www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (3 jaar en 61 dagen geleden)
PR: LVTPR

Dimension Data neemt Cisco Umbrella op in zijn cybersecuritystrategie

Umbrella houdt bedreigingen proactief tegen voordat ze actief worden op de interne systemen van Dimension Data en op mobiele apparaten van werknemers

Barneveld, 12 februari 2018 Dimension Data, technology integrator en managed services provider, breidt zijn beveiliging tegen ransomware, phishingaanvallen, botnetwerken en alle soorten schadelijke software uit met Cisco® Umbrella, de eerste Secure Internet Gateway (SIG) in de cloud. De beslissing om Cisco® Umbrella te implementeren, volgt op de directe ervaringen die het bedrijf heeft met het beveiligen van zijn eigen 28.000 werknemers. Ook komt dit tegemoet aan de klantvraag om een steeds mobieler personeelsbestand te kunnen ondersteunen.

Cisco® Umbrella is een cloudsecurityplatform dat eerstelijnsbeveiliging biedt tegen internetbedreigingen.

“In een wereld waarin het aantal bedreigingen toeneemt, is het essentieel om krachtige securitytools te hebben, die effectieve ondersteuning bieden voor mobiliteit en de cloud. Met Cisco® Umbrella zijn we in staat om bedreigingen proactief tegen te houden nog voordat ze actief worden, en op elk mobiel apparaat. En dat met een veilige oplossing die eenvoudig te integreren is met de bestaande infrastructuur”, zegt Chris Panzeca, Senior Director, Global Strategic Partner Sales bij Cisco.

“Een mens gebruikt tegenwoordig gemiddeld vier apparaten per dag. De voorspelling is dat dit gaat toenemen naar vijf in de komende vier jaar”, zegt Darren O’Loughlin, Dimension Data’s Group Chief Security Officer. “Naarmate meer organisaties willen profiteren van de voordelen van een mobiel personeelsbestand dat de cloud optimaal gebruikt, is er ook meer behoefte aan het implementeren van passende maatregelen om gebruikers, data, infrastructuren en applicaties te beveiligen – waar ze ook verbinding maken met het internet en al zijn ze niet op het VPN. Dat is waarom we Cisco® Umbrella hebben geadopteerd in onze cybersecuritystrategie.”

Volgens het NTT 2017 Global Threat Intelligence Report is het aanvallen van eindgebruikers een van de belangrijkste opkomende cybersecuritybedreigingen. In lijn met deze trend is security een topprioriteit geworden op het hoogste niveau. Securityleiders worden vandaag de dag meer dan ooit gedwongen een return on investment te laten zien op hun securityinvesteringen. Dit omvat ook de zakelijke waarde die wordt gerealiseerd via continue cyberbeveiligings-, cyberdetectie- en cyberresponsmaatregelen.

In 2016 publiceerde Dimension Data een Securing Workspaces for Tomorrow-whitepaper dat ingaat op hoe werknemers wereldwijd toen al vroegen om een mobiele werkplek en de flexibiliteit om altijd, overal en op elk apparaat te kunnen werken. Dit om productiever te worden en een betere werk-privébalans te bewerkstelligen.

“Hoewel mobiele apparaten een potentiële game changer zijn voor bedrijven, zorgen ze er wel voor dat mobiele werkers blootstaan aan securityrisico’s en -kwetsbaarheden”, zegt Matthew Gyde, Group Executive – Security bij Dimension Data. “Mobiele gebruikers hebben waarschijnlijk niet hetzelfde securityniveau als binnen de kantooromgeving en zijn zo kwetsbaarder voor cyberaanvallen. Met Cisco® Umbrella zijn bedreigingen buiten het netwerk te blokkeren.”

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983, is wereldwijd toonaangevend in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne-technologieomgevingen. Deze stellen klanten in staat om data in het digitale tijdperk optimaal te gebruiken, om te zetten in informatie en er inzichten uit te halen.

Met zijn hoofdkantoor in Johannesburg biedt Dimension Data werk aan 28.000 mensen in 46 landen. Het bedrijf brengt ’s werelds beste technologie geleverd door marktleiders en niche-innovators, samen met de service en ondersteuning die klanten nodig hebben voor hun organisatie – van advies en technische en supportdiensten tot en met volledige managed services.

Dimension Data is een trots lid van de NTT Group.

Meer informatie is te vinden op www.dimensiondata.com/nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Verstreken tijd: 3 jaar en 61 dagen

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis