www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 144 dagen geleden)
PR: Marcommit

Bomgar Remote Support 18.1 is nu ook AVG compliant

‘s Hertogenbosch, 22 februari 2018 Bomgar, leider in enterprise-oplossingen voor secure access, lanceert de nieuwste versie van haar Remote Support-oplossing. De 18.1 versie van Bomgar Remote Support stelt IT-servicedesks en customer support centers in staat om bijna elk device, op elk platform, waar dan ook in de wereld te beheren en te repareren. Technici zetten Bomgar in om te verbinden met systemen en devices op afstand. Zo kunnen ze de apparaten beheren, met de eindgebruiker of met andere technici chatten, samenwerken en tegelijkertijd de remote access veiligheid verbeteren.

Bomgar Remote Support 18.1 biedt nieuwe opties voor gebruik en security en verhoogt zo de algehele user en customer experience. Het nieuwe uiterlijk van de Customer Client bezorgt de gebruiker een natuurlijke ervaring voor ondersteuning op afstand. De moderne chat-interface voelt vertrouwder aan, heeft een eenvoudigere lay-out en is gemakkelijk te bedienen. Tijdens chatgesprekken met een supportmedewerker wordt een profielfoto (of initialen) getoond en wordt de nadruk gelegd op het creëren van vertrouwen tussen de supportmedewerker en de eindgebruiker.

Upgrades voor de Jump Client worden nu sneller uitgevoerd dan voorheen, waardoor het beheren van grote aantallen onbemande systemen wordt vereenvoudigd. Zodra een volgende versie van Bomgar wordt geïnstalleerd, zien technici welke Jump Clients al zijn geüpgraded, waarna ze meteen toegang hebben. Indien een Jump Client wacht op een upgrade kunnen technici eigenschappen wijzigen zonder te moeten wachten op het voltooien van de upgrade.

AVG compliant
Naast het verbeteren van de enterprise support experience bevat de 18.1 versie van Bomgar Remote Support ook updates waarmee organisaties AVG-doelen kunnen behalen. Hiertoe behoren onder andere opties voor toestemming voor het verzamelen van persoonlijke data en het voldoen aan verzoeken om vergeten te worden zodra er wordt verbonden met een machine waar persoonlijke data wordt verzameld. De Bomgar Remote Support 18.1 versie bevat:
  • AVG Pseudonimisering-ondersteuning – Voldoe aan AVG-doelen door te beantwoorden aan verzoeken met betrekking tot ‘het recht om vergeten te worden’ middels specifieke zoekcriteria die door de aanvragers zijn aangeleverd.
  • Verduidelijking en verbetering klantovereenkomst – Verbeterde veiligheid binnen supportteams, omdat klanten overtuigd zijn dat ze met de juiste organisatie in contact zijn. Houdt nu het bedrijfslogo te allen tijde in beeld.
“Organisaties moeten vandaag de dag meer en meer veiligheidsstrategieën implementeren om zich te verdedigen tegen cyberdreigingen”, zegt Stuart Facey, VP EMEA bij Bomgar. “De regelgeving rondom compliancy wordt steeds strenger en tegelijkertijd neemt de werklast van IT-supportteams steeds verder toe. Bomgar richt zich volledig op het leveren van veilige remote access-oplossingen, waarmee organisaties gebruikers en systemen efficiënt kunnen ondersteunen zonder kritische data in gevaar te brengen.”

Over Bomgar
Bomgar is marktleider in enterprise-oplossingen voor Secure Access. De geavanceerde producten van Bomgar voor remote support, toegangsbeheer en identity management helpen support- en securityprofessionals hun productiviteit en veiligheid te verhogen dankzij beveiligde en gecontroleerde verbindingen met systemen en apparaten waar ook ter wereld.

Meer dan 11.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op Bomgar om uitmuntende supportdiensten te leveren en de risico's voor kostbare gegevens en systemen te verminderen. De klanten van Bomgar bestaan uit een aantal van de voornaamste IT-outsourcers, systems integrators, softwareleveranciers, gezondheidszorgorganisaties, overheidsinstanties, universiteiten, financiële instellingen en winkelketens.

Bomgar is een private onderneming met kantoren in Atlanta, Jackson, Washington D.C., Frankfurt, Londen, Parijs, ’s-Hertogenbosch en Singapore. Maak kennis met Bomgar op https://www.bomgar.com/nl.

Voor meer informatie kijk op Bomgar Blog, Facebook, Twitter en LinkedIn.

Marcommit
Femke Jansen
bomgar@marcommit.nl
Laatste van Bomgar