Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (3 jaar en 92 dagen geleden)

Continuum versnelt wereldwijde expansie met Portland Europe

Zoetermeer, 17 januari 2017 - Continuum, leverancier van een verticaal geïntegreerde IT-dienstverleningsplatform dat MSP's in staat stelt snel en winstgevend te schalen, heeft aangekondigd dat het een distributieovereenkomst heeft getekend met Portland Europe, een distributeur van schaalbare softwareoplossingen voor het resellerkanaal in de hele Benelux.

De samenwerking zal het brede netwerk van Managed Solution Providers (MSP's) in de Benelux met toegang tot Continuum's volledig beheerde remote monitoring en beheer (RMM) platform bieden, mogelijk gemaakt door het netwerk operations center (NOC) van het bedrijf. Het is volgens Portland Europe bewezen dat het platform van Continuum MSP's in staat stelt duizenden eindpunten van klanten efficiënt te beheren en hen de middelen te geven om zich te concentreren op duurdere, meer winstgevende taken in een tijd waarin bekwame IT-medewerkers zeer gewild zijn. In tegenstelling tot het moeten corresponderen met meerdere leveranciers, zullen klanten van Portland Europe profiteren van het feit dat Continuum als één aanspreekpunt fungeert, evenals het diepe inzicht van het bedrijf in de Europese cultuur en markt.

SOC en NOC
"We zijn erg enthousiast over onze relatie met Continuum," zei George van Brugge, oprichter van Portland Europe. "Het vult een belangrijk gat in de MSP-gecentreerde portefeuille van Portland .De SOC- en NOC-diensten van Continuum vormen een belangrijk onderdeel van het dagelijks leven van MSP's. Met de 24/7-services van Continuum hoeven MSP's zich geen zorgen te maken over het welbevinden van hun eindgebruikers. Met de huidige cyberdreigingen moeten MSP's ervoor zorgen dat de infrastructuur van hun klanten veilig is, zelfs na werktijd, en dit zonder de noodzaak te doen van het inhuren van extra duur personeel dat deze diensten kan leveren. "Voor Continuum breidt de overeenkomst met Portland Europe zich uit van de internationale groeistrategie van het bedrijf om zijn aanwezigheid op de markt in de EMEA-regio te vergroten en de winstgevendheid van MSP's te vergroten met zijn beproefde bedrijfsmodel."

Managed Service Providers
"Door samen te werken met geweldige bedrijven zoals Portland Europe, die een sterke relatie hebben met wederverkopers en partners in de Europese regio, zijn we in staat onze producten en diensten van wereldklasse veel sneller op de markt te brengen," zei Paul Balkwell, vice-president internationale verkoop bij Continuum . "Deze overeenkomst toont niet alleen onze betrokkenheid bij managed managed providers in de Benelux, maar dient ook als een kenmerk van ons aanhoudende succes bij het vergroten van ons bereik over de hele wereld."

Over Continuum
Continuum stelt beheerde IT-serviceproviders in staat om hen het technologieplatform, de services en processen te bieden die ze nodig hebben om IT-beheer te vereenvoudigen en uitzonderlijke service aan hun kleine en middelgrote klanten te bieden. Het verticaal geïntegreerde serviceleveringsmodel van Continuum combineert een ongeëvenaarde SaaS-technologie suite met een eersteklas NOC en helpdesk, waardoor ze niet alleen op afstand de IT-omgevingen van hun klanten op afstand kunnen monitoren, beheren, beveiligen en back-uppen vanuit één enkel venster, maar schaal snel en winstgevend. Continuum biedt werk aan meer dan 1.400 professionals wereldwijd en bewaakt meer dan 1 miljoen eindpunten voor zijn 5800 partners, waaronder IT-serviceproviders die meer dan 60.000 MKB-klanten bedienen.
Laatste van Portland
ConnectWise kondigt overname van Service Leadership, Inc. aan

Value Add Distributor Portland versterkt dienstenpakket voor IT Service Providers

Nieuw in Portland trading: Foxit Software
Verstreken tijd: 3 jaar en 92 dagen
Portland contact

Logo Portland

info@portland.eu
  www.portland.eu/nl
Portland sociaal

Portland tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo SurveyMonkey
Logo Schneider Electric
Logo NorthC Datacenters