www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Nutreco geeft boost aan operatie en innovatie met Aerohive wifi

Amstelveen, 11 januari 2017Nutreco, wereldwijde producent van vis- en diervoeding, geeft haar operatie en innovatie een boost met de overstap naar het Aerohive Networks® (NYSE:HIVE) wifi-netwerk. De belasting van het wifi-netwerk is fors toegenomen en de verwachting is dat de toename verder doorzet. Het wifi-netwerk van Aerohive wordt gekenmerkt door flexibiliteit en schaalbaarheid, waardoor het een goede basis voor verdere groei heeft. Nutreco beschikt door implementatie van het netwerk over een groter innovatievermogen en ervaart 30 procent minder supportkosten.

Binnen Nutreco zijn 5.000 devices in gebruik. De verwachting van de 11.000 medewerkers op het gebied van IT-performance neemt bovendien alleen maar toe. Schaalbaarheid en flexibiliteit bieden hierbij uitkomst. Daarnaast kleefden er nadelen aan het vorige netwerk, met name management issues. Nutreco werkt met een wereldwijde IT-afdeling die met behulp van outsourcingspartners alle locaties bedient. De deployment verliep omslachtig. Met centraal beheer en management is hier veel winst te behalen. Er draait nu een wireless netwerk dat qua performance een grote stap vooruit is.

Thijs Moons, Domain Manager Network Services bij Nutreco: “Aangezien we op zoek waren naar een relatie voor de lange termijn, gingen we in de selectie niet over één nacht ijs. We hebben onze keuze gemaakt aan de hand van een Proof of Concept. Het Aerohive netwerk beschikt over ongekende schaalbaarheid. Nutreco kan zo gemakkelijk uitbreiden, zonder access points te vervangen. Daarmee laat Aerohive concurrenten ver achter zich. Bovendien heeft het team een sterk probleemoplossende instelling en staan zij open voor alle ideeën. Aerohive is een prettige sparringpartner en beschikt over veel kennis en expertise, ook strategisch. Zij hebben ons gedurende de uitrol geholpen met het beantwoorden van cruciale vragen.”

Gaby Kroet, Regional Sales Director bij Aerohive: “Nutreco ging op zoek vanuit de behoefte naar goede beheersbaarheid van access points, mogelijkheid tot roaming en eenvoudige deployment. Door de roamingmogelijkheid is er geen plek meer te vinden waar geen verbinding is. Daarnaast is op alle locaties dezelfde wireless standaard gezet. Nutreco kan policies nu centraal uitrollen, wat veel tijd bespaart. Het netwerk draait nu 1,5 jaar en de uitrol is voor tweederde gereed. Er draaien 400 access points en er staan er nog 200 meer op de rol om te vervangen. Naar verwachting verdubbelt het aantal access points in een tijdsbestek van twee jaar. De schaalbaarheid van het netwerk maakt dat ze voorbereid zijn op de toekomst.”

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Marcommit
Marielle van Zanten
aerohive@marcommit.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Aerohive
19 dec 2018 Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

13 nov 2018 Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

11 okt 2018 Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken

Logo Marcommit

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl