www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2475 volgers blijven op de hoogte!

HET RAAKT ALLEMAAL OP

Wist u dat we binnen 15 tot 20 jaar maar liefst 35% van onze grondstoffen kwijtraken die nu gebruikt worden om uw ICT apparatuur mogelijk te maken?

De XRC ICT Group en haar ondernemingen werken al jaren aan een duurzame samenleving en staan dan ook 100% achter de wereld van de circulaire economie. XRC verzorgt al jaren voor haar klanten de mogelijkheid om ook duurzaam te ondernemen. Alle gebruikte hardware, zoals bijvoorbeeld (SIP) telefoontoestellen, vaste- en mobiele telefoons, kunnen een 2e of 3e leven krijgen via XRC. XRC ruilt namelijk de oude telefonie omgevingen in bij de klant en geeft die oude apparatuur een nieuwe levenskans.

XRC geeft daar tevens geld voor terug bij inlevering van die oude telefonie systemen. Deze systemen worden uit elkaar gehaald, schoongemaakt, opnieuw gespoten en voorzien van nieuwe software. De telefoontoestellen zijn nu klaar voor een 2e leven in de ICT markt. Dit 2e leven speelt zich niet alleen af binnen onze landsgrenzen, maar ook daarbuiten en zelfs ver daarbuiten in landen waar de communicatie middelen soms nog wat verder achter liggen op de hoog ontwikkelde landen zoals Nederland. Het mooie van de circulaire economie is dat deze cyclus zich steeds weer herhaalt, waardoor de klant altijd voorzien is van de juiste betrouwbare communicatie middelen tegen een betaalbare prijs en XRC en haar partners inclusief eindklanten zo mooi een steentje bijdragen aan de circulaire economie.

Vanuit de overheid worden bedrijven steeds meer verplicht om een MVO beleid te hanteren in de bedrijfsvoering. Deze bedrijven kunnen wij op een eenvoudige en zelfs winstgevende manier helpen om verantwoord te ondernemen.

Dus sluit u aan bij de XRC ICT Group (Westcomm en NXTcom partners die hier nog niet mee bekend zijn) en zorg dat we gezamenlijk de wereld een stukje beter maken door ook apparatuur een 2e of 3e leven te geven. Het geld dat wij overhouden aan de apparatuur die een 2e of 3e leven krijgt besteden wij aan goede doelen, zodat het uiteindelijke doel ook werkelijk verder gaat dan alleen het tekort aan grondstoffen winning terug te dringen.