www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (2 jaar en 149 dagen geleden)
PR: Archetype Agency BV

Palo Alto Networks lanceert uitgebreid security-pakket voor alle belangrijke cloud-gebruikers

Deze biedt consistente security over alle belangrijke clouds en vereenvoudigt inzet en beheer van security in hybride en multi-cloud-omgevingen

SANTA CLARA, Calif., 6 februari 2018 – Palo Alto Networks® (NYSE: PANW), de aanbieder van next-generation security, verwelkomt meer dan 10.000 aanwezigen op hun Epic Cloud Security Event vandaag. Hier laat het bedrijf zien hoe het nieuwe cloud-securitymogelijkheden toevoegt aan zijn Next-Generation Security Platform, dat ontwikkeld is om succesvolle cyberaanvallen in de cloud te voorkomen. De verbeteringen die vandaag worden geïntroduceerd, bieden klanten die opereren in hybride en multi-cloud-omgevingen een uitgebreid en consistent security-pakket dat integreert met de cloud-infrastructuur en -workloads.

In een nog te verschijnen onderzoek van ZK Research, gaf 86 procent van de respondenten aan dat hun organisatie data opslaat en beheert bij verschillende leveranciers van cloud-infrastructuren. Het behoud van een consistente en effectieve security in deze multi-cloud-omgevingen wordt vooral lastig omdat de cloud-leveranciers verantwoordelijk zijn voor de security van de cloud, maar niet voor de security in de cloud met als gevolg dat zij vaak hun eigen basis security-mogelijkheden ontwerpen die alleen zij kunnen gebruiken om de infrastructuur te beschermen waar deze voor is ontwikkeld. Deze basis security  van de cloud-infrastructuur moet ook aangevuld worden om cyberinbreuken te kunnen voorkomen. Wanneer dit niet lukt, is de organisatie kwetsbaar voor dataverlies of -openbaring.

De evolutie van de cloud vereist een nieuw model van cyberbeveiliging dat specifiek is ontworpen om de nuances van de cloud aan te pakken. Het nieuwe model moet eenvoudige implementatie en beheer van effectieve beveiligingsmogelijkheden faciliteren en security, operaties, netwerken en ontwikkelingsteams in staat stellen om aan de eisen van agile organisaties te voldoen.

Klanten van Palo Alto Networks profiteren van consistente beveiliging voor moderne cloud-omgevingen, waaronder:
  • Consistente bescherming op verschillende locaties en in de cloud: het beveiligingsplatform van Palo Alto Networks breidt de beveiliging van cloud-workload uit naar het Google® Cloud Platform, naast verbeterde mogelijkheden voor AWS®- en Azure®-omgevingen.
  • Cloud-resident beheer: Panorama ™ netwerkbeveiligingsbeheer ondersteunt alle grote clouds, met vereenvoudigde en centraal beheerde implementatie en beheer voor alle Palo Alto Networks next-generation firewalls en VM-Series (gevirtualiseerde next-generation firewalls), ongeacht de vormfactor of locatie.
  • Automatiseringsintegraties voor soepele werkstromen in multi-cloud-omgevingen: verbeterde automatische schaling voor AWS en extra ondersteuning voor Azure Security Center en Google Cloud Deployment Manager vereenvoudigen de implementatie van security en maken schaalvergroting mogelijk op basis van veranderende cloud-eisen. Integraties met Terraform® en Ansible® automatiseren workflows en beleidsbeheer.
  • Continue gegevensbeveiliging en compliance voor de drie belangrijkste clouds: nieuwe beveiligingen worden geboden door de Aperture ™ -beveiligingsservice om detectie en bewaking van data in de cloud mogelijk te maken en de clouds te beschermen tegen gevoelig gegevensverlies. Tevens biedt Aperture  monitoring voor risicovol of verdacht gedrag van beheerders en extra bescherming tegen security misconfiguraties en verspreiding van malware.
  • Preventie van zero-day-aanvallen: Traps ™ geavanceerde endpoint-bescherming voorkomt zero-day-aanvallen voor Linux-workloads in alle grote clouds, naast de bestaande ondersteuning voor Windows®-workloads.
CITATEN
  • “Meerdere IDC-onderzoeken hebben aangetoond dat de hybride cloud vandaag de dag relevant is. Het centraal managen van on-premise, cloud, endpoint en SaaS is cruciaal voor een soepele en effectieve security in de cloud. Door het gebruik van Panorama hebben klanten van Palo Alto Networks nu de vereiste zichtbaarheid en controle, ongeacht de vorm of locatie.”
    • Rob Ayoub, research director, Security Products IDC
  • “Organisaties stappen steeds meer over naar de cloud en in de realiteit vaak ook naar meerdere omgevingen. Door alle beveiliging uit te breiden naar belangrijke publieke cloud-aanbieders en het management ervan te stroomlijnen op alle fysieke- en virtuele toepassingen, kan Palo Alto Networks consistente security leveren in alle soorten infrastructuren: fysiek, virtueel en cloud.”
    • Garrett Bekker, principal security analyst, 451 Research
  • "Onze multi-cloudklanten eisen een soepele en volledige security. Met Palo Alto Networks kan REAN Cloud veilige fundamenten op een geautomatiseerde en consistente manier ontwerpen en lanceren, zodat onze klanten optimaal kunnen profiteren van de wendbaarheid van de cloud terwijl ze kritieke gegevens beschermen en cyberaanvallen voorkomen. "
- Dan Connolly, executive vice-president, Customer Business Group, REAN Cloud
  • “Een uitdaging voor hedendaagse organisaties is de snelheid waarmee de verplaatsing naar de publieke cloud plaatsvindt. Gedreven door de eisen vanuit de business, zetten veel organisaties snel een cloud-infrastructuur in en ontwikkelen zij cloud-based-applicaties zonder daarbij te denken aan de implicaties voor de cybersecurity. De aankondigingen van vandaag maken het voor klanten mogelijk om alle voordelen van de cloud te hebben, terwijl zij er zeker van zijn dat hun kritieke informatie beveiligd is en dat succesvolle cyberaanvallen voorkomen worden.”
    • Lee Klarich, chief product officer, Palo Alto Networks
BESCHIKBAARHEID
Updates van gevirtualiseerde next-generation firewalls van VM-Series, Aperture security service, Panorama en Traps zijn beschikbaar in maart 2018.

Over Palo Alto Networks
Palo Alto Networks is de aanbieder van next-generation security. Het bedrijf loopt voorop in het nieuwe tijdperk van cyber security, door op een veilige manier applicaties mogelijk te maken en cyberbreaches te voorkomen voor duizenden organisaties over de hele wereld. Dankzij het baanbrekende beveiligingsplatform dat gebouwd is door middel van een innovatieve aanpak en met zeer gedifferentieerde mogelijkheden voor cyberthreat preventie, zorgt Palo Alto Networks voor een superieure beveiliging van legacy systemen of point producten. Dit maakt een veilige dagelijkse gang van zaken mogelijk waardoor waardevolle eigendommen beschermd worden. Kijk voor meer informatie op http://www.paloaltonetworks.com/.

Palo Alto Networks en het Palo Alto Networks logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in jurisdicties wereldwijd. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken die gebruikt of genoemd worden behoren tot hun eigenaren.

Voor meer informatie kun je terecht bij:

Text100 Global Communications
Marcel van der Geld
T. +31 6 41 55 33 80
E. marcel.vandergeld@text100.nl
Laatste van Palo Alto Networks
Palo Alto Networks lanceert 's werelds eerste ML-Powered NGFW

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

Unit42 ontdekt dat Mirai-variant ECHOBOT opnieuw de kop opsteekt
Verstreken tijd: 2 jaar en 149 dagen

Logo Archetype Agency BV
Palo Alto Netw.. contact

Logo Palo Alto Networks

Palo Alto Netw.. sociaal

Palo Alto Netw.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise