Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sitecore erkend als leider in Gartner’s “Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2018”

Onderneming beoordeeld op "completeness of vision" en "ability to execute"

Bunnik, 23 januari 2018 – Sitecore®, de internationale marktleider in experience management-software, maakte vandaag bekend dat Gartner het Sitecore® Experience Platform™ heeft gerangschikt als “Leider” in het Gartner Magic Quadrant van 2018 voor Digital Experience Platforms.

Gartner definieert een Digital Experience Platform (DXP) als "een geïntegreerd technologiepakket, gebaseerd op een gewoon platform, dat een breed scala doelgroepen voorziet van consistente, veilige en gepersonaliseerde toegang tot informatie en applicaties via veel digitale contactpunten." Sitecore werd erkend voor zijn vermogen om uit te voeren (ability to execute) en compleetheid van visie (completeness of vision).

Sitecore integreert zijn toonaangevende content management en bedrijfsinterne digitale marketingtools – waaronder analysediensten, personalisering, automatisering, machine learning en omnichannel levering – met een centrale database van realtime data over multichannel klantervaringen. De overkoepelende verbinding van de informatie over klantprofielen in Sitecore geeft organisaties de mogelijkheid om in realtime de context achter elke klantinteractie te begrijpen en erop te reageren, ongeacht waar deze plaatsvindt.

“We zijn enthousiast en vereerd dat we door Gartner worden gezien als leider in de Magic Quadrant for Digital Experience Platforms," vindt Sitecore Chief Executive Officer Mark Frost.  “We menen dat de conclusies van Gartner onze visie verder bevestigen om niet alleen klanten te bereiken, maar ook hun voorkeuren te begrijpen en erop te reageren via één enkel geïntegreerd platform.  Voor ons is het een visie die we blijven waarmaken, zoals onlangs met onze aankondiging van de Sitecore Experience Cloud™, en die onze klanten in staat stelt hun digitale transformatie te beginnen en uit te breiden."

De Sitecore Experience Cloud, aangekondigd in oktober 2017, leert continu van elke interactie van de klant, zodat merken onmiddellijk geoptimaliseerd kunnen reageren met content, campagnes en commerce. De opties voor machine learning optimaliseren doelgroepen en routes naar conversie om de meest relevante gesprekken kracht bij te zetten. Daarnaast biedt Sitecore klanten de flexibiliteit om verbinding te maken met een reeks applicaties en deze te implementeren in de cloud (PaaS of IaaS), op locatie of met een hybride aanpak.

Volgens Gartner, "hebben leiders volop de mogelijkheid om over lange perioden een groot aantal DXP gebruikspraktijken te ondersteunen en consistent te voldoen aan de behoeften van klanten. Leiders hebben een aanzienlijke productvernieuwing geleverd als antwoord op wensen aan DXP. Ze hebben met succes verkocht aan nieuwe klanten in diverse bedrijfstakken."

Een extra exemplaar van het Gartner-rapport "Magic Quadrant for Digital Experience Platforms" van 2018 is als download beschikbaar op de Sitecore-website.

Bron: Gartner, "Magic Quadrant for Digital Experience Platforms", Jim Murphy, Gene Phifer, Gavin Tay, Mike Lowndes, 17 januari 2018.

Gartner doet in zijn onderzoeksberichten geen aanbevelingen voor leveranciers, producten of diensten en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers te kiezen met de hoogste beoordeling of een andere specifieke kwalificatie. De onderzoeksberichten van Gartner bevatten de meningen van de Gartner onderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner verstrekt geen enkele garantie, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Sitecore

Sitecore is de marktleider op het punt van customer experience management software voor content management, commerce en klantinzichten. De Sitecore Experience Cloud™ stelt marketeers in staat om onmiddellijk gepersonaliseerde content te bieden, op schaal via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 5.200 merken – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, Dow Chemical en L'Oréal – hebben vertrouwd op Sitecore om te helpen bij gepersonaliseerde interacties die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

Ilse Lauwens
ill@sitecore.net

LVTPR
Marcel Klein/Edmee Verbeek
+31 (0)30 65 65 070

Sitecore, Own the Experience, Sitecore Experience Cloud, Sitecore xConnect, Sitecore Cortex, Experience Platform, Experience Manager en Experience Database zijn geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Sitecore Corporation A/S in de VS en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden. Sitecore behoudt zicht het recht voor om aangeboden producten en diensten, evenals specificaties en prijzen, op elk gewenst moment en zonder kennisgeving te wijzigen.

© 2018 Sitecore Corporation A/S. Alle rechten voorbehouden.
Laatste van Sitecore

Logo LVTPR
Sitecore contact

Logo Sitecore

Sitecore sociaal

Sitecore tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl