www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Arrow helpt bij digitale transformatie met nieuwe strategische cloudoplossing

Nieuwe cloudgebaseerde netwerk- en visibility-oplossing combineert het beste van Arrow, Riverbed en Microsoft

Houten, 21 februari 2018 – Arrow Electronics kondigt de beschikbaarheid aan van een cloudgebaseerde netwerk- en visibility-oplossing gebaseerd op de toonaangevende technologieën van Microsoft en Riverbed Technology. De nieuwe oplossing is gericht op het eenvoudig en veilig verbinden van de infrastructuur van een bedrijf en zijn vestigingen met Microsoft Azure. De oplossing is als eerste beschikbaar in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk.

Met de nieuwste cloud-innovatie van Arrow kunnen value-added resellers en cloud solution providers eindklanten een eenvoudig te beheren en geoptimaliseerde verbinding bieden met het Microsoft Azure cloudplatform. Daarbij wordt gebruik gemaakt van Riverbed SteelConnect, een software-defined wide area networking (SD-WAN) oplossing, Riverbed SteelHead voor hybride WAN-optimalisatie en Riverbed SteelCentral Aternity voor het monitoren van eindgebruikerservaringen.

Clouddiensten worden steeds populairder voor het ontwikkelen en implementeren van nieuwe applicaties en voor het hosten van gemigreerde applicaties. In dat licht biedt Arrow het IT-kanaal deze krachtige hybride cloudarchitectuur voor modulaire, gedistribueerde applicaties vanuit een enkele bron.

Microsoft Azure is een van de meest gebruikte wereldwijde cloud computing-platforms voor applicatiehosting. De cloudnetwerkoplossingen van Riverbed zijn bedoeld voor het optimaliseren van de prestaties van applicaties in wide area network (WAN) en cloud-omgevingen, en bieden de flexibiliteit die nodig is bij een moderne bedrijfsvoering. De slimme combinatie van oplossingen van beide leveranciers biedt een nieuw niveau van zichtbaarheid, netwerkcontrole en geoptimaliseerde prestaties voor gehoste applicaties. Eindklanten profiteren van eenvoudige toegang via een automatische vpn-verbinding, een snelle en veilige applicatie-implementatie, lagere bandbreedtekosten, eenvoudige configuratie en volledige zichtbaarheid van netwerkactiviteiten.

Riverbed SteelConnect is in april 2016 gelanceerd, en is de eerste en enige SD-WAN-oplossing op de markt die de implementatie en beheer van hybride WAN’s, netwerken van externe vestigingen en cloudomgevingen verenigt, inclusief met één muisklik verbinden met Microsoft Azure. SteelConnect maakt ook zero-touch provisioning mogelijk, waardoor een onderneming binnen enkele minuten een wereldwijd netwerk op kan zetten en verbinding met de cloud kan maken. SteelConnect biedt daarnaast eenvoudig netwerkbeheer met de mogelijkheid om met een paar muisklikken wijzigingen aan te brengen in netwerk- of bedrijfs/applicatiebeleid.

Riverbed SteelCentral stelt bedrijven in staat om prestatieniveaus te begrijpen, prestatieproblemen op te lossen en de serviceniveaus te verbeteren. Het is de enige end-to-end-oplossing die ervaringen van eindgebruikers samenvoegt met infrastructuur-, applicatie- en netwerkmonitoring om bedrijven een holistisch beeld te geven van de digitale ervaring van hun gebruikers.

“De toekomst van de cloud is hybride en wordt gedomineerd door software-as-a-service,” zegt Bart van Rheenen, managing director Arrow ECS Benelux. “Door ons gebundelde aanbod wordt aan een groot aantal randvoorwaarden van cloud computing voldaan, zoals connectiviteit, prestatieoptimalisatie en visibility. Beter gebruik van netwerkbronnen en een volledig inzicht in applicatieprestaties leidt tot hogere efficiëntie en productiviteit. Bovendien profiteren onze partners van een veilig fundament waarop zij andere oplossingen en diensten kunnen verkopen.”

“Een veilige en geoptimaliseerde cloudmigratie is tegenwoordig zonder twijfel de belangrijkste uitdaging voor de meeste CTO’s, CIO’s en CDO’s,” zegt Giovanni Di Filippo, vice president channel sales EMEA bij Riverbed Technology. “Als leidende wereldwijde provider van value-added services en solutions biedt Arrow het IT-kanaal de mogelijkheid om de infrastructuur van eindklanten te transformeren. Dit doet de organisatie door een geavanceerde geïntegreerde oplossing aan te bieden die volledig gebruik maakt van de beloften van hybride cloud-omgevingen.”

Over Riverbed
Riverbed stelt organisaties in staat hun netwerken en applicaties te moderniseren met toonaangevende oplossingen voor SD-WAN, applicatie-acceleratie en prestatiebeheer. Het platform van Riverbed stelt ondernemingen in staat applicatie- en cloudprestaties te transformeren tot een concurrentievoordeel door de productiviteit van medewerkers te maximaliseren en IT in te zetten om nieuwe vormen van operationele flexibiliteit te creëren. Met meer dan $1 miljard aan jaarlijkse inkomsten omvatten de 28.000 klanten van Riverbed 97% van de Fortune 100 en 98% van de Forbes Global 100. Meer informatie op www.riverbed.com.

Volg Riverbed op
Over Arrow
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.

Contact:
Arrow ECS Nederland
Bart van Rheenen
bart.vanrheenen@arrow.com

Riverbed
Team LVTPR
riverbed@lvtpr.nl
www.riverbed.com/nl/
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Nieuwe aanwinst voor Yellow Communications

NTT Ltd. geeft in Monthly Threat Report toelichting op toename cyberaanvallen door COVID-19

Software Improvement Group (SIG) launches complimentary “Boosting Business Resilience” webinar series to help organizations emerge from COVID-19 pandemic in stronger growth position

Poly introduceert partnerprogramma

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

Dit zijn de winnaars van de Nederlandse coronahackathon Hack the Crisis

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

g-company wint Google Cloud Expansion Partner of the Year Award, EMEA

Plus500 verhoogt de omzet met 487% in het eerste kwartaal van 2020

Dataiku 7 verbetert integratie met Microsoft 365 voor realtime samenwerking AI-projecten

Veiligheid klantgegevens gaat boven compliancy: maar niet in Nederland aldus nCipher Global Encryption Trends Study 2020

Zorginstelling de Posten maakt zich geen zorgen om endpoint-bescherming

Gecoördineerde aanpak van digitale apparaten voor kwetsbare groepen in de coronatijd

Len Rinaldi in RvA van Amac

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
QISS IT kiest voor leerplatform MyCademy

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

NetApp brengt digitale karakters tot leven met data fabric

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Koch Industries rondt overname Infor af

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

EuroDNS maakt Managed WordPress en Jetpack een maand lang gratis beschikbaar

Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand

FireX en Ictivity zetten volgende stap in samenwerking

Onderzoek laat zien wat de beste bestelknop is voor webshops

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys
Logo NetApp
Logo Poly
Logo Infor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau