www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (3 jaar en 105 dagen geleden)

Kaseya slaat handen ineen met Xero, leverancier van accountingcloudsoftware

Accountmanagement gestroomlijnd dankzij volledige synchronisatie van financiële en operationele data tussen Kaseya® BMS™ en Xero

Amsterdam, 1 februari 2018 - Kaseya®, de toonaangevende leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, kondigt een strategische samenwerking aan met Xero, een internationale speler in accountingcloudsoftware voor kleine bedrijven. De samenwerking biedt directe integratie tussen Kaseya® BMS™ – de Kaseya Business Management Solution – en Xero. Zo worden klanten voorzien van gesynchroniseerde financiële en operationele data tussen beide bedrijfsapplicaties, profiteren zij van verbeterde efficiëntie en bieden zij eindgebruikers nog meer service.

BMS ondersteunt alle operationele behoeften van MSP’s op het gebied van backend. Het is een belangrijke component van het Kaseya IT Complete Unified MSP Growth Platform. Kaseya’s missie is het aanbieden van de meest functionele PSA-oplossing (Professional Services Automation) in de markt. Het bedrijf maakt onder andere eenvoudige migratie mogelijk naar andere oplossingen binnen de branche, en biedt oplossingen tegen een derde van de prijs van de concurrentie. Kaseya zorgt ervoor dat BMS naadloos kan worden geïntegreerd met voor IT-serviceproviders belangrijke tools. In tegenstelling tot andere PSA-oplossingen die worden gefaciliteerd door derde partijen, leidt de directe integratie van BMS en Xero tot betere ondersteuning en een betere gebruikerservaring voor internationale klanten.

“Kaseya blijft innoveren en daarmee lossen we de problemen op, die inherent zijn aan de eerste-generatie PSA-oplossingen. Als de volgende-generatie PSA-oplossing in de markt stelt BMS onze klanten in staat om meer winst te realiseren en operationeel efficiënter te werk te gaan dankzij eenvoudig toegankelijke gegevensverzameling en -analyse”, zegt Jim Lippie, algemeen manager Cloud Computing bij Kaseya. “Onze nieuwe samenwerking met Xero biedt een extra laag van financiële intelligentie die eenvoudig binnen BMS te gebruiken is. Deze krachtige integratie bespaart onze MSP’s talloze uren aan administratie en backoffice.”

Met de integratie van BMS en Xero beschikken MSP’s nu over één enkele bron voor het bekijken en beheren van al hun financiële klantinformatie, inclusief factuurgeschiedenis, betalingsstatus, kredietstatus, aangekochte producten en diensten, en meer. De tweerichtingsdatastroom stelt het accountingteam tevens in staat om alle operationele informatie, zoals tickets, diensten, producten en tijdregistratie, naadloos te synchroniseren in Xero. Deze integratie biedt serviceproviders een uniek, compleet overzicht van de lifecycle van de klant – van begin tot eind.

Kijk voor meer informatie over de integratie tussen BMS en Xero op https://www.kaseya.com/products/bms.

OverKaseya
Kaseyais dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voorManagedService Providers en hetmkb.Kaseyastelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen vanKaseyazijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en alson-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen vanKaseyabeheren momenteel meer dan tien miljoenendpointsover de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronderretail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën.Kaseyaheeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com.
Laatste van Kaseya
Kaseya breidt IT-security aanbod voor wereldwijde klanten uit met overname RapidFire Tools, softwareleverancier voor IT Assesment en Compliance

Unitrends MSP verenigt back-up-management met nieuwe Autotask integratie

Vijf acties die bedrijven moeten ondernemen om AVG-compliant te worden
Verstreken tijd: 3 jaar en 105 dagen
Kaseya contact

Logo Kaseya

+ 31 (0) 23 - 5563190
  info@kaseya.nl
  www.kaseya.nl
Kaseya sociaal

Kaseya tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR