www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

Rubrik stelt Bertrand Yansouni aan als vice president Worldwide Channel

Industrieveteraan en voormalig vice president bij Google Cloud leidt Rubrik’s wereldwijde partnerorganisatie

Amsterdam, 12 januari 2018 — Rubrik, expert in cloud-datamanagement, stelt Bertrand Yansouni aan als vice president Worldwide Channel. In deze rol leidt hij de wereldwijde visie en strategie van de channel partners van Rubrik, waaronder resellers, distributeurs en dienstverleners. Yansouni zal aanMark Smith, executive vice president Global Sales and Business Development gaan rapporteren.

Yansouni heeft vooraanstaande technologiebedrijven 25 jaar lang geholpen metontwerpen en toepassen van veelgebruikte go-to-market-strategieën. In zijn meest recente functie als VP of Global Partner Sales and Strategic Partnerships bij Google Cloud was hij verantwoordelijk voor een go-to-market-partnerecosysteem met 13.000 partners en gaf hij leiding aan een businessunit die per jaar met 300 procent groeide.

“Al sinds dag één streeft Rubrik naar een 100% channelgedreven go-to-market-strategie. We kijken ernaar uit om onze capaciteiten nog verder te vergroten nu Bertrand de leiding krijgt over Channel en Randy Schirman zich volledig kan toeleggen op onze snelgroeiende Managed Service Provider-business”’, zegt Bipul Sinha, medeoprichter en CEO van Rubrik. “Met zijn 25 jaar ervaring in het opzetten van channel-organisaties is Bertrand een grote aanwinst voor Rubrik, onze partners en klanten.”

Voor hij bij Google aan de slag ging was Yansouni VP of Global Partner Sales at Cloudera, de grootste aanbieder van op Apache Hadoop gebaseerde software, diensten en trainingen. Daarnaast gaf hij leiding aan channels bij Riverbed en VMware.

“Moderne bedrijven moeten applicaties instant aanbieden om datacorruptie, rampen en cyberdreigingen als ransomware te doorstaan. Rubrik’s Cloud Data Management Platform biedt een oplossing voor deze grote uitdagingen en versimpelt de weg naar cloudadoptie en automatisering op schaal,” zegt Yansouni. “Ik heb gezien hoe snel Rubrik’s technologie wordt opgepikt, en dit biedt grote kansen voorde channel. Ik ben erg blij dat ik me in deze opwindende tijden bij het bedrijf kan voegen.”

Reacties van partners op het nieuws:

“Onze klanten zijn erg enthousiast over Rubrik’s cloud data-managementplatform”, zegt Steve Rogers, VP of Solutions & Alliances, Groupware Technology. “Bertrand heeft een goede reputatie op het gebied van luisteren naar partners en goede samenwerking met zijn teams om de oplossingen te ontwikkelen waar zij om vragen. We kijken ernaar uit om met hem samen te werken terwijl Rubrik nieuwe oplossingen ontwikkelt waarmee alle partijen hun voordeel kunnen doen.”

“Meer dan ooit hebben overheidsorganisaties behoefte aan bescherming- en beheeropties die altijd werken. Er is geen tijd voor downtime. Onze resellers, integratiepartners en overheidsklanten denken dat de technologie van Rubrik daarvoor geschikt is,” zegt Craig P. Abod, president bij Carahsoft. “We waarderen de inzet van Rubrik voor ons als partner en kijken ernaar uit om onze relatie nog verder te verbeteren met Bertrand aan het roer.”

“Als early adopter van de technologie van Rubrik ben ik blij om te zien dat Rubrik flink investeert in de channel als onderdeel van hun singulaire go-to-marketstrategie”, zegt Mike Carter, medeoprichter en CEO van eGroup. “Hun combinatie van lange termijnfocus op toppersoneel en een geweldig simpel product dat meteen voor opbrengsten zorgt maken van Rubrik de logische lange termijnpartner voor eGroup. We kijken ernaar uit om met Bertrand en het hele Rubrik-team samen te werken en zo onze belofte van ‘snelheid en zekerheid’ via het Rubrik-platform waar te maken.”

“Rubrik heeft ongelooflijke technologie ontwikkeld die duidelijk goed ontvangen wordt door de markt en ook onze klanten”, zegt George M. Sabbagha, CEO bij SCASICOMP. “Gezien Rubrik’s toewijding aan het channel en het succes van zijn klanten, zijn we blij dat Bertrand zich bij het team voegt. Hij beschikt over enorme expertise die Rubrik’s channelprogramma verder verbetert en zal voor nog betere relaties met partners zorgen.”

“Moderne bedrijven proberen de manier waarop ze data opslaan en gebruiken te versimpelen. Rubrik heeft daarvoor een nieuwe oplossing”, zegt Brent Collins, Global Practice Director, Data Center Infrastructure, World Wide Technology, Inc. "We kijken ernaar uit met Bertrand samen te werken aan uitbreiding van onze business en onze gezamenlijke klanten te helpen succesvol te worden."

Thumbnail
57 KB jpg Bertrand Yansouni, vice president Worldwide Channel Rubrik

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Simone Pouw / Paulien Otter
(t) +31 71 568 00 28
rubrik@pridepr.nl

Over Rubrik
Rubrik maakt applicaties direct beschikbaar en biedt databescherming, opties voor zoeken, analytics, archivering en copy datamanagement. Hybride cloudbedrijven doen hun voordeel met Rubrik’s marktleidende Cloud Data Managementplatform dat simpel werkt en instant toegang tot data biedt, apps mobiel maakt en voor policy-gedreven automatisering, bescherming tegen ransomware en analytics op schaal zorgt.

Rubrik is door Gartner's 2017 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions uitgeroepen tot Visionair. Het bedrijf werd vermeld in de Forbes Cloud 100, LinkedIn's Top Companies: Startups en geëerd met een CRN 2017 Tech Innovator Award. Voor meer informatie, zie www.rubrik.com of volg @rubrikInc op Twitter.
Laatste van Rubrik
Mall of America zet digitale transformatie in en vervolgt Public Cloud Journey met Rubrik

Google veteraan Vinod Marur start bij Rubrik als Senior Vice President Engineering

Rubrik benoemt Rinki Sethi tot Chief Information Security Officer
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Rubrik contact

Logo Rubrik

Rubrik sociaal

Rubrik tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage