www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Arrow helpt bij digitale transformatie met nieuwe strategische cloudoplossing

Nieuwe cloudgebaseerde netwerk- en visibility-oplossing combineert het beste van Arrow, Riverbed en Microsoft

Houten, 21 februari 2018 – Arrow Electronics kondigt de beschikbaarheid aan van een cloudgebaseerde netwerk- en visibility-oplossing gebaseerd op de toonaangevende technologieën van Microsoft en Riverbed Technology. De nieuwe oplossing is gericht op het eenvoudig en veilig verbinden van de infrastructuur van een bedrijf en zijn vestigingen met Microsoft Azure. De oplossing is als eerste beschikbaar in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk.

Met de nieuwste cloud-innovatie van Arrow kunnen value-added resellers en cloud solution providers eindklanten een eenvoudig te beheren en geoptimaliseerde verbinding bieden met het Microsoft Azure cloudplatform. Daarbij wordt gebruik gemaakt van Riverbed SteelConnect, een software-defined wide area networking (SD-WAN) oplossing, Riverbed SteelHead voor hybride WAN-optimalisatie en Riverbed SteelCentral Aternity voor het monitoren van eindgebruikerservaringen.

Clouddiensten worden steeds populairder voor het ontwikkelen en implementeren van nieuwe applicaties en voor het hosten van gemigreerde applicaties. In dat licht biedt Arrow het IT-kanaal deze krachtige hybride cloudarchitectuur voor modulaire, gedistribueerde applicaties vanuit een enkele bron.

Microsoft Azure is een van de meest gebruikte wereldwijde cloud computing-platforms voor applicatiehosting. De cloudnetwerkoplossingen van Riverbed zijn bedoeld voor het optimaliseren van de prestaties van applicaties in wide area network (WAN) en cloud-omgevingen, en bieden de flexibiliteit die nodig is bij een moderne bedrijfsvoering. De slimme combinatie van oplossingen van beide leveranciers biedt een nieuw niveau van zichtbaarheid, netwerkcontrole en geoptimaliseerde prestaties voor gehoste applicaties. Eindklanten profiteren van eenvoudige toegang via een automatische vpn-verbinding, een snelle en veilige applicatie-implementatie, lagere bandbreedtekosten, eenvoudige configuratie en volledige zichtbaarheid van netwerkactiviteiten.

Riverbed SteelConnect is in april 2016 gelanceerd, en is de eerste en enige SD-WAN-oplossing op de markt die de implementatie en beheer van hybride WAN’s, netwerken van externe vestigingen en cloudomgevingen verenigt, inclusief met één muisklik verbinden met Microsoft Azure. SteelConnect maakt ook zero-touch provisioning mogelijk, waardoor een onderneming binnen enkele minuten een wereldwijd netwerk op kan zetten en verbinding met de cloud kan maken. SteelConnect biedt daarnaast eenvoudig netwerkbeheer met de mogelijkheid om met een paar muisklikken wijzigingen aan te brengen in netwerk- of bedrijfs/applicatiebeleid.

Riverbed SteelCentral stelt bedrijven in staat om prestatieniveaus te begrijpen, prestatieproblemen op te lossen en de serviceniveaus te verbeteren. Het is de enige end-to-end-oplossing die ervaringen van eindgebruikers samenvoegt met infrastructuur-, applicatie- en netwerkmonitoring om bedrijven een holistisch beeld te geven van de digitale ervaring van hun gebruikers.

“De toekomst van de cloud is hybride en wordt gedomineerd door software-as-a-service,” zegt Bart van Rheenen, managing director Arrow ECS Benelux. “Door ons gebundelde aanbod wordt aan een groot aantal randvoorwaarden van cloud computing voldaan, zoals connectiviteit, prestatieoptimalisatie en visibility. Beter gebruik van netwerkbronnen en een volledig inzicht in applicatieprestaties leidt tot hogere efficiëntie en productiviteit. Bovendien profiteren onze partners van een veilig fundament waarop zij andere oplossingen en diensten kunnen verkopen.”

“Een veilige en geoptimaliseerde cloudmigratie is tegenwoordig zonder twijfel de belangrijkste uitdaging voor de meeste CTO’s, CIO’s en CDO’s,” zegt Giovanni Di Filippo, vice president channel sales EMEA bij Riverbed Technology. “Als leidende wereldwijde provider van value-added services en solutions biedt Arrow het IT-kanaal de mogelijkheid om de infrastructuur van eindklanten te transformeren. Dit doet de organisatie door een geavanceerde geïntegreerde oplossing aan te bieden die volledig gebruik maakt van de beloften van hybride cloud-omgevingen.”

Over Riverbed
Riverbed stelt organisaties in staat hun netwerken en applicaties te moderniseren met toonaangevende oplossingen voor SD-WAN, applicatie-acceleratie en prestatiebeheer. Het platform van Riverbed stelt ondernemingen in staat applicatie- en cloudprestaties te transformeren tot een concurrentievoordeel door de productiviteit van medewerkers te maximaliseren en IT in te zetten om nieuwe vormen van operationele flexibiliteit te creëren. Met meer dan $1 miljard aan jaarlijkse inkomsten omvatten de 28.000 klanten van Riverbed 97% van de Fortune 100 en 98% van de Forbes Global 100. Meer informatie op www.riverbed.com.

Volg Riverbed op
Over Arrow
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.

Contact:
Arrow ECS Nederland
Bart van Rheenen
bart.vanrheenen@arrow.com

Riverbed
Team LVTPR
riverbed@lvtpr.nl
www.riverbed.com/nl/
Eerder van Riverbed
Persberichten van dinsdag 19 november 2019
Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

HPS Connectivity Solutions (HPS) verkoopt meerderheidsbelang aan SLTN Inter Access (SLTN)

AVM introduceert FRITZ!Repeater 1200 en 600

Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Freshworks haalt $ 150 mln. op met financieringsronde en kondigt Customer-for-Life-Cloud aan

Havenbedrijf Rotterdam en ICT Group sluiten contract voor Container Exchange Route

F5 werkt samen met Rakuten Mobile aan veilige uitrol 5G-netwerk

VALUEBLUE OPGENOMEN IN GARTNERS MAGIC QUADRANT

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Siemens voegt materiaalmodellering toe aan Simcenter met overname van MultiMechanics

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl