www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.marcommit.nl
Datum: (4 jaar en 174 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Voiceworks-partners gehuldigd voor bijzondere prestaties tijdens vijfde Voiceworks Partner Awards

Almere, 23 januari 2018 – Afgelopen donderdagavond zijn voor de vijfde keer de Voiceworks Partner Awards uitgereikt. In de Efteling eerde de zakelijke telecomleverancier haar partners in verschillende categorieën vanwege hun uitzonderlijke groei en behaalde successen. De award uitreiking stond dit jaar in het teken van ‘een avond vol inspiratie’.

In de Efteling wist Voiceworks haar partners te inspireren met een bijzonder programma en met tv-presentatrice Marieke Elsinga als host van de avond. De avond werd met veel muziek, humor, dialoog en gitaargeweld opgeluisterd door Pump up the Company. Als afsluiter had Voiceworks nog een verrassing in petto voor alle genodigden: de grootste Watershow van Europa Aquanura, een inspirerend spektakel op de muziek van DJ Tiësto.

De volgende awards zijn dit jaar uitgereikt:
  • Advitronics won de felbegeerde Partner of the Year Award, voor het derde jaar op rij. Het bedrijf behaalde afgelopen jaar zowel de hoogste netto, als procentuele stijging ten opzichte van het jaar 2016. Daarnaast ging het bedrijf met nog een prijs naar huis, namelijk de Hardware Award.
  • Ook Voicedata mocht zich met twee awards gelukkig prijzen. Het bedrijf won zowel de nieuwe Managed Communications Award die Voiceworks’ geïntegreerde communicatieoplossingen vertegenwoordigt, als de Best Business Case Award voor de meest inspirerende klantoplossing. De vakjury, bestaande uit Marco Mekenkamp van Sellair, B2B Marketing en Social Media expert Richard Bordes, hoofdredacteur van TBM magazine Sef Heldens, telecomwatcher HP van Tilburg en Ed Achterberg van nieuws- en onderzoeksbureau Telecompaper, koos de winnaar en was lovend over deze casus. Zowel op het gebied van integratie, kwaliteit, innovatie als klantgerichtheid scoorde de oplossing van Voicedata hoog.Fieber werd de winnaar van de Voice award doordat zij de hoogste groei lieten zien in (managed) voice oplossingen.
  • Fieber werd de winnaar van de Voice award doordat zij de hoogste groei lieten zien in (managed) voice oplossingen.
  • MER ICT is dankzij het afnemen van de meeste internetverbindingen bekroond met de EWAN Award. Ook de Mobile Award bleek een prooi voor MER, waardoor zij met twee prachtige awards naar huis gingen.
  • Socia won de High Growth Award als snelste procentuele groeier.
  • De New Partner Award werd gewonnen door de Geldersche Telecom Maatschappij. Een hele prestatie gezien het grote aantal nieuwe partners – een van de gevolgen van onze bundeling van krachten met breedband- en voiceleverancier Xenosite.
  • Kremer ICT & Telecom werd door Voiceworks gekozen als Most Inspiring Partner op basis van zijn loyaliteit, creativiteit en inventiviteit, samenwerking, groei, klantgerichtheid en kennis van zaken.
  • Addict kreeg op de uitreikingsavond te horen dat het de Customer Loyalty Award heeft gewonnen, omdat hun klanten ontzettend trouw zijn aan hun Zeeuwse leverancier.
Elkaar inspireren
Terry Aurik, CCO van Voiceworks over de avond en het thema: “Al onze partners hebben het afgelopen jaar mooie prestaties laten zien. De awardshow is er voor hen allemaal, om ze te bedanken en te inspireren. Maar er kunnen er natuurlijk maar een paar de winnaar zijn en deze winnaars zijn in het zonnetje gezet met mooie awards. We willen alle partners met de avond en de awards aanmoedigen hun werk voort te zetten om blijvend succesvol te zijn.”

Martin Kemper, directeur van Advitronics: “We zijn deze avond met de Partner of the Year en de Hardware Award vereerd. Dat is het resultaat van de focus die wij hebben in onze dienstverlening. Beide awards zijn een bevestiging voor hetgeen we mee bezig zijn en met name een mooie waardering voor ons team."

Voiceworks maakte voor de drie genomineerden van de Partner of the Year Award een inspirerende bedrijfsvideo die tijdens de avond werd getoond en voor eigen doeleinden geschikt is gemaakt.

Over Voiceworks
Voiceworks, opgericht in 2005, maakt zakelijke telefonie gemakkelijker en transparanter. Het bedrijf heeft een stabiel en innovatief communicatieplatform ontwikkeld. Hierdoor is het beheer van het netwerk van A tot en met Z in handen van Voiceworks en is de kwaliteit gegarandeerd. Met dit eigen netwerk, meerdere gekoppelde datacenters en vooruitstrevende ICT-technieken levert Voiceworks professionele en innovatieve mobiele-, telefonie-, UC-, cloud- en datadiensten. Voiceworks integreert het vaste en mobiele netwerk, waardoor eindgebruikers meer gebruikersgemak krijgen. Voiceworks levert groothandeloplossingen inclusief ondersteuning aan onder andere PBX- installateurs, ICT-partners, CPS, ISP en ASP. Het snelgroeiende Voiceworks heeft circa 210 medewerkers in dienst en won in 2015 deDeloitte Technology Fast 50 Most Sustainable Grower Awarden in 2015 en 2016 won het bedrijf de Main Software 50. Voor meer informatie: www.voiceworks.com;@voiceworksnl

Dit persbericht is ook online te vinden.

Meer informatie en beeldmateriaal voor de pers:

Voiceworks
Miriam van de Grootevheen
Marketing & Communication Coördinator
T +31 (0)36 7606720
E Miriam.vandeGrootevheen@voiceworks.com

Lubbers De Jong
Margreet Poolman
T +31 (0)20 4210565
E margreet@lubbersdejong.nl

Laatste van Voiceworks B.V.

Bereikbaarheid in privétijd, zoals vakantie, moet beter beheersbaar zijn

Voiceworks ondersteunt innovatieve community ICT Summerfair
Verstreken tijd: 4 jaar en 174 dagen

Logo Lubbers De Jong
Voiceworks B.V.. contact

Logo Voiceworks B.V.

support@voiceworks.nl
  www.voiceworks.nl
Voiceworks B.V.. sociaal

Voiceworks B.V.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo devolo
Logo Unisys
Logo Banking Circle