www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 105 dagen geleden)

Previder IaaS tarieven aanzienlijk verlaagd

Schaalgrootte en vergaande automatisering maken tariefverlagingen mogelijk

Previder, leverancier van cloud- en managed IT-diensten, heeft de tarieven voor virtuele servers fors verlaagd, tot wel 35%. De nieuwe tarieven zijn mogelijk door schaalvoordelen als gevolg van de forse groei van het Previder IaaS-platform en vergaande automatisering van processen. De prijsverlagingen zijn per direct van kracht.

De tariefverlagingen hebben specifiek betrekking op de tarieven voor vCPU (rekenkracht), RAM (geheugen) en storage (opslag). “We hebben onze tarieven naar beneden bijgesteld omdat we vinden dat we kostenvoordelen door moeten geven aan onze klanten. Dat betaalt zichzelf uiteindelijk terug doordat Previder IaaS hierdoor nog aantrekkelijker wordt om te gebruiken”, aldus Tim Timmerman, directeur van Previder. “De resources worden bovendien per uur afgerekend; je kunt dus ook een server voor een paar uur gebruiken wanneer je een applicatie wilt testen of tijdelijk capaciteit nodig hebt. Je zit niet direct vast aan een maandabonnement. We hebben het daarom ook erg makkelijk gemaakt voor nieuwe klanten om Previder IaaS te gebruiken. Na online aanmelding ontvangen nieuwe klanten direct een tegoed van € 100,- zodat ze direct virtuele servers kunnen aanmaken.”

“IaaS is een commodity geworden, maar Previder onderscheid zich op een aantal belangrijke punten van andere IaaS aanbieders. Previder IaaS is ontworpen voor het hosten van bedrijfskritische applicaties. Dat vertaalt zich in een uitstekende performance en een sterk SLA. Daarnaast zijn we bereikbaar voor onze klanten wanneer het gaat om support en managed services.“

Nieuwe Entry IaaS configuraties
Previder introduceert bovendien 4 nieuwe Entry configuraties met tot 8 vCPU, 16GB RAM en 1TB storage. De Entry-IaaS configuraties zijn met name geschikt voor het ontwikkelen en testen van applicaties  en zijn verkrijgbaar vanaf € 0,01 per uur.

Over Previder
Previder levert managed IT diensten en adviseert, bouwt en beheert; van werkplek tot in de cloud. Oplossingen worden op locatie of veilig vanuit de eigen twin-datacenters in Nederland geïmplementeerd. Van daar uit worden technische infrastructuur en cloud-technologie geleverd die nodig zijn voor het betrouwbaar en schaalbaar hosten van bedrijfskritische applicaties. Previder is carrier- én cloudneutraal, waardoor meerdere technologieën direct gekoppeld kunnen worden zoals public clouds als Azure en Amazon. Naast een breed aanbod van producten en diensten staat Previder vooral voor een persoonlijke aanpak, betrokkenheid en directe lijnen. Hierdoor is het bedrijf een sterke samenwerkingspartner voor zorg, overheid, bedrijfsleven en de IT sector. Meer informatie: www.previder.nl.
Laatste van Previder
Previder levert vernieuwde digitale werkplek voor de zorg

Nederlander scoort magere voldoende bij datalek-check

Previder richt pijlen op de zorg
Verstreken tijd: 3 jaar en 105 dagen
Previder contact

Logo Previder

info@previder.nl
  www.previder.com/nl
Previder sociaal

Previder tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR