Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 74 dagen geleden)
PR: Progress Communications

Information Builders introduceert iWay 8

Robuust en schaalbaar iWay 8 versnelt de implementatie van microservices en integratie van verschillende soorten data

Amstelveen, 1 maart 2018 – Information Builders, marktleider in business intelligence (BI), analytics en datamanagementoplossingen, introduceert een 90-dagen proefversie van iWay 8 Service Manager (iSM). iWay Service Manager is een oplossingensuite die geschikt is voor realtime data- en applicatie-integratie, maar ook voor het bouwen van microservices en API’s voor bestaande systemen. De proefversie, met volledige functionaliteit en ondersteuning van Information Builders, helpt organisaties te ontdekken hoe iWay 8 strategische initiatieven ondersteunt.

Zo draagt het platform bij aan initiatieven voor een data- en eventgedreven organisatie. Onderdeel hiervan is het bewijzen van de operationele waarde van het Internet of Things (IoT) of permissioned blockchain en hyperledger. De oplossing geeft onder meer snel toegang tot actuele en nauwkeurige data – in welke vorm en op welke locatie deze ook is opgeslagen – inclusief streaming- en IoT-data en permissioned-blockchainapplicaties.

iWay 8 Service manager is ontworpen om data, applicaties, API’s en ander services van een organisatie snel en (kosten)effectief te ontsluiten, zonder dat hier coderen aan te pas komt. Daarnaast ondersteunt iWay 8 de standaard integratiepatronen, en zijn componenten eenvoudig te hergebruiken.

Bezoek de website voor meer informatie over analytics en datamanagementoplossingen of download hier de proefversie van iWay 8 Service Manager.

##

Over Information Builders
Information Builders levert de meest schaalbare softwareoplossingen voor datamanagement en -analytics uit de branche. Wij helpen organisaties hun data te operationaliseren en er waarde uit te halen via inzichten die aanzetten tot actie. Ons geïntegreerde platform voor business intelligence (BI), analytics, data-integratie en -integriteit levert, in combinatie met onze bewezen expertise, sneller waarde op – met minder risico’s. Wij zij ervan overtuigd dat data en analytics de drijfveren zijn van digitale transformatie, en het is ons doel om onze klanten te helpen te profiteren van nieuwe mogelijkheden in de verbonden wereld. Het hoofdkantoor van Information Builders staat in New York. Daarnaast heeft het bedrijf verschillende filialen over de hele wereld en is het één van de grootste onafhankelijke, private ondernemingen in de branche.

Bezoek ons op informationbuilders.nl, volg ons op Twitter, like ons op Facebook en bekijk onze LinkedIn-pagina.
Laatste van Information Builders
Information Builders introduceert iWay 8

Information Builders en Plainwater slaan handen ineen op gebied van Business Intelligence

Nieuwste trends rond self-service business intelligence en analytics centraal tijdens International Summit 2017 van Information Builders
Verstreken tijd: 3 jaar en 74 dagen

Logo Progress Communications
Information Bu.. contact

Logo Information Builders

info@ibi.nl
  www.informationbuilders.nl
Information Bu.. sociaal

Information Bu.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack