www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Archetype Agency BV

Palo Alto Networks lanceert uitgebreid security-pakket voor alle belangrijke cloud-gebruikers

Deze biedt consistente security over alle belangrijke clouds en vereenvoudigt inzet en beheer van security in hybride en multi-cloud-omgevingen

SANTA CLARA, Calif., 6 februari 2018 – Palo Alto Networks® (NYSE: PANW), de aanbieder van next-generation security, verwelkomt meer dan 10.000 aanwezigen op hun Epic Cloud Security Event vandaag. Hier laat het bedrijf zien hoe het nieuwe cloud-securitymogelijkheden toevoegt aan zijn Next-Generation Security Platform, dat ontwikkeld is om succesvolle cyberaanvallen in de cloud te voorkomen. De verbeteringen die vandaag worden geïntroduceerd, bieden klanten die opereren in hybride en multi-cloud-omgevingen een uitgebreid en consistent security-pakket dat integreert met de cloud-infrastructuur en -workloads.

In een nog te verschijnen onderzoek van ZK Research, gaf 86 procent van de respondenten aan dat hun organisatie data opslaat en beheert bij verschillende leveranciers van cloud-infrastructuren. Het behoud van een consistente en effectieve security in deze multi-cloud-omgevingen wordt vooral lastig omdat de cloud-leveranciers verantwoordelijk zijn voor de security van de cloud, maar niet voor de security in de cloud met als gevolg dat zij vaak hun eigen basis security-mogelijkheden ontwerpen die alleen zij kunnen gebruiken om de infrastructuur te beschermen waar deze voor is ontwikkeld. Deze basis security  van de cloud-infrastructuur moet ook aangevuld worden om cyberinbreuken te kunnen voorkomen. Wanneer dit niet lukt, is de organisatie kwetsbaar voor dataverlies of -openbaring.

De evolutie van de cloud vereist een nieuw model van cyberbeveiliging dat specifiek is ontworpen om de nuances van de cloud aan te pakken. Het nieuwe model moet eenvoudige implementatie en beheer van effectieve beveiligingsmogelijkheden faciliteren en security, operaties, netwerken en ontwikkelingsteams in staat stellen om aan de eisen van agile organisaties te voldoen.

Klanten van Palo Alto Networks profiteren van consistente beveiliging voor moderne cloud-omgevingen, waaronder:
  • Consistente bescherming op verschillende locaties en in de cloud: het beveiligingsplatform van Palo Alto Networks breidt de beveiliging van cloud-workload uit naar het Google® Cloud Platform, naast verbeterde mogelijkheden voor AWS®- en Azure®-omgevingen.
  • Cloud-resident beheer: Panorama ™ netwerkbeveiligingsbeheer ondersteunt alle grote clouds, met vereenvoudigde en centraal beheerde implementatie en beheer voor alle Palo Alto Networks next-generation firewalls en VM-Series (gevirtualiseerde next-generation firewalls), ongeacht de vormfactor of locatie.
  • Automatiseringsintegraties voor soepele werkstromen in multi-cloud-omgevingen: verbeterde automatische schaling voor AWS en extra ondersteuning voor Azure Security Center en Google Cloud Deployment Manager vereenvoudigen de implementatie van security en maken schaalvergroting mogelijk op basis van veranderende cloud-eisen. Integraties met Terraform® en Ansible® automatiseren workflows en beleidsbeheer.
  • Continue gegevensbeveiliging en compliance voor de drie belangrijkste clouds: nieuwe beveiligingen worden geboden door de Aperture ™ -beveiligingsservice om detectie en bewaking van data in de cloud mogelijk te maken en de clouds te beschermen tegen gevoelig gegevensverlies. Tevens biedt Aperture  monitoring voor risicovol of verdacht gedrag van beheerders en extra bescherming tegen security misconfiguraties en verspreiding van malware.
  • Preventie van zero-day-aanvallen: Traps ™ geavanceerde endpoint-bescherming voorkomt zero-day-aanvallen voor Linux-workloads in alle grote clouds, naast de bestaande ondersteuning voor Windows®-workloads.
CITATEN
  • “Meerdere IDC-onderzoeken hebben aangetoond dat de hybride cloud vandaag de dag relevant is. Het centraal managen van on-premise, cloud, endpoint en SaaS is cruciaal voor een soepele en effectieve security in de cloud. Door het gebruik van Panorama hebben klanten van Palo Alto Networks nu de vereiste zichtbaarheid en controle, ongeacht de vorm of locatie.”
    • Rob Ayoub, research director, Security Products IDC
  • “Organisaties stappen steeds meer over naar de cloud en in de realiteit vaak ook naar meerdere omgevingen. Door alle beveiliging uit te breiden naar belangrijke publieke cloud-aanbieders en het management ervan te stroomlijnen op alle fysieke- en virtuele toepassingen, kan Palo Alto Networks consistente security leveren in alle soorten infrastructuren: fysiek, virtueel en cloud.”
    • Garrett Bekker, principal security analyst, 451 Research
  • "Onze multi-cloudklanten eisen een soepele en volledige security. Met Palo Alto Networks kan REAN Cloud veilige fundamenten op een geautomatiseerde en consistente manier ontwerpen en lanceren, zodat onze klanten optimaal kunnen profiteren van de wendbaarheid van de cloud terwijl ze kritieke gegevens beschermen en cyberaanvallen voorkomen. "
- Dan Connolly, executive vice-president, Customer Business Group, REAN Cloud
  • “Een uitdaging voor hedendaagse organisaties is de snelheid waarmee de verplaatsing naar de publieke cloud plaatsvindt. Gedreven door de eisen vanuit de business, zetten veel organisaties snel een cloud-infrastructuur in en ontwikkelen zij cloud-based-applicaties zonder daarbij te denken aan de implicaties voor de cybersecurity. De aankondigingen van vandaag maken het voor klanten mogelijk om alle voordelen van de cloud te hebben, terwijl zij er zeker van zijn dat hun kritieke informatie beveiligd is en dat succesvolle cyberaanvallen voorkomen worden.”
    • Lee Klarich, chief product officer, Palo Alto Networks
BESCHIKBAARHEID
Updates van gevirtualiseerde next-generation firewalls van VM-Series, Aperture security service, Panorama en Traps zijn beschikbaar in maart 2018.

