Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Infotheek Group lanceert lifestylemagazine over IT & circulaire economie

Eerste exemplaar officieel overhandigd aan Microsoft

Leiden, 16 januari 2018 – Infotheek Group lanceert een lifestylemagazine over IT en de circulaire economie. Het blad dient als platform voor interessante verhalen en inzichten met betrekking tot IT-innovaties en verduurzaming in het algemeen. Het eerste exemplaar is vandaag officieel overhandigd aan software-partner Microsoft.

IN4IT
Het magazine kent een oplage van 20.000 stuks en zal 3 keer per jaar op de matten vallen. Jordy Kool CEO Infotheek Group: “Met het IN4IT magazine willen we de IT-branche inspireren eens anders te kijken naar IT. Met interviews, cases, dialogen en achtergrondverhalen willen we mensen aan het denken zetten over alternatieven voor latest greatest apparatuur. We zien het actief informeren van onze doelgroepen over circulaire IT-oplossingen als een van onze belangrijkste doelen binnen de voortrekkersrol in de transitie naar een circulair economisch systeem”.

Eerste exemplaar overhandigd aan Microsoft
Eerder vandaag werd het eerste exemplaar officieel overhandigd aan Microsoft, door wie Infotheek Group onlangs voor het tweede jaar op rij werd geprezen als Microsoft Authorized Refurbisher (MAR) Partner 2017. Eric Gräve, ‎Microsoft Director Consumer & Devices Sales Benelux, nam het exemplaar in ontvangst. “Door ook bij gebruikte apparatuur legitieme software aan te bieden (MAR-licentie) draagt Microsoft circulaire IT een warm hart toe. We nemen dan ook met enthousiasme deze primeur in ontvangst. Infotheek Group behoort tot onze wereldwijde toppartners en wij zien hen als een succesvolle en effectieve partner op het gebied van refurbished solutions”, aldus Gräve.

Download de digitale versie hier

Over Infotheek Group
Infotheek Group is opgericht in 1991 en is Europees marktleider op het gebied van circulaire IT. De groep bestaat uit meerdere labels, waaronder resellers Infotheek en Scholten Awater, e-commerce gigant Centralpoint.nl, distributeur Xeptor, rental organisatie Flex IT Rent en demo organisatie Added Dimension. Infotheek Group beschikt over het grootste refurbishment-centrum van Europa en biedt een uitgebreid producten en dienstenportfolio in diverse sectoren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Paula van Velden, paula.van.velden@infotheekgroup.com

Fotobijschrift vlnr:
Ronald Wolthuis (Business development manager retail)
Eric Grave (Director Consumer & Devices Sales Benelux)
Sebastiaan Driessen (Devices Sales Lead Benelux)
Tags bij dit bericht