www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Softwareleveranciers verrijken hun oplossingen met SAM-technologie van Snow Software

Haarlem, 17 januari 2018 – Snow Software, wereldwijde aanbieder van Software Asset Management (SAM) en Cloud Spend Managment oplossingen, lanceert zijn 'original equipment manufacturer'(OEM)-programma. Softwareleveranciers (OEM-partners) kunnen hierdoor hun oplossingen snel verrijken met SAM-technologieën van Snow Software. Dit stelt hen in staat het gebruik van commercieel-licentieerbare applicaties in de IT-landschappen van hun klanten te ontdekken, herkennen en controleren.

Snow Software biedt OEM-partners een uitgebreid, geconsolideerd en genormaliseerd overzicht van alle bedrijfsapplicaties op locatie, in de cloud en mobiel. Dankzij dit inzicht kunnen zij hun producten en diensten beter aanbieden en van concurrenten onderscheiden. OEMs kunnen Snow Software’s verzameling van asset-, configuratie- en risicodata integreren en zo waarde toevoegen aan hun bestaande aanbod. Het programma gaat verder dan software-optimalisatie en omvat OEM-componenten voor:
  • Discovery and Inventory – stelt OEMs in staat om uitgebreide hardware- en software asset data te verzamelen in de gehele IT-omgeving van klanten om zo alle applicaties te vinden die draaien, ongeacht waar de applicatie zich bevindt (mobiel, virtuele machines, cloud, IaaS, DaaS, endpoint of server).
  • Data Normalization – stelt OEMs in staat om asset data te normaliseren met Snow Software’s professioneel gevalideerde herkenningsdatabase. Deze database is gebouwd op basis van applicatie- en hardware-analyse van meer dan 4.500 van Snow’s klanten, waarmee ruwe data in Snow’s Normalization Service kan worden geëxporteerd. De ruwe data wordt gezuiverd, ontdubbeld en genormaliseerd en vervolgens als contextueel zinvolle informatie teruggeplaatst.
  • Software Intelligence – helpt OEMs bij het verrijken van asset data door context toe te voegen rondom softwarelicentierechten, GDPR-risico’s en kwetsbaarheden. Dit is mogelijk door hen waardevolle inzichten te geven over hun positie op het gebied van veiligheid, governance, risico en compliance.
  • Workflow Automation – ondersteunt OEMs door order- en workflow-management te combineren met ingebedde procesautomatisering. Door grote aantallen handmatige taken om te zetten in geautomatiseerde processen, stelt Snow Software OEMs in staat om workflows te stroomlijnen, de productiviteit te verbeteren en de ROI voor klanten te verhogen.
Snow Software’s softwarecatalogus voor asset management is de meest uitgebreide ter wereld; het bevat meer dan 515.000 applicaties, 81.000 vendoren en 1.021.000 SKUs. Deze catalogus van klant-en-klare data stelt OEMs in staat om de time-to-market te versnellen en maakt intensieve dataverzameling overbodig.

Alex Kling, CEO bij Snow Software: “Om de concurrentie voor te blijven en tegemoet te komen aan de snel veranderende eisen van de klant, moeten softwareleveranciers flexibel zijn en voortdurend innoveren door meer functionaliteit en waarde te leveren. Door onze OEM-partners toegang te geven tot de meest uitgebreide softwarecatalogus voor asset management, hebben zij een nieuwe kans om te innoveren. Door deze samenwerking versterken we hun aanbod door dit te integreren met onze beste SAM-technologieën.”

Over Snow Software Benelux B.V.
Snow Software is een wereldwijde leverancier van producten en diensten op het gebied van Software Asset Management (SAM). Of het nu door gebrek aan controle, onbegrip of compliancy komt, Snow is van mening dat de meeste organisaties te veel betalen voor hun software. Om dit aan te pakken biedt Snow Software een Software Asset Management (SAM)-oplossing die ervoor zorgt dat organisaties over de juiste licenties beschikken voor de software die ze gebruiken, niet te veel en niet te weinig. Kijk voor meer informatie op www.snowsoftware.com

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS:
E-mail:SnowsoftwareNL@teamlewis.com

Voor verdere algemene informatie kunt u contact opnemen met Cathelijne Quarré-Bijleveld, Field Marketing Director bij Snow Software:
Tel:+31 6 29124498
E-mail: cathelyne.quarre-bijleveld@snowsoftware.com
Eerder van Snow Software
5 okt 2018 Snow Software stelt Ken Schock aan als Chief Revenue Officer

28 sep 2018 Microsoft gaat vanaf maandag 1 oktober zijn prijzen met 10 procent verhogen

21 sep 2018 Snow Software overschrijdt honderd miljoen dollar aan wereldwijde omzet
Snow Software contact

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl