www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Gigaset en NFON gaan samenwerking aan

DECT-oplossingen van Gigaset pro hecht geïntegreerd met Cloud-PBX van NFON

Gigaset, de leverancier van professionele communicatieoplossingen voor het mkb, is een samenwerking aangegaan met NFON, de toonaangevende aanbieder van een ‘Made in Germany’-cloudoplossing voor zakelijke communicatie.

De samenwerking scharniert op een hechte integratie van de DECT-IP-oplossingen van Gigaset pro met het telecommunicatieplatform van NFON. Gezamenlijke klanten kunnen daarmee profiteren van geavanceerde functionaliteit, zoals automatische provisioning voor de Gigaset N510, N720 en de bijbehorende draadloze handsets van Gigaset pro. Zij kunnen alle doorkiesnummers beheren via het NFON Service-portal en op afstand nieuwe handsets toevoegen met de provisioning-functionaliteit. Zakelijke gebruikers hebben via hun handset toegang tot de centrale telefoongids en het PBX-menu, dat functies biedt zoals het doorverbinden van gesprekken, hotdesking (het tijdelijk doorschakelen naar een ander toestel) en wachtrijen.

Markus Krammer, vicepresident Products & New Business bij NFON AG: “Door ons cloud-gebaseerde communicatieplatform te combineren met de DECT IP-oplossingen van Gigaset pro kunnen we onze klanten betrouwbare communicatie en toestellen van de hoogste kwaliteit bieden. Dit is een uitmuntende aanvulling op ons productaanbod.”

Kai Froese, hoofd Business & Connectivity Solutions bij Gigaset: “Steeds meer bedrijven zijn op zoek naar uitgebreide oplossingen voor hun communicatiebehoeften. Dankzij onze samenwerking met NFON kunnen zij een beroep doen op een uiterst geavanceerd telefoonsysteem dat vanuit de cloud wordt aangeboden. Dit is een toekomstbestendige investering voor bedrijven van elke omvang in alle mogelijke sectoren. De producten van NFON en Gigaset zijn Made in Germany. Ze staan daarmee garant voor optimale gegevensbescherming, betrouwbaarheid en door TÜV gecertificeerde spraakkwaliteit. Met deze samenwerking versterken we onze aanwezigheid in de DECT IP-markt voor cloudoplossingen. We zijn verheugd om onze krachten met NFON te bundelen en zien ernaar uit om samen klanten te helpen met het optimaliseren van hun zakelijke communicatie.”

Over Gigaset pro
Onder de naam Gigaset pro bedient Gigaset zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premiumproducten en biedt het professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Over NFON
NFON, opgericht in 2007, is de nummer 1-leverancier van cloudtelefoniesystemen in Europa en bedient bedrijven van allerlei grootten binnen allerlei sectoren, variërend van vijf tot 249.000 extensies. Het bedrijf is vertegenwoordigd in dertien Europese landen, biedt ook systemen en diensten voor grote multinationals en heeft een uitgebreid netwerk van gecertificeerde partners en resellers. Naast het hoofdkantoor in München, Duitsland, heeft NFON vestigingen in onder meer Oostenrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.

Neem voor meer informatie contact op met:
LVTPR

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl