www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

Pegasystems versterkt Benelux-team met drie nieuwe medewerkers

AMSTERDAM – 18 januari 2018 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, heeft drie nieuwe medewerkers in dienst genomen. Epco Pottinga is als Sales Manager Enterprise Software verantwoordelijk voor het realiseren van verdere groei in de sectoren Public, Healthcare, Life Sciences, Telco & Utilities in de Benelux. Ron van der Touw en Hans van Zalingen zijn gestart als Account Executive voor de Manufacturing & High Tech markt.

Epco Pottinga (51) is afkomstig van SAP waar hij als Sales Director verantwoordelijk was voor de Analytics, Finance en GRC-oplossingen. Pottinga bekleedde de afgelopen twintig jaar succesvolle sales posities bij uiteenlopende bedrijven op nationaal en internationaal niveau, waaronder Rational Software en IBM. “Pegasystems is een groeiend bedrijf met veel potentieel. In de veranderende markt zijn bedrijven op zoek naar flexibele oplossingen op het gebied van sales, marketing, customer service en operations. Hiermee kunnen zij hun processen optimaliseren om nieuwe inzichten te krijgen en verbeterde resultaten te behalen. Dit is precies wat Pega te bieden heeft”, aldus Pottinga.

Ron van der Touw (56) beschikt over ruime sales ervaring bij uiteenlopende bedrijven, zoals Marcam, Numetrix, JD Edwards, PeopleSoft. In zijn laatste functie bij Oracle was hij verantwoordelijk voor de Agri&Food-sector. “Pegasystems heeft een uitstekende reputatie dankzij innovatieve oplossingen en dito klantbenadering. In mijn nieuwe functie als Account Executive Manufacturing ligt mijn focus op het inzetten van de Pega expertise en producten om productiebedrijven te helpen bij het verbeteren van hun Customer Engagement en Operational Excellence”, aldus Van der Touw.

Hans van Zalingen (54) was hiervoor werkzaam als Senior Account Executive bij Dassault Systèmes en beschikt over meer dan twintig jaar ervaring in de enterprise software business als succesvol sales professional. “Pegasystems onderscheidt zich in de markt door een volledig unified platform met een unieke propositie in de markt. In mijn nieuwe functie als Account Executive zet ik mij in om voor klanten en prospects een trusted advisor te zijn. Ik zie ernaar uit om deel uit te maken van de Pega ‘can do’-cultuur samen met collega’s die geloven in Pega, onze propositie en ons gezamenlijke Go-to-Market model”, aldus Van Zalingen.

Derk-Jan Brand, Managing Director Pegasystems, Benelux & Nordics ziet de uitbreiding van het team met drie nieuwe medewerkers als zeer waardevol voor verdere groei van Pegasystems in de Benelux. “Dankzij hun persoonlijke kwaliteiten en ruime ervaring verrijken zij het bestaand team en leveren zij een belangrijke bijdrage aan het uitbouwen en verstevigen van onze marktleidende positie op het gebied van Customer Engagement.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com.

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

V.l.n.r.: Epco Pottinga, Ron van der Touw, Hans van Zalingen
Tags bij dit bericht