www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 47 dagen geleden)

Breng customer care naar een hoger niveau met CC4Skype

26 februari 2018, CCW Berlijn - CC4Skype, marktleider op het gebied van Omni Channel Contact Center oplossingen voor Skype for Business, introduceert Social Media en uitgebreide web chat functionaliteiten op de CCW (Berlijn). Voor het slim routeren van deze online interacties wordt gebruik gemaakt van de dezelfde krachtige routeringsengine als voor spraak en e-mail. Met CC4Skype heeft u nu de mogelijkheid om real-time web-care te bieden op Skype for Business, waarmee u customer care naar een hoger niveau kunt brengen.

Social Media; Love it or hate it, maar negeren is geen optie.
De afgelopen jaren hebben we gezien dat de populariteit van Social Media alleen maar is toegenomen. Statista rapporteerde onlangs dat in 2017 wereldwijd 2.46 biljoen personen gebruik maakten van Social Media. Je kunt er niet meer omheen, mensen over de hele wereld hebben 24 uur per dag de mogelijkheid hun gedachten en mening te delen. Niet alleen over privézaken, ook over bedrijven, hun producten en dienstverlening.

Sociale Media zijn zo krachtig dat de reputatie van een bedrijf razendsnel kan worden opgebouwd of gebroken. Dit maakt dat het een belangrijk onderdeel is geworden van de moderne bedrijfsvoering, en de integratie ervan in klantenservice omgevingen een must is. Het monitoren en managen van Social Media stelt bedrijven in staat om hun reputatie niet alleen op te bouwen maar ook te beschermen door zo snel mogelijk, liefst real-time, berichten en feedback die zij online ontvangen af te handelen. De alsmaar groeiende participatie van Social Media biedt bedrijven de kans hun interactie met klanten te verbeteren. Sales en Marketing afdelingen herkennen de kracht van Social Media en nemen het beheer ervan op in hun communicatiestrategie.

Bedrijven die Social Media gebruiken als onderdeel van hun klantcontactstrategie, moeten in staat zijn om op een zeer efficiënte manier, real-time, service te verlenen. De integratie van Sociale Media in Contact Center omgevingen vraagt om duidelijke prioriteiten en een geïntegreerde aanpak. CC4Skype biedt dezelfde routeringsmechanismen en rapportage mogelijkheden als voor telefonie en emailkanalen. Alle kanalen kunnen vanuit één omgeving worden beheerd en agenten kunnen alle interacties vanuit één interface afhandelen.

Gert Jan Coolen, Chief Technical Officer van CC4Skype: "We zijn erg blij dat we nu een volledige Omni Channel Contact Center oplossing aan kunnen bieden, beheerd vanuit één centrale beheertool en met één interface voor de agent. De toevoeging van uitgebreide web-chat en Social Media -functionaliteiten maakt CC4Skype tot de meest complete, veelzijdige en flexibele Omni Channel oplossing in de Skype for Business Contact Center-markt vandaag.

In het Contact Center van de toekomst spelen web-care en self service een steeds grotere rol, klanten willen steeds meer het communicatie kanaal van hun keuze gebruiken. Speel daar nu al op in door uw Contact Center te voorzien van een hoogwaardige oplossing die gericht is op het waarborgen van uw Customer Care, nu en in de toekomst.

Over CC4Skype
CC4Skype biedt Customer Care-software voor intuïtief klantcontact. De oplossing is native ontwikkeld voor en geïntegreerd met Skype for Business en Microsoft Teams. Eenvoudig te implementeren en in gebruik, niet alleen voor de klantcontactafdeling, maar ook voor receptionisten en operators. Professionele real-time dashboards en historische rapporten zijn onderdeel van de oplossing. De interfaces voor de agent, supervisor, operator en beheerder zijn ontworpen vanuit het perspectief van de gebruiker. Vanwege de gekozen ontwikkelmethode is de klantcontactoplossing voor Skype for Business betrouwbaar en schaalbaar.

CC4Skype Contact
Willeke Hellenthal – Global Marketing Manager
willeke.hellenthal@cc4skype.com
Laatste van CONTACTCENTER4ALL
Seamless integration of The Voice of O365 and CONTACTCENTER4ALL

CC4Skype is nu CONTACTCENTER4ALL

Beter maken zit in het DNA van Perspectief
Verstreken tijd: 3 jaar en 47 dagen
CONTACTCENTER4.. contact

Logo CONTACTCENTER4ALL

Willeke Hellenthal
  marketing@contactcenter4all.com
  contactcenter4all.com
CONTACTCENTER4.. sociaal

CONTACTCENTER4.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Citrix
Logo SurveyMonkey
Logo Ivanti