www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Aerohive introduceert hybride cloud-oplossing voor registratie en authenticatie van clients

Innovatieve provisioning voor clients, apparaatprofielen en functies voor toegangsbeheer zorgen voor veilige registratie, beheer en controle van alle clients

Amstelveen, 12 februari 2018 – Aerohive Networks™ (NYSE: HIVE), leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, kondigt een brancheprimeur aan. Het gaat om de introductie van Aerohive A3, de eerste oplossing voor toegangsbeheer op basis van een hybride cloud.

Aerohive A3 biedt een uitgebreid scala aan mogelijkheden voor toegangsbeheer ter ondersteuning van de registratie en beveiliging. Dit geldt voor Internet of Things (IoT)- en Bring Your Own Device (BYOD)-apparatuur en standaard draadloze en vaste clients. Deze veilige, integrale oplossing voor toegangsbeheer voorziet onder meer in geautomatiseerde provisioning voor clients, apparaatprofielen, beheer van de netwerktoegang, registratie van apparaten binnen het netwerk op basis van selfservice en toegang voor gasten. Deze functies gaan gepaard in één oplossing, waardoor de operationele complexiteit van concurrerende oplossingen verleden tijd is.

“We zagen belangrijke kansen liggen met het oog op de complexiteit en suboptimale gebruikservaring van huidige oplossingen voor toegangsbeheer”, zegt Abby Strong, Vice President Product Management & Product Marketing bij Aerohive. “Deze vallen uiteen in twee categorieën: gecompliceerd of gecompliceerd én duur. De oplossing van Aerohive maakt een einde aan de operationele complexiteit.”

Aerohive A3 is integreerbaar met netwerkapparatuur van alle belangrijke leveranciers. De oplossing biedt unieke functionaliteiten met toegevoegde waarde, indien ingezet als onderdeel van het Aerohive SD-LAN-/SD-WAN-platform. Voorbeelden zijn geïntegreerd Private Pre-Shared Key (PPSK)-beheer en beheer via de oplossing HiveManager® van Aerohive.

Daarnaast kan Aerohive A3 op locatie worden ingezet, op vergelijkbare wijze als traditionele AAA-platforms en oplossingen voor toegangsbeheer. In de toekomst zal deze oplossing ook als cloud-dienst beschikbaar zijn via het Aerohive Cloud Services-platform. Verder is het mogelijk om een combinatie van de twee te gebruiken, waarbij bepaalde functies worden aangeboden aan externe locaties en andere functies centraal worden beheerd vanuit de publieke of private cloud.

Aerohive biedt organisaties een complete en geïntegreerde oplossing voor effectieve netwerkbeveiliging en het beheer van clients. In combinatie met gestroomlijnde workflows en een intuïtieve gebruikersinterface zorgt Aerohive A3 voor een sterke vereenvoudiging van de inrichting en het beheer van IoT- en BYOD-omgevingen. In tegenstelling tot traditionele oplossingen – die om uitgebreide professionele ondersteuning vragen – is bij Aerohive A3 geen externe dienstverlener nodig. Bovendien profiteren gebruikers, dankzij de aantrekkelijke prijsstelling, van aanzienlijk lagere totale eigendomskosten en meer grip op alle apparaten die een verbinding maken met hun netwerk.

Abby Strong: “Aerohive A3 biedt superieure functionaliteit tegen een uiterst concurrerende prijs. We hebben er het volste vertrouwen in dat onze oplossing snel opmars zal maken in de markt voor toegangsbeheer.”

-----
Aerohive A3 zal in het tweede kwartaal van 2018 verkrijgbaar zijn. Neem voor prijsinformatie contact op met info365@aerohive.com.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten