www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Interxion stelt Joeri Keijzers aan als International Business Manager

Amsterdam, 8 februari 2018 – Het Nederlandse Interxion, een toonaangevende Europese leverancier van carrier- en cloudneutrale datacenterdiensten, heeft Joeri Keijzers aangesteld als International Business Manager. Keijzers wordt verantwoordelijk voor internationale klanten  die zich op de Amsterdam Campus van Interxion willen vestigen.

Als gevolg van de toenemende digitalisering maakt Interxion een sterke groei door. Een deel van die groei is te wijten aan de vele, internationaal opererende bedrijven die Amsterdam kiezen als vestigingsplaats voor hun IT-omgeving. Nederland, en Amsterdam in het bijzonder, is de digitale mainport van Europa. De uitstekende connectiviteit maakt van Nederland de ideale uitvalsbasis voor grote bedrijven met digitale diensten. Keijzers wordt het gezicht voor buitenlandse bedrijven die zich op de Amsterdam Campus van Interxion willen gaan vestigen.

Over zijn nieuwe functie vertelt Keijzers: “Ik heb de datacentersector altijd intrigerend gevonden. We kunnen zowel zakelijk als privé niet meer zonder digitale diensten, en die kunnen op hun beurt weer niet zonder datacenters. Het is geweldig om een bijdrage te leveren aan de digitale economie, en de groei van Interxion.”

De 36-jarige Keijzers is geen vreemde in de datacenterindustrie. Hij werkte eerder al voor het Europese hoofdkantoor en de Belgische tak van Interxion, en was onderdeel van het salesteam bij Global Switch. Daarvoor vervulde hij verschillende rollen bij TomTom en Vodafone.

Joeri Keijzers

Over Interxion
Interxion (NYSE: INXN), een toonaangevende Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale colocatie datacenterdiensten, bedient een breed scala aan klanten vanuit ruim 45 datacenters in 11 Europese landen. De uniform ontworpen en energie-efficiënte datacenters van Interxion bieden klanten uitgebreide zekerheden en beschikbaarheid voor hun bedrijfskritische applicaties. Meer dan 600 connectiviteitsproviders, 21 Europese internet exchanges en toonaangevende cloud- en digital-mediaplatforms bieden hun netwerkverbindingen aan in de Interxion datacenters. Interxion heeft hierdoor ware cloud-, content, financiële en connectiviteit hubs gecreëerd, die de groei van communities of interest stimuleren.

Interxion is in 1998 opgericht in Nederland en het Europese hoofdkantoor bevindt zich in Schiphol-Rijk. Interxion heeft 9 datacenters in de regio Amsterdam. Al deze datacenters maken gebruik van 100% duurzame energie. Meer informatie kunt u vinden op www.interxion.nl.
Tags bij dit bericht

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl