www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
2489 volgers blijven op de hoogte!

TomTom lanceert nieuw navigatiesysteem voor motorrijders: TomTom RIDER 550

Amsterdam, 22 februari 2018 – TomTom (TOM2) lanceert vandaag een nieuw navigatiesysteem speciaal ontwikkeld voor motorrijders. De TomTom RIDER 550 heeft verschillende nieuwe functies, is sneller, slimmer en beter verbonden met het internet.

De TomTom RIDER 550 is volledig draadloos en er is geen computer meer nodig om updates te installeren. Updaten gebeurt via Wi-Fi® en de meegeleverde Lifetime Services*. De nieuwe TomTom RIDER 550 heeft bovendien toegang tot TomTom Road Trips, waar je meer dan 150 exclusieve routes kunt downloaden. Zo kun je je ultieme motoravontuur nog makkelijker voorbereiden. De nieuwe, snellere quad-coreprocessor biedt betere prestaties en een vlottere navigatie-ervaring. Ten slotte kunnen ze met hun telefoon communiceren via stemassistenten van Siri en Google Now ™. Zelfs smartphoneberichten kunnen voorgelezen worden via een headset.**

TomTom Road Trips biedt motorrijders ´s werelds beste attracties en routes. Gebruikers kunnen online de routes bekijken en selecteren, personaliseren en gemakkelijk synchroniseren met de TomTom RIDER 550. Bovendien is het met de TripAdvisor-reviews op MyDrive ongelooflijk eenvoudig om passende hotels en eetgelegenheden te selecteren.

Net als bij de vorige modellen in het assortiment heeft de TomTom RIDER 550 een handschoenvriendelijk 4.3″-touchscreen. Dit scherm is zelfs goed te bedienen op de meest bochtige en heuvelachtige wegen en rondritten. Ook kunnen motorrijders de ritten opslaan die ze rechtstreeks op het apparaat hebben genomen. De TomTom RIDER 550 wordt geleverd met duizenden speciaal geselecteerde Points of Interest (PoI).

Mike Schoofs, Managing Director van TomTom Consumer: “We zijn erg blij dat we motorrijders de TomTom RIDER 550 kunnen bieden. Het bevat veel functies die de motorervaring nog gemakkelijker en mooier maken. Denk aan wifi, connectiviteit met smartphones en stemassistenten voor het hardop lezen van boodschappen. Bovendien zijn we er zeker van dat motorrijders de toegang tot de TomTom Road Trips community zeer zullen waarderen. ”

De nieuwe TomTom RIDER 550 is vanaf de eerste week van april beschikbaar in Europa voor € 399. In de voorverkoop is de TomTom RIDER 550 vanaf medio maart beschikbaar. Het complete pakket beschikbare accessoires, zoals een auto-montageset, antidiefstalsysteem en een beschermende draagtas worden geleverd bij de TomTom RIDER 550 PP. De TomTom RIDER 550 PP is verkrijgbaar bij speciaalzaken voor € 499.

*Lifetime is the useful life of the device, which means the period of time that TomTom continues to support your device with either software updates, services, content or accessories. A device will have reached the end of its useful life when one or more is no longer available or if no updates have been downloaded to the device for a period of 36 months or more. For more information visit tomtom.com/lifetime.

**It is the end user’s responsibility to respect local laws regarding the use of smart phones/audio systems while driving.

-EINDE-

Over TomTom
TomTom ontwikkelde het gebruiksvriendelijke navigatiesysteem; een van de meest invloedrijke uitvindingen aller tijden. Sindsdien zijn we gegroeid van een startup tot een wereldwijd technologiebedrijf. We ontwerpen en ontwikkelen innovatieve navigatieproducten, software en diensten die honderden miljoenen applicaties wereldwijd mogelijk maken. Dit zijn onder meer toonaangevende location-based kaartentechnologieën, ingebouwde navigatieoplossingen voor auto’s, navigatiesystemen en -apps, en de meest geavanceerde telematics fleetmanagement en connected car-diensten. Door onze R&D-expertise te combineren met organisatie- en technologiepartnerships, blijven we de toekomst vormgeven en leiden we op het gebied van autonoom rijden, smart mobility en slimmere steden. Met een hoofdkantoor in Amsterdam en kantoren in 37 landen, bieden we geavanceerde digitale kaarten die 137 dekken. Onze zeer gedetailleerde en real-time TomTom Traffic-informatiedienst bereikt meer dan vijf miljard mensen in 69 landen.

www.tomtom.com
Laatste van TomTom
TomTom lanceert nieuw navigatiesysteem voor motorrijders: TomTom RIDER 550

TomTom presenteert TomTom BRIDGE Hub

Nieuwe competitie: wie is Europa’s veiligste zakelijk bestuurder?
VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
TomTom contact

Logo TomTom

www.tomtom.nl
TomTom sociaal

TomTom tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com