www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 135 dagen geleden)
PR: Zeekhoe Communicatie

TomTom Telematics lanceert nieuwe generatie fleet management

Amsterdam, 1 februari 2018 – TomTom Telematics heeft een nieuwe productlijn gelanceerd die sneller en efficiënter fleet management mogelijk maakt.

De Software-as-a-Service (SaaS) oplossing, WEBFLEET, is volledig opnieuw opgebouwd en aangevuld met gloednieuwe functionaliteiten en een frisse, intuïtievere gebruikersinterface die naar eigen wens kan worden aangepast. De vernieuwde software komt nog beter tot zijn recht wanneer deze wordt gekoppeld met de nieuwe serie TomTom PRO driver terminals. Met behulp van routeplanning, navigatie- en verkeersinformatie van wereldklasse helpen deze twee oplossingen samen bij een effectievere planning van opdrachten.

“Om deze nieuwe productgeneratie te ontwikkelen, hebben we meer dan 18 jaar ervaring in fleet management gecombineerd met feedback van onze 49,000 klanten,” aldus Thomas Schmidt, Managing Director TomTom Telematics.

“De eenvoudige en overzichtelijke WEBFLEET-interface biedt een superieure gebruikerservaring. Dankzij de vernieuwde opbouw kunnen belangrijke functionaliteiten sneller ontwikkeld worden. Daarnaast is het nu makkelijker om partnerapplicaties te ontwikkelen en toe te voegen, waardoor de technologie zich continu naar de wensen van de gebruikers kan blijven ontwikkelen en aanpassen.”

Eén van de verbeterde toepassingen stelt managers in staat op voorhand routes in te plannen binnen het Nieuwe WEBFLEET. De lijst met criteria die ze voor zo’n route in kunnen stellen is verder uitgebreid: zo kunnen managers ervoor zorgen dat bestuurders vastgestelde routes volgen, of bepaalde locaties ontwijken. Deze routes kunnen ze vervolgens direct versturen naar de bestuurders met de nieuwe TomTom PRO 5350/7350 driver terminals. Vooral voor bedrijven waarbij vooraf vastgestelde routes van groot belang zijn, zoals bij afvalwerkingsbedrijven, is dit een zeer gewenste verbetering. Ook kunnen gevaarlijke verkeerspunten zo eenvoudig ontweken worden.

De kaarten en rapporten in WEBFLEET kunnen uitgebreider worden toegespitst op individuele voorkeuren, waardoor sneller inzicht in het wagenpark verkregen wordt. De interface is nu ook geoptimaliseerd voor tabletgebruik, zo biedt WEBFLEET extra ondersteuning voor een flexibele manier van werken, door altijd, overal en op ieder scherm beschikbaar te zijn.

Het Nieuwe WEBFLEET is beschikbaar voor alle klanten van TomTom Telematics in 60 landen en in 13 verschillende talen. De nieuwe TomTom PRO zijn nu door heel Europa beschikbaar.

EINDE

1.6 MB jpg New WEBFLEET line-up

4.9 MB jpg New WEBFLEET

4.7 MB jpg TomTom PRO 5350_7350 in Car

856 KB jpg TomTom PRO 5350_7350

TomTom Telematics is een business unit van TomTom, die zich volledig richt op fleet management, voertuigtelematica en connected car-diensten. WEBFLEET is een Software-as-a-Service-oplossing (SaaS) die wordt gebruikt door kleine en grote bedrijven om de voertuigprestaties te verbeteren, brandstof te besparen, bestuurders te ondersteunen en de wagenparkefficiëntie in haar algemeenheid te verhogen. Daarnaast levert TomTom Telematics diensten aan verzekeringsmaatschappijen, verhuurbedrijven, leasemaatschappijen, auto-importeurs en ondernemingen die zowel bedrijven als consumenten bedienen.

TomTom Telematics behoort tot de meest toonaangevende aanbieders van telematicaoplossingen in de wereld met meer dan 785.000 abonnementen wereldwijd. Het bedrijf ondersteunt bestuurders in meer dan zestig landen en biedt het krachtigste lokale supportnetwerk dat er is, naast de grootste keuze in sectorspecifieke applicaties en integraties van externe partners. Onze klanten profiteren dagelijks van het hoogste niveau wat betreft betrouwbaarheid, integriteit en beschikbaarheid van de ISO/IEC 27001:2013-gecertificeerde diensten die opnieuw geauditeerd zijn in november 2017.

Meer informatie is te vinden op tomtom.com/telematics.
Volg ons op Twitter @TomTomWebfleet

Over TomTom
TomTom ontwikkelde het gebruiksvriendelijke navigatiesysteem; één van de meest invloedrijke uitvindingen aller tijden. Sindsdien zijn we gegroeid van een start-up tot een wereldwijd technologiebedrijf.

We ontwerpen en ontwikkelen innovatieve navigatieproducten, software en diensten die honderden miljoenen applicaties wereldwijd mogelijk maken. Dit zijn onder meer toonaangevende location-based kaartentechnologieën, ingebouwde navigatieoplossingen voor auto’s, navigatiesystemen en -apps, en de meest geavanceerde telematics fleetmanagement en connected car-diensten.

Door onze R&D-expertise te combineren met organisatie- en technologiepartnerships, blijven we de toekomst vormgeven en leiden we op het gebied van autonoom rijden, smart mobility en slimmere steden.

Met een hoofdkantoor in Amsterdam en kantoren in 37 landen, bieden we geavanceerde digitale kaarten die 142 landen dekken. Onze zeer gedetailleerde en real-time TomTom Traffic-informatiedienst bereikt meer dan vijf miljard mensen in 69 landen.

Lees ons verhaal hier: www.tomtom.com

TomTom Telematics Persdesk
Majoy Koetsier-Juriaans
e-mail: tomtomtelematics@yellow-communications.com
tel: +31 (0)23 555 34 24
tomtom.com/telematics
Laatste van Webfleet Solutions
Webfleet Solutions en project44 zetten telematicaoplossingen voor de transportsector in de schijnwerpers

Omgevingsdienst IJmond stapt over op elektrisch rijden met WEBFLEET

Webfleet Solutions gaat partnership aan met Data2Track
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials