www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

Nieuwe Veeam Recovery to Microsoft Azure voor bedrijfscontinuïteit: snel, makkelijk in gebruik, eenvoudig te implementeren en betaalbaar

• Zorgt voor bedrijfscontinuïteit: bedrijven maken gebruik van Microsoft Azure voor datarecovery zonder de hoge kosten van een speciale recoverysite
  • Eenvoudig te implementeren: vereenvoudigt configuratie en uitrol van recoverysite met een nieuw Veeam PN – volledige oplossing voor opzetten van netwerk
  • Snel en eenvoudig in gebruik: naadloos en veilig on-premises migreren naar Microsoft Azure
Utrecht – Veeam® Software, de Availability for the Always-On Enterprise™-innovator, introduceert een combinatie van Veeam Recovery to Microsoft Azure en Veeam PN (Powered Network). Deze nieuwe, kant-en-klare on-demand oplossing garandeert bedrijfscontinuïteit en is snel, makkelijk te gebruiken, eenvoudig te implementeren en betaalbaar. De oplossing omvat daarnaast het nieuwe, gratis product ‘Veeam PN’: een eenvoudig te gebruiken, lichtgewicht SDN-oplossing (Software-Defined Networking) die gecompliceerde VPN-installatieprocedures overbodig maakt en de netwerkconfiguratie voor het bouwen van de optimale recoverysite in Microsoft Azure vereenvoudigt.

Bedrijven zijn steeds afhankelijker van IT en van noodplannen die zij hebben klaarliggen om ervoor te zorgen dat de organisatie in bedrijf blijft wanneer zich een ramp of stroomuitval voordoet. Hoewel er geen eensluidend antwoord is over hoeveel impact downtime heeft op een organisatie, laten recente onderzoeken volgens Gartner zien dat een gemiddeld bedrijf een inschatting geeft van bijna 5.600 dollars voor elke minuut dat er een ongeplande downtime in de primaire computeromgeving plaatsvindt.[i] Dit loopt op tot meer dan 300.000 dollar per uur. Helaas zijn back-up- en recoveryonzekerheden voor veel bedrijven onvoldoende reden om in actie te komen. De kosten voor onderhoud en ondersteuning van een recoverysite voor eenzelfde systeem met identieke hardware en software zijn buitensporig hoog, gezien de enorme investeringskosten. Daarnaast zijn back-up en recovery extreem arbeidsintensief en tijdrovend.

Veeam Recovery to Microsoft Azure is een eenvoudig en veilig middel om on-premise data te herstellen naar de cloud. Met Veeam Availability Suite zet de IT-afdeling automatisch een Azure cloud instance op om het bedrijf op een veilige manier te verbinden met klanten, partners en werknemers – ongeacht hun locatie en zonder de kosten van een overbodig stand-bysysteem. Deze complete, kant-en-klare oplossing biedt cloudherstel voor Veeam-back-ups en is uitgebreid met Veeam PN. Dit is een eenvoudig te gebruiken, lichtgewicht SDN-oplossing (Software-Defined Networking) die netwerkconfiguratie vereenvoudigt en het opzetten van een complexe VPN voor het bouwen van een recoverysite in Microsoft Azure overbodig maakt. Veeam Recovery to Microsoft Azure met Veeam PN biedt complete, cloudgebaseerde datarecovery zonder dat bedrijven hiervoor enorme investeringskosten hoeven te maken of een recoverysite op afstand moeten bouwen of onderhouden.

“Het afgelopen jaar was een afschuwelijk jaar als het gaat om natuurrampen: van orkanen en natuurbranden tot en met aardbevingen en overstromingen”, zegt Danny Allan, Vice-President of Product Strategy van Veeam. “Hoewel bedrijven weten dat ze zich moeten voorbereiden op welke storing dan ook, laat de werkelijkheid zien dat een redundante site voor veel bedrijven buitensporig duur is. Met Veeam Recovery to Microsoft Azure kunnen managers rustig gaan slapen, omdat hun bedrijf in de openbare cloud blijft draaien als zich een ramp voordoet – zonder dat zij voor hoge kosten staan of dat het alle tijd van de IT-afdeling opslokt.”

Met Veeam Recovery to Microsoft Azure en Veeam PN zijn recoverysites eenvoudiger en geautomatiseerd op te zetten in Microsoft Azure zonder de complexiteit van VPN-implementaties. De oplossing biedt bedrijven een complete, cloudgebaseerde datarecovery zonder de hoge investeringskosten en uitdagingen van het bouwen en onderhouden van recoverysites op afstand. Veeam Recovery to Microsoft Azure is ontworpen voor zowel grote als kleine bedrijven, waaronder ook serviceproviders. Het biedt naadloze en veilige netwerken tussen on-premises en op Azure-gebaseerde IT-middelen, en levert een eenvoudig te gebruiken en volledig geautomatiseerde site-to-site netwerkverbinding. Ga voor meer informatie naar Veeam Recovery to Microsoft Azure en Veeam PN.

Over Veeam Software
Veeam kent de nieuwe uitdagingen waar ondernemingen over de gehele wereld mee te maken krijgen bij het mogelijk maken van de Always-On Business™. Ze moeten 24.7.365 functioneren. Daarom heeft Veeam als marktpionier Availability for the Always-On Enterprise™ ontwikkeld. Veeam helpt ondernemingen bij het realiseren van recovery time en point objectives (RTPO™) van minder dan vijftien minuten voor alle applicaties en data. Veeam gebruikt daarvoor een fundamenteel nieuw type holistische oplossing die zeer snel herstel, dataverliespreventie, geverifieerde herstelbaarheid, geoptimaliseerde data en volledig inzicht biedt. De Veeam Availability Suite™, waarin Veeam Backup & Replication™ is opgenomen, maakt gebruik van virtualisatie-, opslag- encloudtechnologieën. Hierdoor kunnen organisaties tijd besparen, risico's verkleinen en investeringen en operationele kosten verlagen, zodat ze hun doelstellingen kunnen behalen. Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 53.000 ProPartners en heeft meer dan 282.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor van Veeam bevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren over de gehele wereld. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com.

[i] Gartner, ‘Three Moves for CIOs to Lower Business Costs with Cloud’, Ron Blair, 24 March 2017.

LVTPR
Eline Alberts/Christina Hamayon
Laatste van Veeam Software
Onderzoek onder CXO’s: legacy en gebrekkige vaardigheden belemmeren digitale transformatie en modernisering IT

Veeam rapporteert opnieuw jaarlijkse groei en groter marktaandeel

Veeam maakt nieuwe Backup for Microsoft Azure algemeen beschikbaar
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel