www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 159 dagen geleden)
PR: Marcommit

SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

Gigya-oplossingen van SAP helpen bedrijven om klantgegevens te beschermen en vertrouwen te creëren

’s-Hertogenbosch, 27 februari 2018 - SAP introduceert drie nieuwe Gigya-oplossingen, waarmee organisaties klantgegevens in overeenstemming met de General Data Protection Regulation (GDPR) kunnen opslaan en tegelijkertijd een gepersonaliseerde klantervaring kunnen aanbieden. Door gebrekkige transparantie over het gebruik van persoonlijke gegevens is het vertrouwen van klanten in bedrijven sterk afgenomen. Het gebruiken van persoonlijke data zonder toestemming van de klant is zelfs de belangrijkste reden voor klanten om een merk te verlaten. Dit blijkt uit het onderzoek ‘The dating game’ van SAP Hybris, onder 1.000 Nederlandse consumenten.

Gigya-integratie SAP Hybris
Met de integratie van Gigya, biedt SAP nu oplossingen om bedrijven te ondersteunen bij het creëren van transparantie en het controleren van data. Zo kunnen bedrijven de GDPR compliance-uitdaging aangaan met goed ingerichte registratie, toestemmingsvoorkeur en profielbeheer. De onderstaande nieuwe oplossingen van SAP helpen organisaties bij het implementeren van een datagestuurde aanpak voor effectievere marketing, sales en service, terwijl de klant controle houdt over hoeveel gegevens worden gedeeld.
  • SAP Hybris Identity zorgt voor veilige klantregistratie en login op websites, mobiele applicaties en Internet of Things-apparaten met behulp van flexibele gebruikersauthenticatie opties, algemene standaarden en single sign on-functionaliteit. Verder verzamelt en bewaart het klantgegevens voor vertrouwde en gepersonaliseerde digitale ervaringen.
  • SAP Hybris Profile transformeert klantinformatie, profielkenmerken en andere systeemgegevens naar één klantweergave, die realtime of in een batch kan worden verstrekt naar vrijwel elke applicatie, service of datawarehouse.
“Als data het nieuwe goud is, dan is vertrouwen de ultieme valuta die deze data-economie aandrijft”, stelt Patrick Salyer, CEO van Gigya. “Om vertrouwen te creëren, eisen consumenten transparantie in en controle over het beheer van hun data. De GDPR gaat zelfs een stap verder door dit wettelijk te verplichten. Met deze nieuwe SAP Hybris-oplossingen van Gigya, bieden we als een van de weinige oplossingen op de markt die ervoor zorgen dat er vertrouwen wordt gecreëerd in klantrelaties. En dat in slechts vier maanden nadat SAP bekendmaakte Gigya te willen overnemen.”

“Met de GDPR in aantocht kan de timing van deze oplossingen niet beter”, vertelt Mark de Bruijn, VP & Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Hybris. “Vertrouwelijk met klantdata omgaan is de eerste stap die bedrijven moeten zetten om een langdurige relatie aan te gaan. Voldoen aan de GDPR-richtlijnen is hierbij een vereiste. Voor organisaties is het zaak om de GDPR-uitdaging om te zetten in strategische kansen. Door de integratie van Gigya is het mogelijk om transparant om te gaan met data en tegelijkertijd een gepersonaliseerde customer journey te bieden, waarin de klant voortdurend relevante content krijgt.”

Meer weten? Kom op 4 april naar DeFabrique in Utrecht voor het gezamenlijke evenement van SAP Hybris en Gigya: Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018. Gratis inschrijven kan hier.

---------

Over SAP Hybris
SAP Hybris software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en getailleerd beeld van de klant te geven, klanten een meer impactvolle en relevante ervaring te leveren en meer producten, diensten en digitale content te verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Met customer data management, context gedreven marketingtools en gebundelde verkoopprocessen, heeft SAP Hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties geholpen om een winstgevend klantenbestand te werven, te behouden en uit te breiden. De SAP Hybris software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost. Meer informatie is beschikbaar via www.hybris.com.

Marcommit
Sander Kalkman
saphybris@marcommit.nl
Laatste van SAP Hybris
Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie
Verstreken tijd: 2 jaar en 159 dagen

Logo Marcommit
SAP Hybris contact

Logo SAP Hybris

www.hybris.com
SAP Hybris sociaal

SAP Hybris tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo BPSolutions BV
Logo Conclusion Zuyd
Logo Thinkwise