www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2495 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

NGDATA maakt met nieuwe Lily release slimmere customer experiences en diepgaandere inzichten mogelijk

Group DNA, OneAnalystics en andere nieuwe mogelijkheden geven marketeers extra inzichten om relevantere customer experiences te bieden.

Amsterdam, 23 januari 2018NGDATA, het softwarebedrijf voor het beheer en optimaliseren van klantervaringen, introduceert nieuwe mogelijkheden in Lily™, het next-generation klantgegevensplatform. Marketeers krijgen nu nog meer mogelijkheden om relevante customer experiences te creëren, gebaseerd op diepere inzichten en contextinformatie rond individuen en de aan het individu gerelateerde groepen.

De nieuwste versie van Lily introduceert ‘Group DNA’. Dit staat marketeers toe om klanten te beschouwen op zowel een individueel- als op groepsniveau (bijvoorbeeld op gezin of bedrijfsstructuur). Group DNA faciliteert dat data en inzichten kunnen worden gegenereerd op verschillende niveaus, waardoor cliënten het aanmaken van Lily DNA kunnen uitbreiden naar aan het individu gerelateerde groepen. Op die manier kan een Lily-gebruiker klanten met elkaar verbinden bijvoorbeeld als zij lid zijn van hetzelfde gezin. Het Lily Group DNA neemt deze familiebanden in beschouwing zodat diepere en relevantere inzichten tot stand komen die leiden tot betere customer experiences, zowel op het niveau van het individu als op het niveau van de groep.

Met de toevoeging van OneAnalytics maakt Lily het daarnaast mogelijk om Lily DNA te bouwen en te raadplegen voor andere type entiteiten dan klanten. Deze verbetering staat de Lily gebruiker toe om de kracht en inzichten verkregen door middel van Lily Metrics, Customer DNA, ook toe te passen op andere entiteiten, zoals bijvoorbeeld campagnes, producten, aanbiedingen en meer. OneAnalytics biedt de Lily gebruiker de mogelijkheid om verschillende perspectieven afkomstig uit andere, gerelateerde entiteiten met elkaar te verbinden, waardoor potentieel nieuwe inzichten ontstaan. Daardoor krijgt een marketeer meer grip op het creëren van relevante customer experiences. Door OneAnalytics samen met Group DNA te gebruiken, reikt het real-time inzicht van Lily veel verder dan de klant alleen en wordenmarketeers geholpen om relaties te onderscheiden tussen klant en diens producten door de tijd heen.

“Wereldwijd vertrouwen onze klanten op Lily om connected experiences aan te bieden die de customer lifetime value verstevigen,” aldus Luc Burgelman, CEO van NGDATA. “Lily is een next-generation customer data platform dat het middelpunt vormt van de digitale transformatie van onze klanten. Daarom zijn we erop gebrand te investeren in het uitbreiden en versterken van de intelligentie die het platform aandrijft. Deze verbeteringen aan Lily geven juist die verfijning die uniek is voor de CDP-markt. We zijn trots op ons vermogen om onze klanten van accurate en relevante inzichten te voorzien, zodat zij op hun beurt uitzonderlijke customer experiences kunnen aanbieden.”

De nieuwe versie van Lily biedt daarnaast ook mogelijkheden die NGDATA in staat stellen om de groeiende klantportfolio nog beter te bedienen. Lily ondersteunt nu meerdere talen, zodat de Lily UI door verschillende gebruikers in hun eigen taal kan worden gebruikt. Deze verbeteringen brengen flexibiliteit naar multinationals die beschikken over werknemers die andere talen spreken.

Verder zijn de volgende nieuwe functies en mogelijkheden beschikbaar in Lily:
  • Meerdere configuratie- en simulatieperspectieven staan teams toe om parallel te werken, nieuwe metrics te simuleren en het effect op verschillende modellen te vergelijken, zonder impact te hebben op elkaars werk. Na afdoende evaluatie kan de beste configuratie door midel van de import- en export-functionaliteit worden doorgevoerd.
  • Verbeterde Cloudera en HortonWorks-ondersteuning maakt het mogelijk gebruikers te laten profiteren van de laatste nieuwe Cloudera- en HortonWorks features.
  • Dankzij de Jupyter notebook-integratie kunnen data scientists makkelijker en sneller modellen en use cases testen, waardoor de kwaliteit van Lily metrics toeneemt en de snelheid van expression development wordt opgevoerd.
  • Een nieuwe data mart feed om Lily DNA efficiënt en makkelijk te ontsluiten naar zakelijke gebruikers via standaard Business Intelligence tools (die Hive queries ondersteunen via ODBC-koppelingen). Deze feed ondersteunt data-extractie en –ingestie via Apache Parquet-bestanden, met gestandaardiseerde schema’s en scripts.
Voor meer informatie over Lily, Group DNA of OneAnalytics kun je terecht op: https://www.ngdata.com/products/lily-3
Laatste van NGDATA
3 tips voor een betere data-strategie

Succes in marketing dankzij de juiste technologie

XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain
Overname KPN Consulting door Cegeka definitief

Software Improvement Group (SIG) celebrates 20th anniversary with launch of 100% online Digital Health Management services

Robson Grieve wordt Chief Marketing Officer bij OutSystems

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap

Grootste Nederlandse techspelers gaan coronacrisis te lijf met hackathon

Onderzoek: ICT-sector draait door, maar vreest gevolgen Coronacrisis op langere termijn

Bizcuit Groep investeert EUR 1.200.000 in snelgroeiende scale-up Klippa ondanks COVID-19

Voting Results AGM TIE Kinetix N.V.
NGDATA contact

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl