www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 143 dagen geleden)
PR: LVTPR

Vraag naar Veeam Backup for Microsoft Office 365 stijgt door zakelijke cloudmigratie

• Meer dan 25.000 organisaties, oftewel 2,3 miljoen Microsoft Office 365-postvakken, hebben Veeam Backup for Microsoft Office 365 gedownload om hun data te beschermen
  • Veeam meldt een kwartaalgroei van 327 procent voor Veeam Backup for Microsoft Office 365
  • Grootschalige implementatie volgt op meest succesvolle fiscale jaar voor de Veeam-cloudafdeling, met een met vijftig procent gestegen jaaropbrengst en 18.000 Veeam Cloud & Service Providers
Utrecht Veeam® Software, de Availability for the Always-On Enterprise™-innovator, meldt een sterke – en toenemende – groei van Veeam Backup for Microsoft Office 365. Sinds de introductie van het product hebben meer dan 25.000 organisaties de software gedownload, wat zich laat vertalen in meer dan 2,3 miljoen Microsoft Office 365-gebruikers. Van het tweede tot het derde kwartaal van 2017 groeide de verkoop van Veeam Backup for Microsoft Office 365 met 83 procent. Van het derde tot het vierde kwartaal van 2017 namen de verkopen zelfs toe met 327 procent dankzij de introductie van Veeam Backup for Microsoft Office 365 v1.5. Deze groei vergroot Veeams algehele momentum en zorgt voor vier opeenvolgende kwartalen van groei.

Veeam Backup for Microsoft 365 geeft organisaties extra mogelijkheden om hun data te beschermen, bovenop de automatische datareplicatie die Microsoft biedt voor zijn datacenters en het native herstelvermogen in Office 365. Deze combinatie maakt dat bedrijven volledige controle over hun data hebben en dat deze altijd beschikbaar is voor hun gebruikers.

Nu steeds meer bedrijven bedrijfskritische diensten naar de cloud verplaatsen, ligt er een grote kans voor bedrijven die de databescherming en -beschikbaarheid kunnen leveren, die in deze omgeving nodig zijn; Veeam lijkt hierin de marktleider te worden.

Veeam was finalist in de race om de award voor Microsoft Partner of the Year (Application Development). Door zich snel aan te passen aan deze nieuwe, snelgroeiende marktkans, heeft Veeam met Veeam Backup for Microsoft Office 365 een belangrijke marktpositie ingenomen.

De nieuwe release van Veeam Backup for Microsoft Office 365 v1.5 heeft gezorgd voor een grote toename van zakelijke klanten. Deze toename is het resultaat van de verschillende grote verbeteringen op het gebied van schaalbaarheid, zoals de toevoeging van een multirepository, multitenant architectuur die met slechts één installatie de bescherming van grootzakelijke Office 365-implementaties mogelijk maakt. Ook biedt de nieuwe release de 18.000 Veeam Cloud & Service Providers (VCSP) de mogelijkheid om hun klanten Office 365-back-updiensten te bieden voor de bescherming van bedrijfskritische e-maildata in het geval van een cyberaanval, menselijke vergissing of stroomuitval.

Veeam ziet ook een stijging in het gebruik van hybride-e-mailomgevingen. Veeam helpt bedrijven met dezelfde oplossing een back-up te maken van zowel Office 365-e-maildata als lokale Exchange-data. Klanten kunnen hun data opslaan op een locatie naar keuze, of dat nu in een public cloud is, zoals Microsoft Azure, of on-premise. Veeam Backup for Microsoft Office 365 vereenvoudigt het beheer van een hybride-e-mailomgeving en migreert postvakdata en gebruikers tussen Office 365 en on-premise-Exchange.

Paul Mattes, vicepresident Global Cloud Group van Veeam: “Het is een grote vergissing als je denkt dat grote ondernemingen zich niet langer zorgen hoeven te maken over de beschikbaarheid en het beschermen van hun data in de cloud. Nu organisaties steeds vaker overstappen op cloudapplicaties als Microsoft Office 365, moeten ze duidelijk vaststellen wie waarvoor verantwoordelijk is. Microsoft neemt bijvoorbeeld het beheer van de infrastructuur die gebouwd is onder Office 365 voor zijn rekening, terwijl bedrijven volledige controle over hun data hebben en zo beschikbaarheid voor hun gebruikers kunnen garanderen en kunnen voldoen aan compliance-eisen en wet- en regelgeving.”

Lees voor meer informatie het Executive-blog of download The Case for Office 365 Backup.

Over Veeam Software
Veeam kent de nieuwe uitdagingen waar ondernemingen over de gehele wereld mee te maken krijgen bij het mogelijk maken van de Always-On Business™. Ze moeten 24.7.365 functioneren.Daarom heeft Veeam als marktpionier Availability for the Always-On Enterprise™ ontwikkeld. Veeam helpt ondernemingen bij het realiseren van recovery time en point objectives (RTPO™) van minder dan vijftien minuten voor alle applicaties en data. Veeam gebruikt daarvoor een fundamenteel nieuw type holistische oplossing die zeer snel herstel, dataverliespreventie, geverifieerde herstelbaarheid, geoptimaliseerde data en volledig inzicht biedt. De Veeam Availability Suite™, waarin Veeam Backup & Replication™ is opgenomen, maakt gebruik van virtualisatie-, opslag- en cloudtechnologieën. Hierdoor kunnen organisaties tijd besparen, risico's verkleinen en investeringen en operationele kosten verlagen, zodat ze hun doelstellingen kunnen behalen. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 53.000 Pro Partners en heeft meer dan 282.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor van Veeam bevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren over de gehele wereld. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com.

LVTPR
Eline Alberts/Christina Hamayon
veeam@lvtpr.com
Laatste van Veeam Software
Massale overstap op videobellen vaak zonder controle op veiligheid en privacy

Cloud ontvangt grootste deel technologiebudget Limburgse bedrijven

Connected Conservation-programma nu ook van start in Kenia om bedreigde diersoorten te beschermen

Interxion en VHTO lanceren datacenter-game voor jongeren

Papierloos transport en geavanceerde pallet scanning via Shippeo’s real-time visibility platform

Plus500 benoemt David Zruia als nieuwe CEO en meldt een recordaantal Actieve Klanten

Lexmark gecertificeerd volgens de ISO 20243-norm

Simac Masic implementeert PC’s van HPS Industrial in farma-industrie

Fujitsu stimuleert datagestuurde transformatie om nieuwe digitale business mogelijk te maken

Canalys noemt Trend Micro als wereldleider in Global Cybersecurity Channel
Bastiaan Topper opvolger van Peter Altevogt als CEO van Korton Group

80% werkenden ziet digitaal werken als ‘nieuwe manier van werken’

QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Verstreken tijd: 2 jaar en 143 dagen

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Conclusion Zuyd
Logo NTT Ltd.
Logo Interxion
Logo Shippeo