www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Plantronics introduceert zijn eerste bluetooth-headset met oordopjes, nekband en noise-cancelling: de Voyager 6200 UC

Hoofddorp, 15 februari 2018 – Plantronics (NYSE: PLT), een leverancier van audio- en communicatietechnologie, heeft een nieuwe zakelijke headset toegevoegd aan zijn Voyager-reeks, de Voyager 6200 UC. De headset heeft een nekband, draadloze bluetooth-connectiviteit, ingebouwde microfoons, comfortabel zittende oordopjes, actieve ruisonderdrukking (ANC) en kan geïntegreerd worden met Unified Communications-applicaties (UC). Door de Voyager 6200 UC aan het portfolio toe te voegen, biedt Plantronics nu het meest uitgebreide assortiment van met ANC uitgeruste stereo bluetooth-apparaten.

“Inspelen op de individuele werkstijlen van werknemers wordt steeds belangrijker, vooral als je millennials wilt behouden,” aldus Alaa Saayed, ICT Principal Analyst bij Frost & Sullivan. “Gebruikers kunnen nu hun voorkeursproduct kiezen uit een ruime selectie aan headsets, waardoor IT- en line-of-businessmanagers een solide win-winsituatie kunnen creëren; zowel de Unified Communications, de algemene samenwerking in het bedrijf als de goodwill optimaliseren.”

“We horen keer op keer dat geluid en afleiding de belangrijkste pijnpunten zijn voor kantoorprofessionals,” zegt Gavin Sear, Global Product Marketing bij Plantronics. “De beste manier om mensen technologie te laten gebruiken die ze kan helpen beter te communiceren en samen te werken, is door ze keuzes te bieden die aansluiten bij zowel hun individuele werkstijl als hun levensstijl, ongeacht of ze binnen of buiten het kantoor zijn. De Voyager 6200 UC biedt deze veelzijdigheid voor een nieuwe groep gebruikers die het bestaande aanbod van headsets te beperkt vindt.”

De Voyager 6200 UC biedt in vergelijking met andere nekband-headsets met oordopjes een unieke combinatie van functies en voordelen, waaronder:
  • Vier omnidirectionele microfoons registreren geluid uit alle richtingen en de ‘clear talk-technologie’ van Plantronics zorgt voor een professionele audiobeleving aan beide zijden van de lijn.
  • Actieve en passieve ruisonderdrukking zorgen voor focus in omgevingen met veel lawaai en afleiding.
  • Breedband audio zorgt voor heldere gesprekken en hifi-stereo van hoge kwaliteit, wat met name belangrijk is bij het luisteren naar muziek.
  • Gebruikers kunnen in stereo naar gesprekken of media luisteren en simpelweg een oordopje uit doen, zodat ze zich meer bewust zijn van hun omgeving. Bij een inkomend gesprek en bij een waarschuwing vibreert de nekband.
  • Certificering voor Microsoft Skype for Business en compatibiliteit met Cisco Jabber, Microsoft Teams en talloze andere softwareapplicaties.
  • De mogelijkheid om tot acht apparaten te koppelen en twee apparaten tegelijkertijd te verbinden.
  • Klasse 1 bluetooth biedt een draadloos bereik tot 30 meter.
  • Dynamische mute-waarschuwing zorgt voor optimale productiviteit doordat gebruikers gewaarschuwd worden via een gefluisterd bericht in het oor als ze praten terwijl de mute-functie is ingeschakeld.
  • Een gesprekstijd van maximaal 9 uur en een luistertijd tot 16 uur om de gehele dag te kunnen communiceren en samenwerken.
  • Compatibiliteit met de Plantronics Manager Pro, een afzonderlijk verkrijgbare dienst waarmee IT-teams inzicht krijgen in elke compatibele Plantronics-headset die in het bedrijf wordt gebruikt.
Voyager 6200 UC en Plantronics Manager Pro
De Voyager 6200 UC wordt volledig ondersteund door Plantronics Manager Pro. IT-managers kunnen hierdoor apparaten in het gehele bedrijf beheren en onderhouden, inclusief gebruiks- en akoestische analyse. Daarnaast is het mogelijk om de gebruikerservaring te configureren, firmware te beheren en voorspellende analyses te doen, bijvoorbeeld om compatibiliteitsproblemen te detecteren voordat ze een probleem worden. Plantronics Manager Pro is beschikbaar in abonnementsvorm en wordt afzonderlijk verkocht. Meer informatie over de kenmerken van de Voyager 6200 UC, de Voyager-familie en Plantronics Manager Pro zijn beschikbaar via: www.plantronics.com.

Prijs en beschikbaarheid
De Voyager 6200 UC is beschikbaar in het zwart en zandkleur via geautoriseerde Plantronics-partners en heeft een adviesprijs van 279,95 euro.

Over Plantronics
Plantronics is een audiopionier en een wereldwijde leider in de communicatiebranche. Het bedrijf maakt intelligente en adaptieve oplossingen die voorzien in de belangrijkste behoeften van klanten: het ervaren en faciliteren van eenvoudige en heldere communicatie terwijl ze genieten van afleidingsvrije omgevingen. De oplossingen worden door consumenten en bedrijven wereldwijd gebruikt en zijn uitermate geschikt voor open kantooromgevingen. Plantronics biedt communicatieoplossingen van hoge kwaliteit, waaronder voor unified communications, klantenservice, data-analyse en bluetooth-headsets. Voor meer informatie zie www.plantronics.com.

De Bluetooth-merknaam is eigendom van Bluetooth SIG, Inc. en elk gebruik door Plantronics is onder licentie. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren.

Laatste van Poly
Poly benoemt brancheveteraan Carl Wiese tot nieuwe Chief Revenue Officer

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Poly brengt leven in de vergaderzaal met kinderlijk eenvoudige videoconferencing-apparaten

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl