www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 155 dagen geleden)

Secretaresse van het Jaar 2018 opent inschrijving

Pimm® Solutions wederom executive partner van verkiezingsevent

Rotterdam, 30 januari 2018 – Het moment van inschrijving voor de verkiezing van Secretaresse van het Jaar is weer daar. Net als vorig jaar kunnen secretaresses, PA’s, management assistants en officemanagers zowel zichzelf inschrijven, als ingeschreven worden door hun werkgever. Op 18 april is de bekendmaking van de Secretaresse van het Jaar 2018. Het event, georganiseerd door Schoevers, kent dit jaar Pimm® Solutions, marktleider op het gebied van slimme one-stop-shops voor cadeaubonnen, bloemen, taart en overige attenties voor zakelijk gebruik, en Experis/Manpower als executive partners. De uitreiking vindt plaats in het Miele Experience Center in Vianen.

Klaar voor de toekomst
Het thema van de 33e editie van het event is Fit for the Future. De complexiteit en automatisering van processen in het management ondersteunende vak blijven toenemen. Het is van cruciaal belang dat er een continue ontwikkeling is van vaardigheden op het gebied van digitaal, samenwerken, zelfredzaamheid en creativiteit. Ook learning agility speelt hierbij een grote rol. Het afgelopen jaar mocht Kelly Moerbeek, executive assistant bij NN Group, de rol van Secretaresse van het Jaar vervullen. Haar opvolger wordt tijdens de feestelijke uitreiking uit drie finalisten gekozen.

“De focus van Pimm® Solutions ligt op de ondersteuning van secretaresses bij het efficiënt en effectief werken. Onze dienst biedt daarbij uitkomst in de vorm van een centraal platform voor geschenken. Wij regelen het regelwerk met alle verschillende leveranciers, zodat de secretaresses hun handen vrij hebben voor andere zaken. Dat is ook de reden dat we ons graag aansluiten bij dit event. Het is fijn als je op deze manier een toegevoegde waarde voor elkaar kunt bieden”, aldus Leonie Schipperus, CEO en oprichter van Pimm® Solutions.

Nominatietraject
Het nomineren van een secretaresse is mogelijk tot 9 maart. De eerste selectie vindt plaats op 15 maart, waar een vakjury de cv, vragenlijst en kandidaten- en collega-motivatie beoordeelt. In de tweede ronde worden de tien overgebleven genomineerden beoordeeld op de door hun ingestuurde video. Zes kandidaten mogen vervolgens op 6 april een presentatie verzorgen voor de juryleden, waarna de drie laatst overgebleven kandidaten zich mogen verheugen op de finale tijdens de verkiezingsavond op 17 april.

Nomineren voor de titel Secretaresse van het Jaar kan via de website www.secretaressevanhetjaar.nl.

Over Pimm® Solutions
Pimm® Solutions is dé one stop shop waarmee je voor iedereen superefficiënt persoonlijke geschenken kunt regelen. Door je bloemen, gebak, cadeaubonnen en geschenken via Pimm® te bestellen, help je jouw werkgever hoge verborgen kosten en inefficiënte processen terug te dringen. Pimm® centraliseert de inkoop van zakelijke cadeaus door duizenden leveranciers (ook je favoriete lokale bloemist en bakker) onder te brengen in één platform. Slim, want dit zorgt voor een vermindering van het aantal crediteuren, declaraties en facturen. Voor jou wordt het regelen van een cadeautje ook veel leuker. Niets meer voorschieten, een compleet assortiment, overal en op ieder moment geleverd, een centrale klantenservice en alles volgens de regels geadministreerd. Snel, slim én attent. Want iedereen verdient persoonlijke aandacht.

Meer informatie
Voor vragen of interviews kunt contact opnemen met Pride PR. Leonie Schipperus deelt graag haar kennis over de tail spend, werkkostenregeling of alles wat te maken heeft met total cost of ownership (TCO).

Pride PR
Simone Pouw/ Jannemiek Starkenburg
pimm@pridepr.nl
Laatste van Pimm Solutions
Secretaresse van het Jaar 2018 opent inschrijving

Pimm® Solutions gaat Bijenkorf-geschenken aanbieden

Pimm® Solutions bij de EMEA Technology Fast 500
Verstreken tijd: 2 jaar en 155 dagen
Pimm Solutions contact

Logo Pimm Solutions

Pimm Solutions sociaal

Pimm Solutions tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise