www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 74 dagen geleden)
PR: LVTPR

Ctac eerste partner die SAP Enable Now standaard meelevert met nieuwe oplossing

Efficiënt leerproces voor gebruikers van next-generation applicaties

’s-Hertogenbosch – Business & Cloud Integrator Ctac mag zich de eerste SAP partner noemen, die SAP Enable Now inzet voor solution adoption. Deze SAP oplossing helpt bedrijven bij alle aspecten van het moderne zakelijk leren, zoals ondersteuning bij performance, verandermanagement, compliance en training van soft skills. Ctac gebruikt SAP Enable Now voor de ontwikkeling van on-boarding- en supportmaterialen voor SAP oplossingen. Fit4Woco is de eerste Ctac-oplossing waar dit in de standaard geïntegreerd is.

SAP Enable Now brengt de goede eigenschappen van Google, Wikipedia en YouTube samen. Gebruikers kunnen vanuit de voor hen nieuwe applicatie zelf snel en binnen de relevante context eenvoudig antwoorden op hun vragen vinden, bijvoorbeeld aan de hand van een zoekmachine, trainingen, werkinstructies en how-to-video’s. Gebruikers van bijvoorbeeld Fit4Woco leren hiermee hun werk snel en efficiënt uit te voeren. Klanten van Ctac profiteren hierdoor van minimale trainingsinspanning, laagdrempelige en gebruiksvriendelijke onlinetraining en minder belasting van de IT-helpdesk dankzij grotere zelfredzaamheid van gebruikers.

De keuze voor SAP Enable Now past naadloos bij Ctac’s overtuiging dat het succes van een implementatie staat of valt met het gebruik en de adoptie van de betreffende applicatie door gebruikers. De implementatie van een nieuwe applicatie behelst vaak een andere manier van werken. Door gebruikers vroegtijdig bij deze verandering te betrekken, ze te informeren en te trainen, zijn ze sneller competent en bewust bekwaam. De solution adoption-strategie van Ctac is gericht op blijvend resultaat. Het doel is een performancesysteem te creëren, dat integraal onderdeel is van de applicatie, zodat gebruikers niet alleen tijdens de implementatie, maar blijvend ondersteund worden.

Ton Bertram, hoofd Education bij SAP Nederland: “SAP Enable Now is het afgelopen jaar zeer succesvol gebleken en we willen deze groei in 2018 graag voortzetten. Daarom zijn we op zoek gegaan naar een implementatiepartner. Met Ctac is er al jaren wederzijds vertrouwen. Wij hechten er dan ook veel waarde aan dat Ctac ons gaat assisteren bij de implementatie van SAP Enable Now in onze projecten. Daarnaast gaat Ctac ook voor haar eigen organisatie gebruikmaken van SAP Enable Now. Voor ons is dit een teken van commitment voor het product en voor ons partnership.”

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Bij Ctac weten we hoeveel impact de veranderingen die een nieuwe applicatie met zich meebrengt, hebben op een organisatie en haar medewerkers. SAP Enable Now is een waardevolle toevoeging waarmee we klanten vanaf het begin kunnen ondersteunen om applicaties succesvol te implementeren en te gebruiken.”
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt forse stijging omzet en winst in eerste kwartaal

Ctac Official Partner van PSV tot en met 2024

Ctac nieuwe SAP-partner van Provincie Noord-Brabant
Verstreken tijd: 3 jaar en 74 dagen

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo Lightspeed
Logo Thinkwise
Logo ilionx