Datum: (109 dagen oud)

Nutanix benoemt ICT-Partners tot Elite Partner

HOOFDDORP/APELDOORN – Nutanix, Enterprise Cloud leverancier, heeft onlangs ICT-Partners, advies- en implementatiepartner voor werkplek-, datacenter- en cloudintegratietrajecten, benoemd tot Elite Partner.

Het Elite Partnership is de hoogst haalbare partnerstatus binnen het Nutanix partnerprogramma en is toegekend aan ICT-Partners vanwege haar jarenlange ervaring met succesvolle Nutanix-implementaties (in 2016 Implementeerde ICT-Partners als eerste, Nederlandse ICT-dienstverlener de Acropolis Hypervisor (AHV)) én het groot aantal gecertificeerde experts in haar organisatie (in 2017 behoorde ICT-Partners in de Benelux tot de top 3 partners met de meeste gecertificeerde medewerkers).

“De toekenning van de Elite status is de ultieme bekroning op onze inzet en strategische samenwerking met Nutanix om eenvoud binnen ICT-infrastructuren terug te brengen”, vertelt Pascal Verberkt, algemeen directeur van ICT-Partners. “Het uitdragen van deze gezamenlijke missie heeft er de afgelopen jaren toe geleid dat we onder andere Zwanenberg Food Group, Den Hartogh Logistics, gemeente Ede, VidaXL en diverse andere organisaties binnen de profit en non-profit sector hebben voorzien van een simpele, veilige en schaalbare hybride infrastructuur gebaseerd op Nutanix. De komende tijd zal de intensivering van ons partnership ervoor zorgen dat we middels een multi-cloud gedachte vanuit ICT-Partners in combinatie met de oplossingen van Nutanix een dienstenpallet aan gaan bieden, waarbij we Nederlandse organisaties naar ‘the next level’ van ontzorging brengen.”

“Het Elite partnership is een logische vervolgstap binnen onze intensieve samenwerking. In onze beide organisaties is eenvoud het sleutelwoord, naast beheersbaarheid, schaalbaarheid, veiligheid, flexibiliteit en keuzevrijheid. De combinatie van onze Nutanix oplossing, waarin virtualisatie, storage, networking, computing en security volledig worden geïntegreerd, met de dienstverlening van ICT-Partners maakt het voor IT-afdelingen mogelijk om zich qua activiteiten en budget te richten op innovatie en het leveren van toegevoegde waarde aan de business”, verklaart Patrick van de Werken, Senior Director Northern Europe Nutanix.

Sunil Dutt, verantwoordelijk voor alle partnerrelaties in Noord-Europa bij Nutanix, vult aan: “Wanneer een organisatie kiest voor het Enterprise Cloud platform van Nutanix heeft dit ook consequenties voor alles wat op deze infrastructuur landt. Dankzij het partnership met een ervaren advies- en consultancypartner als ICT-Partners kunnen wij middels een trusted advisor de kwaliteit tijdens en na het implementatietraject van ons platform garanderen. Wij zijn dan ook erg blij met deze samenwerking”.

Zie ook www.ict-partners.nl/nutanix

Over ICT-Partners
ICT-Partners helpt organisaties met meer dan 100 experts succesvol te zijn met ICT. Wij ontwerpen, implementeren, optimaliseren en beheren ICT-infrastructuren met de nieuwste technologieën, die bijdragen aan continuïteit, stabiliteit en kostenbesparing.

Alles draait om vernieuwing en verbetering van uw ICT-infrastructuur (‘Mijn werkplek’ & ‘Mijn datacenter’) en het optimaal inrichten van uw beheer (‘Mijn beheer’). Het resultaat: lagere beheerkosten en verhoogde arbeidsproductiviteit.
It’s all connected.

Over Nutanix
Nutanix is een fabrikant van web-scale IT infrastructuur voor medium en grote enterprise organisaties met haar software gedreven Enterprise Cloud Platform. Nutanix biedt een convergentie platform van compute en storage in een oplossing die ongekende eenvoud voor het datacenter betekent. Organisaties kunnen starten met enkele servers en naadloos opschalen naar honderden, met voorspelbare performance en kosten. Door het gepatenteerde elastic data fabric en haar gebruikersvriendelijke beheer, zet Nutanix de blueprint neer voor application-optimized infrastructure.

Voor meer informatie over de inhoud van dit bericht kunt u contact opnemen met:

ICT-Partners
P. Verberkt, Algemeen Directeur