Over Palo Alto Networks
Palo Alto Networks is de aanbieder van next-generation security. Het bedrijf loopt voorop in het nieuwe tijdperk van cyber security, door op een veilige manier applicaties mogelijk te maken en cyberbreaches te voorkomen voor duizenden organisaties over de hele wereld. Dankzij het baanbrekende beveiligingsplatform dat gebouwd is door middel van een innovatieve aanpak en met zeer gedifferentieerde mogelijkheden voor cyberthreat preventie, zorgt Palo Alto Networks voor een superieure beveiliging van legacy systemen of point producten. Dit maakt een veilige dagelijkse gang van zaken mogelijk waardoor waardevolle eigendommen beschermd worden. Kijk voor meer informatie op http://www.paloaltonetworks.com/.

Palo Alto Networks en het Palo Alto Networks logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in jurisdicties wereldwijd. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of dienstmerken die gebruikt of genoemd worden behoren tot hun eigenaren.

Voor meer informatie kun je terecht bij:

Text100 Global Communications
Marcel van der Geld
T. +31 6 41 55 33 80
E. marcel.vandergeld@text100.nl
Eerder van Palo Alto Networks
10 dec 2019 2020 cybersecurity voorspellingen

5 dec 2019 Nederland en België betrokken bij beëindigen van malware-activiteiten

23 okt 2019 Palo Alto Networks en Europol breiden hun samenwerkingsinspanningen op het gebied van cybercriminaliteit uit om een veiligere toekomst op te bouwen
Cisco presenteert plan voor het internet voor het volgende decennium digitale innovatie

Valid benoemd tot Veeam Accredited Services Provider (VASP)

Google’s Year in Search: Ajax en Duncan trending in 2019

Gina van der Werf steps down as Supervisory Board member ICT Group

KPN Ventures investeert opnieuw in Sensara

Selligent en Cisco bundelen krachten voor een datagestuurde omnichannelklantervaring

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

Uitwisseling tussen patiënt en zorgverlener vergemakkelijkt door Zorgplatform en BeterDichtbij

Europees Bureau voor Visserijcontrole gunt contract aan Unisys voor IT-diensten en ondersteuning om visbestanden in stand te helpen houden

Een op de drie Nederlandse werknemers niet op de hoogte van AVG-beleid

Eerste Media Hack Day geslaagd voor alle partijen

Healthcare startup Kermit ontwikkelt analyseplatform met Mendix

Adobe voorspelt de visuele trends voor 2020

Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital en BAM

Cybersecurity in 2020: vier voorspellingen

Onderzoek Ericsson: De 10 consumententrends voor 2030 – ‘Het internet van zintuigen’

Hoe meet je de werkelijke economische impact van cyberaanvallen?
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cisco
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl