www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
#Herken zakelijke websitebezoekersINFLUX PR

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 104 dagen geleden)
PR: Marcommit

Aerohive brengt 802.11ax access points voor enterprise op de markt

Eerste zakelijke reeks 802.11ax access points zorgt voor brancheprimeur

Amstelveen, 29 januari 2018Aerohive Networks™ (NYSE: HIVE), leverancier van zakelijke cloud gebaseerde netwerkoplossingen, kondigt de introductie aan van de eerste zakelijke reeks van 802.11ax access points binnen de branche. Het bedrijf is voornemens om medio 2018 drie nieuwe modellen op de markt te brengen. De nieuwe draadloze access points AP630, AP650 en AP650X bieden 802.11ax-functionaliteit en zijn volledig verenigbaar met bestaande draadloze apparatuur.

Mensen verwachten tegenwoordig altijd en overal verbonden te zijn met hun werk, familie en vrienden. Een groot deel van deze tijd maken ze gebruik van draadloze netwerken. Met de opkomst van 802.11ax worden wifi-netwerken niet alleen sneller, zoals het geval was bij vorige generaties, maar ook slimmer. De nieuwe draadloze standaard zorgt voor evenwichtigere resultaten, bij vrijwel gelijke upload- en downloadprestaties. Zo is 802.11ax in staat om de dichtheid van clients efficiënter af te handelen door een nieuwe functionaliteit voor het delen van draadloze kanalen. De nieuwe standaard biedt daarnaast planningsmogelijkheden waarmee access points kunnen aangeven wanneer clients de slaapstand moeten activeren om energie te besparen. De efficiëntieverbeteringen van 802.11ax dragen bij aan minimaal vier keer hogere doorvoersnelheden dan 802.11ac.

Details:
De 802.11ax access points van Aerohive hebben een compact industrieel ontwerp, zodat ze in elke omgeving passen. Ze kunnen aan het plafond worden bevestigd met een duw- en draaimechanisme dat aan te sluiten is op diverse plafondrails. De installatie neemt dankzij deze beugel nog geen minuut in beslag en kan tevens snel worden verwijderd. De Aerohive 802.11ax AP650 en 650X zijn voorzien van de unieke software defined dual 5 GHz-radio’s en bieden 802.3bz backhaul-connectiviteit. De AP650X combineert een breder temperatuurbereik met externe antennes voor moeilijk bereikbare locaties en industriële toepassingsscenario’s. Alle drie 802.11ax access points van Aerohive bieden ingebouwde BLE- en USB-connectiviteit voor verbeterde locatiediensten en aanvullende draadloze toegangsopties voor IoT-apparaten en andere voorzieningen.

Meer informatie is beschikbaar op Aerohive.com/80211ax.

Prijzen en beschikbaarheid
De catalogusprijs voor de AP630 is 1.199 dollar. De AP650 en AP650X hebben een catalogusprijs van 1.399 dollar. Alle access points zijn vanaf medio 2018 leverbaar.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive

Aerohive Networks
Talia Malik
Manager of Corporate Communications
408.605.2019
tmalik@aerohive.com
Twitter: @Aerohive
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 4 jaar en 104 dagen

Logo Marcommit
Aerohive contact

Logo Aerohive

NLsales@aerohive.com
  www.aerohive.com
Aerohive sociaal

Aerohive tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix