Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2512 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (4 jaar en 109 dagen geleden)
PR: Marcommit

Eliminatie van faalkosten dichterbij met Project 365 van CTB

Ede, 11 januari 2018 – CTB xRM, Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore, lanceert Project 365. Project 365 is een project- en documentmanagementoplossing voor bedrijven in de genoemde sectoren. Met Project 365 brengt CTB eliminatie van faalkosten dichterbij, wat tot nog toe een van de grote uitdagingen is voor deze bedrijven. CTB heeft Project 365 ontwikkeld op basis van haar jarenlange ervaring met project- en documentmanagementoplossingen gebaseerd op Microsoft.

Project 365 is een industriespecifieke werkomgeving in de cloud waarin alle waardevolle functionaliteiten van Office 365 samenkomen. Van documentmanagement tot samenwerking en van teamcommunicatie tot mobility. Communicatie, informatie, dossiers en documenten, taken en processen; dit alles is op een gepersonaliseerde manier geïntegreerd op één plek.

Faalkosten, variërend van 8 tot 12 procent van de jaaromzet, blijven de resultaten van organisaties in techniek, bouw en offshore drukken. Yuri Ramdhani, Managing Director bij CTB: “We zien bij de uitvoering van projecten veel fouten ontstaan doordat projectinformatie nog vaak gedecentraliseerd wordt opgeslagen en er gebrek is aan standaardisatie. De uitwisseling van informatie is nog altijd niet goed geregeld. Dat geldt intern, maar zeker extern tussen alle betrokken partijen in een project.”

Procesoptimalisatie
Daarnaast laten ondernemingen kansen onbenut als het gaat om procesoptimalisatie. “Een groot deel van de bedrijven in de techniek, bouw en offshore beschikt weliswaar over beschreven processen en business rules”, vervolgt Ramdhani. “Maar de vertaalslag naar en de link met de werkomgeving ontbreekt. Het is dus lastig processen adequaat te monitoren en te optimaliseren. En ook dit leidt weer tot faalkosten. Met Project 365 worden samenwerking en communicatie gestroomlijnd en wordt procesoptimalisatie continu gewaarborgd. Faalkosten worden zo tot een minimum beperkt.”

Gebruiksvriendelijk
Project 365 is uitermate gebruiksvriendelijk. Projecten kunnen eenvoudig worden opgestart. Door de naadloze koppeling met bronsystemen kunnen projecten ook worden geïnitieerd vanuit de ERP- of CRM-omgeving. CTB levert tevens een set aan standaardprojecten mee, zodat dossiers uniform zijn. Projecten en processen worden geheel automatisch uitgerold met de door CTB ontwikkelde Business Process functionaliteit die geïntegreerd is in Office 365. Al het handwerk is geautomatiseerd en dat komt de kwaliteit en de efficiency ten goede.

“Met Project 365 werken organisaties meer procesgericht, met gecentraliseerd documentmanagent en met gestructureerde communicatie. Dit alles zorgt voor een aanzienlijke rendementsverbetering”, aldus Ramdhani.

Webinar
Op dinsdag 23 januari gaat CTB in een webinar nader in op de voordelen van Project 365 en deelt CTB haar visie op projectgericht werken in combinatie met procesoptimalisatie. In een webinar van een uur (zowel om 08.00 als om 16.00 uur) krijgen belangstellenden een overzicht van wat Project 365 voor hun organisatie te bieden heeft. Deelnemers kunnen zich via deze link aanmelden voor het online seminar.

Over CTB xRM
CTB xRM is een Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore. Zij helpt klanten met het invoeren van moderne sales & marketing, nieuwe productiviteit en slimmere serviceverlening. Hiervoor leveren zij Microsoft-(cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics. CTB xRM is gevestigd in Ede. Meer informatie: www.ctbxrm.nl

CTB xRM op Twitter | Facebook | LinkedIn

Meer informatie:
CTB xRM
Yuri Ramdhani
y.ramdhani@ctb.nl

Marcommit
Gosse de Reus
+31(0)35 582 27 30
ctb@marcommit.nl
Laatste van CTB xRM
Eliminatie van faalkosten dichterbij met Project 365 van CTB

BAM kiest brancheoplossing van CTB xRM voor uitrol Office 365

Reduceer faalkosten in techniek en bouw met Office 365
Soliton en NewChannel bieden veilige network en remote access oplossingen

Website Fides Solutions in geheel nieuw jasje

Schneider Electric wint 'Sustainable Infrastructure Vendor of the Year' tijdens de CRN UK Tech Impact Awards

Zyxel breidt activiteiten uit in België en Luxemburg

Wereldwijd onderzoek: 9 op de 10 werknemers bereid salaris in te leveren in ruil voor keuze in hun werkdevice

Transitieprofs haalt new kid on the block in IT Service Management naar de Benelux

Barracuda introduceert tool om malware te vinden in Microsoft 365 en datalekken te voorkomen

Coronacrisis geeft inzicht: persoonlijk contact uitermate belangrijk bij goed onderwijs

Telindus behaalt Microsoft Azure Gold Partnership

Dijk Natural Collections reduceert deelleveringen met 20% en verhoogt klanttevredenheid en omzet dankzij op low-code gebaseerde order planning tool

ROC Mondriaan schakelt SentinelOne in voor schoonmaak na ransomware-aanval

Urban Arrow stroomlijnt samenwerking met dealers dankzij portal van Appronto

Dataiku door Gartner erkend als Peer Insights Customers’ Choice voor Data Science en Machine Learning Platforms

Nederlands bedrijf Kepler Vision lanceert nieuwe software met dé oplossing voor de zorg van dementiepatiënten in zorginstellingen

Onderzoek Check Point Research: Formbook is populairste malware in Nederland

Mijlpaal: meer dan de helft van online shoppers koopt met smartphone
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo DNA Services B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Zyxel
Logo Jamf
Logo Transitieprofs
Logo Barracuda Networks