www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

SAP door IDC MarketScape gepositioneerd als belangrijke speler voor AI in Enterprise Marketing Clouds

’s-Hertogenbosch, 26 januari 2018 - SAP SE is benoemd tot belangrijke speler in het rapport ‘Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds 2017’ van IDC MarketScape.

Artificial Intelligence en Machine Learning
Volgens IDC MarketScape biedt SAP® Hybris® Marketing Cloud unieke oplossingen voor klanten om Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning (ML) te gebruiken. Het rapport geeft aan dat dergelijke marketing cloud oplossingen bedrijven de mogelijkheid bieden om:
  • Enterprise-ready en privacy-vriendelijke oplossingen te bieden op één platform;
  • Zowel business-to-business als business-to-customer marketing bij te staan met één oplossing waarin alle analytics zichtbaar zijn;
  • De marketingplanning, budget management, attributie en loyalty management te implementeren.

Optimale customer experience
“De AI- en ML-toepassingen die beschikbaar zijn dankzij SAP Hybris Marketing Cloud zijn van onschatbare waarde voor digital marketeers en dan met name voor degenen waarbij snelle beslissingen van cruciaal belang zijn voor conversie, de gemiddelde sales waarde, klanttevredenheid en loyaliteit”, stelt Gerry Murray, directeur, IDC Marketing and Sales Technology Research. “Op dit moment zijn deze diensten beschikbaar zonder extra kosten. Ik raad het klanten van SAP Hybris dan ook aan deze technologie te omarmen en zich snel te begeven naar de voorhoede van AI-gestuurde marketing.”

Mark de Bruijn, VP & Head of Marketing EMEA & MEE. “Het belang van een duurzame customer experience infrastructuur is evident. AI kan hierbij een belangrijk middel zijn om marketing in the moment mogelijk te maken. Denk bijvoorbeeld aan het combineren van AI-gestuurde aanbevelingen met interesses en sentiment analyses. Door een actueel klantbeeld te hebben, kun je altijd naadloos inspelen op de klantbehoefte en daar zijn waar de klant je nodig heeft. Door het benutten van technologieën als AI en ML kunnen bedrijven hun customer journey verder optimaliseren en de loyaliteit van de klanten verhogen.”

Lees hier een samenvatting van het rapport van IDC MarketScape ‘Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds 2017 Vendor Assessment.’

---------

Over SAP Hybris
SAP Hybris software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en getailleerd beeld van de klant te geven, klanten een meer impactvolle en relevante ervaring te leveren en meer producten, diensten en digitale content te verkopen via elk touchpoint, kanaal en apparaat. Met customer data management, context gedreven marketingtools en gebundelde verkoopprocessen, heeft SAP Hybris enkele van ’s werelds grootste organisaties geholpen om een winstgevend klantenbestand te werven, te behouden en uit te breiden. De SAP Hybris software oplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost. Meer informatie is beschikbaar via www.hybris.com.

Marcommit
Sander Kalkman
saphybris@marcommit.nl

Eerder van SAP Hybris
8 mrt 2018 Consument is helemaal klaar met stalkgedrag bedrijven

27 feb 2018 SAP introduceert drie oplossingen ter ondersteuning van GDPR compliancy

14 feb 2018 Consument beëindigt relatie met bedrijf bij gebrek aan transparantie

Logo Marcommit

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau