerd aan zijn neus en aan voorhoofdsholteontsteking. Zijn arts in UMC Utrecht vertelde dat de NeilMed-producten het beste zijn. Omdat bestellen in Amerika lastig is en lang duurt, ben ik een webshop begonnen voor Nederland en België. Inmiddels mag ik officieel de naam NeilMed Nederland voeren. Ik heb nauw contact met Amerika, waardoor ik klanten goed van advies kan dienen en service kan verlenen.” De neusdouche is geschikt voor iedereen die een verstopte neus heeft, of het nu komt door voorhoofdsholteontsteking, allergie of verkoudheid. Ook zijn er speciale kinder- en baby-producten. “Ik heb het bij mijn man gezien, niets is zo vervelend als een dichte neus en benauwdheid. Daarom ben ik gedreven in het opstarten en uitbouwen van NeilMed Nederland. Nu verkoop ik vooral nog online, maar ik wil ook de samenwerking met huisartsen, KNO-artsen en andere zorgprofessionals verder uitbreiden.”

Niet pijnlijk
“Een neusdouche is een flexibel kunststof fles van 240 ml die je heel makkelijk inknijpt”, legt Bobeldijk uit. “In die neusdouche doe je lauw water en een speciale zoutoplossing. De fles zet je tegen een neusgat, waarna je langzaam in de fles knijpt. Het zoute water spoelt vervolgens door je neus, bijholten en voorhoofdsholte en komt uit het andere neusgat naar buiten. Zo spoel je al het slijm weg en slinken je neusslijmvliezen. Daardoor krijg je weer lucht.” Voor mensen die liever een constante stroom water hebben of die moeilijk kunnen knijpen, heeft NeilMed Nederland een elektrische neusdouche in het assortiment. “Dat geeft je net iets meer controle.” Voor kinderen heeft NeilMed Nederland een kinderneusdouche en voor baby’s speciale producten om slijm weg te zuigen. “En nee, spoelen is niet pijnlijk of vervelend. Je hebt er geen last van. Neusspoelen klinkt misschien wat vreemd omdat het niet zo bekend is en omdat mensen niet weten welke positieve effecten het heeft. Maar het levert je juist heel veel op: een open neus en dus extra lucht.”

Website: www.neilmednederland.nl

Voor vragen: info@neilmednederland.nl
Laatste van NeilMed Nederland
Verstreken tijd: 2 jaar en 128 dagen
NeilMed Nederl.. contact

Logo NeilMed Nederland

NeilMed Nederl.. sociaal

NeilMed Nederl.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4