www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Previder richt pijlen op de zorg

Uitgebreid partnernetwerk helpt innovatie in de zorg te versnellen

Previder, leverancier van cloud- en managed IT-diensten, heeft een nieuwe propositie ontwikkeld voor de zorgsector. Het bedrijf gaat de banden met een aantal gerenommeerde zorgpartners aanhalen en nog intensiever samenwerken bij het uitvoeren van projecten. Zorginstellingen krijgen hierdoor via Previder toegang tot een soort ecosysteem van IT-dienstverleners met specifieke branchekennis die hen kunnen helpen sneller te innoveren.

Onderdeel van het ecosysteem zijn diverse leveranciers van applicaties en cloudplatformen die speciaal gericht zijn op de zorg. Door de hechte samenwerking kan Previder klanten op alle mogelijke gebieden te ondersteunen, van het in kaart brengen van het applicatielandschap en het inrichten van werkplekken, tot het beheer en het technisch onderhoud van de IT-omgeving. De gedachte hierbij is dat zorginstellingen zich moeten bezighouden met hun kerntaak: het verlenen van goede zorg. Previder levert en beheert de techniek en brengt de expertises van verschillende partijen samen om zo de zorg te verbeteren.

De belofte van technologie voor de zorgsector wordt steeds groter. Slimme systemen en devices zorgen ervoor dat bejaarden langer thuis kunnen wonen, behandelaren efficiënter kunnen werken en patiënten beter inzicht hebben in hun behandeling. Innovatie kan echter een grote uitdaging zijn. De technologische ontwikkelingen gaan erg snel en verouderde systemen bemoeilijken verandering. Het Previder-ecosysteem werpt zich nadrukkelijk op als een sparringpartner die de innovatie bij zorginstellingen kan versnellen. Door de flexibiliteit van webbased applicaties en services, continue doorvoer van verbeteringen (‘Continuous Change, Continuous Delivery’) en intensieve begeleiding tijdens implementatietrajecten, wordt innovatie een succes.

“Een organisatie kan pas goed renderen als mensen, processen en technologie goed op elkaar afgestemd zijn,” zegt Tim Timmerman, directeur van Previder. “Dat vraagt om visie, heldere doelen en een naadloze samenwerking tussen diverse IT-disciplines. Previder legt de technische basis en trekt samen met gerenommeerde partners op om klanten maximaal te ontzorgen.”

Previder heeft al een bijzonder lange staat van dienst in de zorgsector. NL HealthcareBaalderborg GroepTopicusAmbulance OostSymphonyTactus Verslavingszorg en de Nederlandse Obesitas Kliniek werken onder andere al langer samen met Previder.

“Previder is flexibel, kundig en heeft een breed portfolio,” aldus Henk Bartels, IT-manager bij NL Healthcare. “Wij kunnen snel schakelen met de juiste mensen. Die toegankelijkheid vind ik erg bijzonder en prettig. In het geval van een groot incident of een storing kan ik alle verantwoordelijke mensen van Previder bereiken, want hun 06-nummers staan gewoon in mijn telefoon.”

Meer informatie over de zorgpropositie van Previder: https://www.previder.com/nl/markten/zorg

Over Previder
Previder levert managed IT diensten en adviseert, bouwt en beheert; van werkplek tot in de cloud. Vanuit eigen twin-datacenters in Nederland worden technische infrastructuur en cloud-technologie geleverd die nodig zijn voor het betrouwbaar en schaalbaar hosten van bedrijfskritische applicaties. Previder is carrier- én cloudneutraal, waardoor meerdere technologieën direct gekoppeld kunnen worden zoals public clouds als Azure en Amazon. Naast een breed aanbod van producten en diensten staat Previder vooral voor een persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen. Hierdoor is het bedrijf een sterke samenwerkingspartner voor zorg, overheid, bedrijfsleven en de IT sector. Meer informatie: www.previder.nl.
Tags bij dit bericht