www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
PR: Marcommit

Eliminatie van faalkosten dichterbij met Project 365 van CTB

Ede, 11 januari 2018 – CTB xRM, Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore, lanceert Project 365. Project 365 is een project- en documentmanagementoplossing voor bedrijven in de genoemde sectoren. Met Project 365 brengt CTB eliminatie van faalkosten dichterbij, wat tot nog toe een van de grote uitdagingen is voor deze bedrijven. CTB heeft Project 365 ontwikkeld op basis van haar jarenlange ervaring met project- en documentmanagementoplossingen gebaseerd op Microsoft.

Project 365 is een industriespecifieke werkomgeving in de cloud waarin alle waardevolle functionaliteiten van Office 365 samenkomen. Van documentmanagement tot samenwerking en van teamcommunicatie tot mobility. Communicatie, informatie, dossiers en documenten, taken en processen; dit alles is op een gepersonaliseerde manier geïntegreerd op één plek.

Faalkosten, variërend van 8 tot 12 procent van de jaaromzet, blijven de resultaten van organisaties in techniek, bouw en offshore drukken. Yuri Ramdhani, Managing Director bij CTB: “We zien bij de uitvoering van projecten veel fouten ontstaan doordat projectinformatie nog vaak gedecentraliseerd wordt opgeslagen en er gebrek is aan standaardisatie. De uitwisseling van informatie is nog altijd niet goed geregeld. Dat geldt intern, maar zeker extern tussen alle betrokken partijen in een project.”

Procesoptimalisatie
Daarnaast laten ondernemingen kansen onbenut als het gaat om procesoptimalisatie. “Een groot deel van de bedrijven in de techniek, bouw en offshore beschikt weliswaar over beschreven processen en business rules”, vervolgt Ramdhani. “Maar de vertaalslag naar en de link met de werkomgeving ontbreekt. Het is dus lastig processen adequaat te monitoren en te optimaliseren. En ook dit leidt weer tot faalkosten. Met Project 365 worden samenwerking en communicatie gestroomlijnd en wordt procesoptimalisatie continu gewaarborgd. Faalkosten worden zo tot een minimum beperkt.”

Gebruiksvriendelijk
Project 365 is uitermate gebruiksvriendelijk. Projecten kunnen eenvoudig worden opgestart. Door de naadloze koppeling met bronsystemen kunnen projecten ook worden geïnitieerd vanuit de ERP- of CRM-omgeving. CTB levert tevens een set aan standaardprojecten mee, zodat dossiers uniform zijn. Projecten en processen worden geheel automatisch uitgerold met de door CTB ontwikkelde Business Process functionaliteit die geïntegreerd is in Office 365. Al het handwerk is geautomatiseerd en dat komt de kwaliteit en de efficiency ten goede.

“Met Project 365 werken organisaties meer procesgericht, met gecentraliseerd documentmanagent en met gestructureerde communicatie. Dit alles zorgt voor een aanzienlijke rendementsverbetering”, aldus Ramdhani.

Webinar
Op dinsdag 23 januari gaat CTB in een webinar nader in op de voordelen van Project 365 en deelt CTB haar visie op projectgericht werken in combinatie met procesoptimalisatie. In een webinar van een uur (zowel om 08.00 als om 16.00 uur) krijgen belangstellenden een overzicht van wat Project 365 voor hun organisatie te bieden heeft. Deelnemers kunnen zich via deze link aanmelden voor het online seminar.

Over CTB xRM
CTB xRM is een Microsoft- en kennispartner voor (internationale) organisaties in de techniek, bouw en offshore. Zij helpt klanten met het invoeren van moderne sales & marketing, nieuwe productiviteit en slimmere serviceverlening. Hiervoor leveren zij Microsoft-(cloud)technologieën, diensten en brancheoplossingen gebaseerd op Office 365, Dynamics 365, Business Intelligence en Analytics. CTB xRM is gevestigd in Ede. Meer informatie: www.ctbxrm.nl

CTB xRM op Twitter | Facebook | LinkedIn

Meer informatie:
CTB xRM
Yuri Ramdhani
y.ramdhani@ctb.nl

Marcommit
Gosse de Reus
+31(0)35 582 27 30
ctb@marcommit.nl
Laatste van CTB xRM
Eliminatie van faalkosten dichterbij met Project 365 van CTB

BAM kiest brancheoplossing van CTB xRM voor uitrol Office 365

Reduceer faalkosten in techniek en bouw met Office 365
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
CTB xRM contact

Logo CTB xRM

info@ctbxrm.nl
  www.ctbxrm.nl
CTB xRM sociaal

CTB xRM tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage